Güney Kebap Salonu – Manisa
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
Güney Kebap Salonu Fotoğraflar
10
Fotoğraf
Güney Kebap Salonu Videoları
📹 Reels videosu ekle
Güney Kebap Salonu Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
Güney Kebap Salonu Açılış Kapanış Saatleri
Pazartesi
11:00 – 00:00
Salı
11:00 – 00:00
Çarşamba
11:00 – 00:00
Perşembe
11:00 – 00:00
Cuma
11:00 – 00:00
Cumartesi
11:00 – 00:00
Pazar
11:00 – 00:00
Güney Kebap Salonu İletişim
Adres
Peker, 1700. Sk. 10/A, 45020 Şehzadeler/Manisa, Türkiye
Telefon
(0236) 237 82 18
Website
guneykebap.com
Manisa içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
💬 Güney Kebap Salonu Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
Eski keyfi kalmamış. Herkesin kafası telefona gömülmüş masaya çıkıp oturana kadar kimse süratınıza bakmıyor. Oğluma Urfa söyledim acılı Adana kebap geldi. Lahmacun söyledim bir şey demeden acısız getirdiler, maydonoz soğan istedim roka geldi. Yoğurtlu cacığımsı mezenin içi kayma dolu pütür pütür. Yemek kalitesi eskiden güzeldi şimdi vasat. Üzdü.
Bir sürü kebapçı gezdik, burası gerçekten iyilerden. İlk defa geldim Manisa kebabına da çok beklentim yoktu ama bayağı şaşırttı lezzeti çok iyiydi. Gözlüklü bir abi vardı sürekli uğrayıp bir ihtiyacımız var mı diye sordu, gerçekten ilgililer. Manisa kebabı 390 TL’ydi, bence hak ediyor. Üstüne künefe de söyledik 200 TL’ydi. Tekrar gelinir.
Manisa da Güney kebap salonunu ilk kez ziyaret ettik tavsiye ile ziyaret ettiğimiz müessese de Manisa kebabı, başlangıç ikramları bol bol doyurucu ve lezzetliydi, Bizimle ilgilenen Faruk beye özellikle teşekkür ediyorum, Arı gibi durmadan her müşterilerle ilgileniyordu, emeğine sağlık burada geniş bir yemek menüsü var, tavsiye ettiğim mekânlar arasında ziyarete değer mükemmel bir yer.
Manisa kebabı öncesi masaya gelen ikramlar güzel fakat bana biraz gereksiz fazla geldi. Porsiyonla orantılı olsa israf etmemiş oluruz. Kebap lezzetli olsa da pidesi oldukça fazla kalıyor. Bu bana göre doğru değil. Köftesiyle bitecek şekilde konmalıydı. Burası bölgenin en bilinen mekânlarından biri. Fiyatlar ortalama düzeyde. Porsiyon için çok doyurucu diyemem ama tadı gayet iyiydi.
Etraf salata istedim hemen geldi servis güzeldi yemeklerin porsiyonu küçüktü çay kahve servisi vardı aile ile gelinebilecek nezih biyer