Kadırgalı – Başakşehir

Google puanı
Google 4,2
750 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

Kadırgalı Videoları

📹 Reels videosu ekle

Kadırgalı Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🕐 Kadırgalı Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 10:00 – 22:00
Salı 10:00 – 22:00
Çarşamba 10:00 – 22:00
Perşembe 10:00 – 22:00
Cuma 10:00 – 22:00
Cumartesi 10:00 – 22:00
Pazar 10:00 – 22:00

📞 Kadırgalı İletişim

Adres 3 Mall Of, Ziya Gökalp, 34490 Başakşehir/İstanbul, Türkiye
Başakşehir içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 Kadırgalı Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 4,2
750 değerlendirme
Sumeyra Teymur
Sumeyra Teymur bir ay önce

Burası Kadırgalı’nın en iyi şubesi. Hem dekorasyonu hem de sunduğu lezzetli yemeklerle çok özel bir mekan. Bütün yemekleri çok lezzrtli ama özellikle kuru fasülyeyi denemenizi tavsiye ederim. Mekanın sahibi Ünal beyin ifadesiyle sadece ar-ge ve reçete çalışmalarının 6 ay sürdüğü bu eşsiz ispir fasülyesini başka yerde bulabileceğinizi düşünmüyorum.

B mnks
B mnks 4 ay önce

Çok sevdiğim ve sık gittiğim, lezzetli ürün yelpazesiyle, oldukça kaliteli çalışanları ve ortamıyla güzel zaman geçireceğiniz, avm atmosferinden çıkacağınız, kendine has, şık bir mekan…

rahşan dayan
rahşan dayan 3 ay önce

Merhaba, Bugün Mall of İstanbul’daki Kadırgalı restoranında iftar için yaklaşık 10 saat öncesinden 4 kişilik rezervasyon yaptırarak geldik. Ancak restorana girişimizden itibaren maalesef hiç hoş bir karşılamayla karşılaşmadık. Bize ayrıldığı söylenen masa, personelin yemek yediği bir masa gibi görünüyordu ve diğer tüm masalar iftar için doluyken bizim masamızın bu şekilde olması bizi oldukça rahatsız etti. Bu durumu nazik bir şekilde dile getirdiğimizde ise personel ve yönetici tarafından anlayışlı bir yaklaşım görmek yerine, oldukça alaycı ve ilgisiz bir tavırla karşılaştık. İftar gibi özel bir zamanda, özellikle rezervasyon yaptırmış müşterilere bu şekilde davranılması gerçekten üzücü bir durum. Amacımız sadece keyifli bir iftar geçirmekti ancak yaşadığımız bu deneyim maalesef beklentimizin çok uzağındaydı. Bu konunun dikkate alınmasını ve benzer durumların başka müşterilerin de yaşamaması adına gerekli özenin gösterilmesini rica ediyorum. İyi çalışmalar dilerim.

Onur Soytürk
Onur Soytürk 3 ay önce

Bugün iftar için geldik ve iftar menüsü aldık. Açıkçası büyük bir hayal kırıklığı yaşadık. Gelen yemekler ne yazık ki beklediğimiz gibi değildi. Köfteler soğuk ve kurumuş şekilde servis edildi. İftar gibi özel bir zamanda, böyle bir işletmeden çok daha özenli bir hizmet beklerdik. Verdiğimiz paranın karşılığını aldığımızı maalesef hiç hissetmedik. Ancak bir kişiye özellikle teşekkür etmek istiyorum. Çay servisi yapan Yusuf isimli küçük kardeşimiz gerçekten çok ilgili ve nazikti. Bu akşamın tek güzel tarafı onun güler yüzü ve ilgisiydi. Keşke mutfak ve servis kalitesi de aynı özeni gösterebilseydi.

Yiğit Can Yalçın
Yiğit Can Yalçın 11 ay önce

Bir AVM’nin içinde böylesine üst düzey bir yer benim için çok şaşırtıcı oldu. Öncelikle daha içeri girince adeta bir müzeyi andıran harika dekorasyonuyla nefis bir atmosfer sunuyor. Servis elemanları çok profesyonel, çok ilgili. Çocuklarımız için ilave servis istedik söylediğimiz menüyü bölmek için. Hemen her yerde bu şekilde sipariş verdiğimizde ya alelade bölünüp getiriliyor ya da tek parça getiriliyor biz kendimiz bölüyoruz. Bu rahatsız olacağım kadar önemli bir husus değil ancak burada tek porsiyon olan ürünün ikisi de içinde özenle hazırlanmış olması mekanın ilgisini net şekilde sunan bir unsurdu. Gelelim yemeklere. Dekorasyondan servise her şey üst düzey olunca yemeklerin de çok iyi olması şaşırtıcı olmadı tabi. Börek sepeti, ızgara köfte, isli yoğurtlu köfte, isli yoğurtlu biftek yedik. Biftek de güzeldi ama köfteler çok daha lezzetliydi. Tütsülenmiş yoğurt, onun üstündeki tereyağında kızartılmış bazlama ve üstünde köftelerle ve biftekle servis ediliyor. Köfteler bütün bunlarla muhteşem bir uyum sağlamış. Acı sosunu da ayrıca sevdim. Börek sepetindeki börekler de yine çok başarılıydı sadece patates biraz daha az, börek biraz daha fazla olabilirdi. Buraya öylesine girmiştim sonradan araştırınca cilveli adını verdikleri şiş köfte benzeri köftesinin bir nevi imza ürünü olduğunu öğrendim. Onu denemek için de ilk fırsatta ve mümkün olursa Sirkeci’de dükkanı ziyaret edeceğim.