Kadıefendi Et Lokantası ( Kuyu Kebabı & Kahvaltı ) – Karabük

Google puanı
Google 4,2
2.381 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

Kadıefendi Et Lokantası ( Kuyu Kebabı & Kahvaltı ) Videoları

📹 Reels videosu ekle

Kadıefendi Et Lokantası ( Kuyu Kebabı & Kahvaltı ) Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🕐 Kadıefendi Et Lokantası ( Kuyu Kebabı & Kahvaltı ) Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 07:20 – 23:00
Salı 07:20 – 23:00
Çarşamba 07:20 – 23:00
Perşembe 07:20 – 23:00
Cuma 07:20 – 23:00
Cumartesi 07:20 – 23:00
Pazar 07:20 – 23:00

📞 Kadıefendi Et Lokantası ( Kuyu Kebabı & Kahvaltı ) İletişim

Adres Safranbolu Karabük Kastamonu Yolu 12 Km Çevrikköprü, 78600 Karabük, Türkiye
Karabük içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 Kadıefendi Et Lokantası ( Kuyu Kebabı & Kahvaltı ) Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 4,2
2.381 değerlendirme
Arda Gerçeker
Arda Gerçeker 2 hafta önce

Et lezzetliydi 130gr geliyor 250 yazan kemikli porsiyon. Fiyatlar yüksek, iç pilavı yoktu, ortaya gelen salataya 300 lira yazmışlar

E.S.
E.S. 7 ay önce

Kuyu kebabı oldukça küçük ve pahalıydı doyurucu değildi, doymak için etli ekmek ya da çorba daha iyi

Ss Ss
Ss Ss 5 ay önce

Gidilebilecek en güzel en temiz işletmelerden biri yöresel yiyecekler tercihimiz

Emre
Emre 9 ay önce

Resimde görülen 1 kg kemikli kuyu kebabı 2400 TL. Lezzet olarak tuzsuz ve tatsız. Genel olarak vasat bir kuyu kebabı. Yanında gelen pide ekmek sonradan ısıtılmış gibi, bayat. Değer mi derseniz, bu fiyatlara göre değmez. 1 kg kuyu kebabı (2400 TL) + 250 gr kuyu kebabı (600 TL) + sürahide ayran (200 TL) olarak toplam hesap yaklaşık 3330 TL (!) geldi. (Masaya gelen 1.5 litrelik su kullanılmadı ve ekstra bir yiyecek-içecek siparişi verilmedi). Son olarak, tuvaletleri rezalet.

mehmet yıldız
mehmet yıldız 5 ay önce

2 aile gittik biz kuyu kebabı istedik diğer arkadaşlarda kiremit köfte hayatım da yediogim en berbat kofte bildiğin bulaşık suyunda getirmişler o kadarmi kötü olir kuyu kebabina hiç deginmiyorum bildiğiniz 150 grlik bir et geldi yanında ne domates ne biber ne pilav i bir şey o kadar para ya gerçekten değmez haşlanmış et yiyorsunuz sunum sıfır açık ayran istedik surqhide geldi ekşi ayran