Kadıefendi Et Lokantası ( Kuyu Kebabı & Kahvaltı ) – Karabük
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
Kadıefendi Et Lokantası ( Kuyu Kebabı & Kahvaltı ) Fotoğraflar
10
Fotoğraf
Kadıefendi Et Lokantası ( Kuyu Kebabı & Kahvaltı ) Videoları
📹 Reels videosu ekle
Kadıefendi Et Lokantası ( Kuyu Kebabı & Kahvaltı ) Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
Kadıefendi Et Lokantası ( Kuyu Kebabı & Kahvaltı ) Açılış Kapanış Saatleri
Pazartesi
07:20 – 23:00
Salı
07:20 – 23:00
Çarşamba
07:20 – 23:00
Perşembe
07:20 – 23:00
Cuma
07:20 – 23:00
Cumartesi
07:20 – 23:00
Pazar
07:20 – 23:00
Kadıefendi Et Lokantası ( Kuyu Kebabı & Kahvaltı ) İletişim
Adres
Safranbolu Karabük Kastamonu Yolu 12 Km Çevrikköprü, 78600 Karabük, Türkiye
Telefon
(0370) 737 24 93
Karabük içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
💬 Kadıefendi Et Lokantası ( Kuyu Kebabı & Kahvaltı ) Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
Et lezzetliydi 130gr geliyor 250 yazan kemikli porsiyon. Fiyatlar yüksek, iç pilavı yoktu, ortaya gelen salataya 300 lira yazmışlar
Kuyu kebabı oldukça küçük ve pahalıydı doyurucu değildi, doymak için etli ekmek ya da çorba daha iyi
Gidilebilecek en güzel en temiz işletmelerden biri yöresel yiyecekler tercihimiz
Resimde görülen 1 kg kemikli kuyu kebabı 2400 TL. Lezzet olarak tuzsuz ve tatsız. Genel olarak vasat bir kuyu kebabı. Yanında gelen pide ekmek sonradan ısıtılmış gibi, bayat. Değer mi derseniz, bu fiyatlara göre değmez. 1 kg kuyu kebabı (2400 TL) + 250 gr kuyu kebabı (600 TL) + sürahide ayran (200 TL) olarak toplam hesap yaklaşık 3330 TL (!) geldi. (Masaya gelen 1.5 litrelik su kullanılmadı ve ekstra bir yiyecek-içecek siparişi verilmedi). Son olarak, tuvaletleri rezalet.
2 aile gittik biz kuyu kebabı istedik diğer arkadaşlarda kiremit köfte hayatım da yediogim en berbat kofte bildiğin bulaşık suyunda getirmişler o kadarmi kötü olir kuyu kebabina hiç deginmiyorum bildiğiniz 150 grlik bir et geldi yanında ne domates ne biber ne pilav i bir şey o kadar para ya gerçekten değmez haşlanmış et yiyorsunuz sunum sıfır açık ayran istedik surqhide geldi ekşi ayran