Hamdi Restaurant – Şişli – Şişli

Google puanı
Google 4,0
2.115 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

Hamdi Restaurant – Şişli Videoları

📹 Reels videosu ekle

Hamdi Restaurant – Şişli Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🕐 Hamdi Restaurant – Şişli Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 12:00 – 00:00
Salı 12:00 – 00:00
Çarşamba 12:00 – 00:00
Perşembe 12:00 – 00:00
Cuma 12:00 – 00:00
Cumartesi 12:00 – 00:00
Pazar Kapalı

📞 Hamdi Restaurant – Şişli İletişim

Adres 19 Mayıs, 19 Mayıs Cd. No:2, 34000 Şişli/İstanbul, Türkiye
Şişli içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 Hamdi Restaurant – Şişli Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 4,0
2.115 değerlendirme
Mert G.
Mert G. 6 ay önce

QR Menüyü fotoğraflara ve link olarak buraya ekledim. https://hamdi.qr.menulux.com/#!/categories Açıkcası ne yediysek çok memnun kaldık.. Patlıcanlı kebap, lahmacun, tulum peynir, gavurdağ salata. Çiğ Köftesinin pek bir esprisi yok. Ancak fiyatları çok yüksek. Adana kebap Aralık 25 itibariyle 950TL. Piyasanın çok üstünde bir fiyat. Servis kısımında garsonların gereksiz bir acelesi var gibi, biraz daha sakin olup biraz daha kibar olsa her şey daha güzel olacak.

ipek arslan
ipek arslan 3 ay önce

Yemek güzel ama garsonlar son derece ilgisiz ve kaba sanki yemek yemeğe değil dayak yemeğe gelmişiz, bitirip hemen gitmeliymişiz hissi yarattılar. Döner varmı diyorsun bizde olmaz diyor menü de var ama yani garsonlar fena isterseniz gidin

Ozgur Karadayi
Ozgur Karadayi 3 ay önce

Şirket iftarını yaptığımız restaurant. İftar yemekleri sıkıntılıdır. Aç insanlar her şeyi hemen isterler. Yemekler son derece hızlı ve kaliteli, hizmet ise kusursuzdu. İçerde iftarını açtiktan sonra puro içenler de olmasa atmosfere de 5 yıldız verirdim ama puro kokusu ortamı bozdu. Sigara neyse de puro içirtmemek lazım.

saadet tatli
saadet tatli 3 ay önce

Bugün ekip yemeğine gittik yemeklerin hepsi ya koyun ya kuzu çorba zaten soğuk geldi ilgisiz asla dinleyip duymayan garsonlar cabası mekandaki müzikten kendi konuşmamızı duyamadık kısacası berbat ötesi

guven erdogan
guven erdogan 3 ay önce

Servisten memnun kalmadım. Ramazan öncesi gitmiştik Bir buz istemek için bile garson bulamadık üstelik mekan çok dolu değildi.