Güney Kebap Salonu – Manisa

Google puanı
Google 4,1
3.686 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

Güney Kebap Salonu Videoları

📹 Reels videosu ekle

Güney Kebap Salonu Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🕐 Güney Kebap Salonu Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 11:00 – 00:00
Salı 11:00 – 00:00
Çarşamba 11:00 – 00:00
Perşembe 11:00 – 00:00
Cuma 11:00 – 00:00
Cumartesi 11:00 – 00:00
Pazar 11:00 – 00:00

📞 Güney Kebap Salonu İletişim

Adres Peker, 1700. Sk. 10/A, 45020 Şehzadeler/Manisa, Türkiye
Manisa içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 Güney Kebap Salonu Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 4,1
3.686 değerlendirme
NCK
NCK 4 ay önce

Eski keyfi kalmamış. Herkesin kafası telefona gömülmüş masaya çıkıp oturana kadar kimse süratınıza bakmıyor. Oğluma Urfa söyledim acılı Adana kebap geldi. Lahmacun söyledim bir şey demeden acısız getirdiler, maydonoz soğan istedim roka geldi. Yoğurtlu cacığımsı mezenin içi kayma dolu pütür pütür. Yemek kalitesi eskiden güzeldi şimdi vasat. Üzdü.

çiçek
çiçek bir ay önce

Bir sürü kebapçı gezdik, burası gerçekten iyilerden. İlk defa geldim Manisa kebabına da çok beklentim yoktu ama bayağı şaşırttı lezzeti çok iyiydi. Gözlüklü bir abi vardı sürekli uğrayıp bir ihtiyacımız var mı diye sordu, gerçekten ilgililer. Manisa kebabı 390 TL’ydi, bence hak ediyor. Üstüne künefe de söyledik 200 TL’ydi. Tekrar gelinir.

Gün Teoman
Gün Teoman 9 ay önce

Manisa da Güney kebap salonunu ilk kez ziyaret ettik tavsiye ile ziyaret ettiğimiz müessese de Manisa kebabı, başlangıç ikramları bol bol doyurucu ve lezzetliydi, Bizimle ilgilenen Faruk beye özellikle teşekkür ediyorum, Arı gibi durmadan her müşterilerle ilgileniyordu, emeğine sağlık burada geniş bir yemek menüsü var, tavsiye ettiğim mekânlar arasında ziyarete değer mükemmel bir yer.

Murat Demir
Murat Demir 7 ay önce

Manisa kebabı öncesi masaya gelen ikramlar güzel fakat bana biraz gereksiz fazla geldi. Porsiyonla orantılı olsa israf etmemiş oluruz. Kebap lezzetli olsa da pidesi oldukça fazla kalıyor. Bu bana göre doğru değil. Köftesiyle bitecek şekilde konmalıydı. Burası bölgenin en bilinen mekânlarından biri. Fiyatlar ortalama düzeyde. Porsiyon için çok doyurucu diyemem ama tadı gayet iyiydi.

Görkem Gökhan Memiş

Etraf salata istedim hemen geldi servis güzeldi yemeklerin porsiyonu küçüktü çay kahve servisi vardı aile ile gelinebilecek nezih biyer