GÖKMEN 1964 – Çankırı
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
GÖKMEN 1964 Fotoğraflar
10
Fotoğraf
GÖKMEN 1964 Videoları
📹 Reels videosu ekle
GÖKMEN 1964 Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
GÖKMEN 1964 Açılış Kapanış Saatleri
Pazartesi
06:00 – 23:30
Salı
06:00 – 23:30
Çarşamba
06:00 – 23:30
Perşembe
06:00 – 23:30
Cuma
06:00 – 23:30
Cumartesi
06:00 – 23:30
Pazar
06:00 – 23:30
GÖKMEN 1964 İletişim
Adres
Abdulhalik Renda Mah. Yanlar Cad, Rıfkı Bey Sk. No:2/13, 18100 Çankırı Merkez/Çankırı, Türkiye
Website
gokmen1964.com
Çankırı içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
💬 GÖKMEN 1964 Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
Biz Ankara'dan geldik ve burayı bize tavsiye ettiler ve gittik buraya. İlk önce mezelerden başlayın mezeler biraz daha çok olabilirdi. İ yemeklerden özellikle köfte iyi pişmemiş ti. Ancak önemli değinmek istediğim hizmet kesinlikle yoktu. Masayı topladılar ancak masanın üstüne silmediler. Anlayacağınız bu kadar paraya bu hizmete kesinlikle hayır derim.
İş münasebeti için 2 gün çankırıda kaldım Vali kebabı ve gökmen special karışık denedim gayet güzeldi. Kuzu etini biraz pişkin isteyin tavsiye ederim . Güler yüzlü hizmet için teşekkür ederim
Fiyatlar Çankırı seviyesine göre çok yüksek olduğunu düşünüyorum yaklaşık 1 sene önce gittiğimde ödediğimiz fiyatlarla şimdiki fiyatlar arasında uçurum var ayrıca şu bardağı ve masaya tabak çanak koyarak fiyat yukseltilmez yemeğin yanında gelen mezelerin sunumu çok alt seviyede gösteriş restoran ama sunum mahalle lokantası o tusuyu o şekilde vereceksen hiç vermeyeceksin çakma Aspava havası bence tutmamış pide yiyip doymadan kalktigim tek mekan Cankirililar için çok iyi denilebilir ama dışardan gelen biri için aynı şey söylenemez. Ayrıca böyle bir mekan yapıyorsan çalışan kaliteside iyi olmalı..
Çankırıda gidipte pişman olmadığım tek yer temiz güvenilir hissettiriyor iç atmosfer çok lüks ve kaliteli işletme sahiplerini tebrik ediyorum.
Mekana güzel yatırım yapmışlar. Kuzu şiş ve mercimek çorba söyledim. Çorba ılık geldi bitene kadar buz gibi oldu. Kuzu da lokum gibi değildi birazda kuruydu. Birde personel girişte kapıyı açtı arkasını döndü gitti. Ya yei müşteri gelmiş masa göster hoşgeldiniz de. Çalışan personelin ankaradaki aspavalara 1 kez gelip yemek yemelerini öneriyorum. Firmanın ayakta kalması için bence önemli. Yoksa insanlar oraya lamba masa görmeye gelmeyecek lezzet için gelecek