Kars Şehir Kulübü – Kars

Google puanı
Google 4,3
253 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

Kars Şehir Kulübü Videoları

📹 Reels videosu ekle

Kars Şehir Kulübü Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🕐 Kars Şehir Kulübü Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 16:00 – 02:30
Salı 16:00 – 02:30
Çarşamba 16:00 – 02:30
Perşembe 16:00 – 02:30
Cuma 16:00 – 02:00
Cumartesi 16:00 – 02:00
Pazar 16:00 – 02:00

📞 Kars Şehir Kulübü İletişim

Adres Yusufpaşa, Karadağ Cad. No:21, 36100 Kars Merkez/Kars, Türkiye
Kars içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 Kars Şehir Kulübü Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 4,3
253 değerlendirme
Nihal Sönmez
Nihal Sönmez 4 ay önce

Çok eğlenceli bir mekan karşısı gezi için gelip böyle güzel insanlarla karşılaşmak çok keyifliydi Mekan her zaman dolu Muhammet bey yeni yardımıyla iki kişi zorla yer bulduk Şarapları leziz peynir tabagi şahane Sahnede nida grubu vardı ve çok eğlenceliydi Bu akşam yine gideceğiz

ST
ST 2 ay önce

Ramazan Bayramı için tatile geldik, bayramın ilk günü… muazzam bir kalabalık, naif misafirler… hizmet, alaka, ilgi.. tek kelimeyle herşey çok iyiydi. Canlı müzik çok güzeldi. Ortam, atmosfer .. unutulmayacak bir akşam geçirdik.. teşekkürler

Cigdem A. S.
Cigdem A. S. 5 ay önce

Saat 4 gibi birer kadeh sıcak şarap var mı diye sorduk evet deyip dümdüz şarabı ısıtıp cam kadehe koyup getirdiler. Bu kadar kötü bir içecem olmaz. Birer yudum içemedik. Kusura bakmayın dahi demediler. Üstüne kadeh başına 500 toplamda 1.000 tl aldılar. Kars’ta gittiğim en kötü en iş bilmez işletmeydi.

Tutku Tüfekçi
Tutku Tüfekçi 4 ay önce

Canlı müzik ücreti adı altında 350₺ para alıyorlar. Bunu menüye yazdıklarını söylüyorlar fakat ne rezervasyon sırasında telefonda ne de otururken böyle bir bilgi vermiyorlar. Menü yok ve haliyle bu ücretten kalkarken haberdar oluyorsunuz. İlk ve son gelişimdi. 8 kişi gelip 2-3 bira içelim dedik, 1.5 katı hesap ödeyerek ayrıldık.

Nigar Kalyoncu
Nigar Kalyoncu 4 ay önce

Çok eğlendiğim bir akşamdı canlı müzik performansı harikaydı yemekleri de çok beğendik Muhammet Bey’in ilgisi ve yardımı için teşekkür ederiz