Güven Köşk – Karabük

Google puanı
Google 3,9
303 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

Güven Köşk Videoları

📹 Reels videosu ekle

Güven Köşk Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🕐 Güven Köşk Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 24 Saat Açık
Salı 24 Saat Açık
Çarşamba 24 Saat Açık
Perşembe 24 Saat Açık
Cuma 24 Saat Açık
Cumartesi 24 Saat Açık
Pazar 24 Saat Açık

📞 Güven Köşk İletişim

Adres Ergenekon, Atatürk Blv. 2-4, 78200 Karabük Merkez/Karabük, Türkiye
Karabük içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 Güven Köşk Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 3,9
303 değerlendirme
ersin subasi
ersin subasi 2 ay önce

Kelle paçası çok mükemmel. Kadayıfı müthiş. Özellikle aşçısı Mehmet usta çok güleryüzlü ilgili ve işinin Ehli. Karabükte güvenle yemek yiyebileceğiniz bir yer. Herkese tavsiye ederim.

Mustafa Bulut
Mustafa Bulut 11 ay önce

İş Seyehat esnasında tesadüfen uğradığım bir mekan, 40 yıllık bir yer atmosfer güzel. Kelle paça çorbası içtim Ankara ile kıyasladığımda çok başarılı sahipleri çok ilgili. 180tl Kelle Paça çorbası

Necmi Gürel
Necmi Gürel 11 ay önce

Karabük'ten İstanbul'a dönen kavşakta, demir çelik girişinde 24 saat açık her bişey var, damar tuzlama, ızgara rahat mekan burası varken açkaldık diyemezsiniz

Selçuk Kalyoncu
Selçuk Kalyoncu bir yıl önce

Yemekler ve fiyatlar uygun ..hafiftende olsa nostajik bir ortamı var tam ortada odun sobası ve duvarlarında gaz lambaları asılı .. çorba dışında diğer yemeklereini tatmadım ama işkembe kellepaça ve tuzlama çorbaları güzel .....

Mahmut Caner Usta
Mahmut Caner Usta bir yıl önce

Son zamanlarda yemek yediğim en rahatsız edici atmosfere sahip Türkiye'nin en büyük şirketlerinden kardemirin girişinde böyle bir yer bence yakışmıyor. Yemek yerken size, karasinek ordusu eşlik ediyor. Yemeğinizi değil ama aldığınız nefesi onlarla paylaşıyorsunuz (Ağustos 4,2024 yaz sıcağında tek bir vantilatör olmadan, Karabükun göbeğinde mekan işlettiği için, bu inanılmaz başarısı için mekan sahibini tebrik ediyorum) 1.garsonlar:, aşırı nezaketsiz, size servis yaparken, otlakta otlatilacak koyun gibi bakıyorlar, bu hissi resmen yaşadım. 2.masalar dökülüyor, ortamda dışarda açık havada yememe rağmen, sigara kokusu sinmişti. 3.mekanda müşterilerle diyalog halindeki herkes erkek, ve inanılmaz miktarda hoşgörüsüzler, size karşı konuşmaları, KYK yurdunda bir ascidan bile göremeyeceğiniz samimiyetsizlikte 4.yemekler fena değil(mercimek çorbası /pirinç pilavı ve İzmir köfte aldım) 4.1#Mercimek çorbasi: asla suyu kararında değildi, mercimek taneleri tam olarak blenderdan gecirilmemis,yanına koydukları limon da soğuk değildi 4.2#izmir köfte: görsel sizin için önemli değilse idare eder, asla bir müşteriye güzel gösterme kaliteli sunum çabası yoktu, yemeğin suyunda çeşitli geometrik prizma sekilleirni görebilirsiniz.koftelerde acik seçik yüzde min10 ekmek kullanilmism 4.3#Pirinç pilavı: pirinçlerin bazılarında azı disle bile çiğneyemedim, dünden kalmış gibiydi, ekstra sıcaktı, dayılarin bunu tahmin etmesi lazım, Ağustos sıcaginda mekanda yemek yeniyorsa, bu ekstra sıcak olmamalı. Genelinde f/p olarak iyi tarafı bu. 5.sonuc olarak garsonlarla gereksiz tek kelime muhattap olmamak için dua ederek karnınızı doyurmaya çalıştığınız bir yer burası. 6.turkiyede yaşamaktan bugün de utandım, teşekkürler ülkem. Mesela bir önceki akşam Aspavada bir yemek yiyip sonraki akşam buraya gelirseniz, zamanda yolculuk yaşayabilirsiniz.