The Townhouse – Kadıköy
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
The Townhouse Fotoğraflar
10
Fotoğraf
The Townhouse Videoları
📹 Reels videosu ekle
The Townhouse Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
The Townhouse Açılış Kapanış Saatleri
Pazartesi
12:00 – 00:00
Salı
12:00 – 00:00
Çarşamba
12:00 – 00:00
Perşembe
12:00 – 00:00
Cuma
12:00 – 00:00
Cumartesi
12:00 – 00:00
Pazar
12:00 – 00:00
The Townhouse İletişim
Adres
Suadiye, Plaj Yolu Sk. No13, 34740 Kadıköy/İstanbul, Türkiye
Telefon
(0216) 463 14 15
Website
thetownhouse.com.tr
Kadıköy içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
💬 The Townhouse Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
Et şahane ..Ağızda dağılan yumuşak hafif ve rahatça çinenip yene bilecek kıvamda …kokteyller efsane …5 kokteyl denedim ve hepsi mükemmel tadlarda .içimi kolay miğdenizi yormuyor normalde viskili kokteyller ağır olur ama buradaki viski içerikli kokteyller çok rahat biçimde kademeli bir şekilde yudum yudum midenize inerken çok rahat hissediyorsunuz asla sizi rahatsız etmiyor. İç imleri çok rahat. garsonların ilgisi alâkası menü hakkında bilgilendirmesi yemek gelmeden önce yemeğin tanıtımı kokteyllerin içeriği ve kokteyllerin hazırlanışının tüm detaylılarını tüm incelikle anlatmaların çok zarifçe bir davranıştı teşekkür ederim tüm ekibe. konumu çok rahat park alanı da var. İç mekandaki ortam daha rahat hissediyor müziğin tınısı da güzeldi. lavabolar temiz ve ferah ve büyüktü. girişte karşılama alanı ve yarı açık alan oturma bölümü idealdi ama orası birtık daha gürültülü kalıyor iç salona nazaran rahat sohbet etmek ve güzelce Yemeğinizin tadına bakmak isterseniz iç mekana rezervasyon yapmanızı tavsiye ederim. İstanbul’a geldiğinizde mutlaka uğramanız gereken çok kaliteli bir mekan her açıdan çok başarılı yemekleri kokteylleri ilgi hizmet sunum. Kokteyl lerlerden”PASSİON - UNAGİ - SOECİAL K - ARTİCHOKE -MONKEY - FİG FASHİONED - SATSUMA“ güzeldi tercih edebilirsiniz. menüye yeni eklenen kokteylleri de denemenizi tavsiye ederim. yemek öncesinde aperatif getiriyorlar sıcak ekmek zeytin çerez hoş ilgi hizmeti sunum kokteyllerin yanında meyve tabağı ikramı oldu ilerleyen saatlerde dondurma tadımı yaptık şahane bir atmosferdi çok hoş karşılama oldu .
Ekmekleri çok özel bir lezzete sahip ve otlu baharatli tereyağlari cok basariliydi. Ana yemek olarak Chicken Porcini cok basariliydi, tavuk gercekten cok lezzetliydi. Kokteyllerden Vanilla Sky güzeldi. Cancun, isli ve tatli bir greyfurt ile servis ediliyor. Güzeldi fakat icindeki kalın ve upuzun buz kütlesi biraz tadini bozuyor. Aged Margarita'yi begendik. En beğendigimiz kokteyl Special K oldu. Kibar, ilgili ve bilgili garsonumuz Suat Bey sağ olsun Special K yi bize votka yerine cin ile yaptirdi. Yedigimiz ictigimiz her seyle ilgili garsonumuz bizi tek tek bilgilendirdi. İzzet-i ikramda sinir tanimayan bir mekan. Karşilama ekibi de cok kibar ve ilgiliydi. Çok çok memnun kaldik. Yedi yildiz vermek isterdim
Doğum günü için tercih ettik, bizi her anlamda çok mutlu etti. Başlangıç olarak Asian chicken ceaser ve popcorn shrimp; ana yemek olarak fillet of beef tercih ettik. Hepsi çok lezzetliydi. Koktey olarak da special k tercih ettim, içimi çok keyifli bir kokteydi. Doğum günü sebebiyle geldiğimiz için polaroid fotoğrafımızı çekip bize hediye ettiler, çok tatlı bir jestti. Hakan bey de çok ilgiliydi, bize tek tek yiyeceklerin içeriğinden bahsetti, buradan tekrardan teşekkür ediyorum. Kesinlikle tekrar geleceğim.
Fiyatları pahalı olduğunu duyduğum için hiç gitmediğim bir yerdi, doğum günüm için sürpriz olarak ayarlandığı için ilk kez denemiş oldum ve çok ama çok memnun kaldım. Yemek lezzeti, hizmetin mükemmelliği kesinlikle verdiğiniz tutarlara değiyor. Ben başka bir içki çeşidi menüde göremedim ancak kokteylleri İstanbul’daki en iyilet listesinde olmalı, lezzet ve içerik kesinlikle on numara. Biz nomad, birdman, cancun ve adını hatırlamadığım kuzu kulaklı çeşitlerini içtik. Cancun isli bir tada sahip olduğu için bir tık düşünülebilir ancak diğer üçünü gözüm kapalı öneririm. Başlangıçlardan beef katsu, pastırami balls ana yemekten beef short Ribs söyledik ve paylaştık. Ana yemek çok güzeldi bizim için ayrı tabaklarda porsiyonlara bölerek servis ettiler ama normal porsiyon gibiydi, hatta yanlış mı geldi diye düşündük. Porsiyonları büyük. Pastrami balls beklediğimden çok çok iyi çıktı, makarnası fazla olur diye düşünürken pastrami ve peynir yoğunluğu mutlu etti, alttaki acı biber reçeli ile çok dengeliydi. Beef katsu da güzel ama bir daha yerim demem. Tüm bu siparişlerin yanında başlangıçta verilen ikramları çok lezzetlilerdi. Önden getirilen trüplü ve kırmızı biberli tereyağları muazzam, hele trüflü yağın aroması kokusu hafızalarda yer etti. Ekmekleri çok güzeldi, düzenli olarak ikramları yeniliyorlardı. Ve mekanı mekan haline getiren hizmet anlayışları gerçekten insanı etkiliyor. Çalışanlar profesyoneller, güler yüzlüler, menüye çok hakimler. Yiyeceklerin dışında doğum gününe özel ayrı sürprizleri ve ikramları da oldu. Bu uygulamalar sürekli mi devamlılığı olur mu diye işletmeyi zor durumda bırakmak istemem. Ancak özel günleri kutlamak veya kendinize kıyak çekmek için kesinlikle gidilebilir. Menüde Kokteyller 1050₺,başlangıçlar 800-2000 arası, ana yemeğimiz 1700 küsür tl civarıydı
Arkadaşımın doğumgünü için mekana geldik. Doğum günü olduğunu söylediğimizde bize çok yardımcı oldular. Tekrardan herkese çok teşekkür ederiz. Kokteylleri çok başarılı. Her damak zevkine uygun içecek var. Ortaya Bisteca pizzetta söyledik. Taze ve lezzetliydi. Ortalama bir kokteyl 1000-1500 arası. Mekan sakin, şık, loş. Yine gidilir. Kaliteli vakit geçirmek isterseniz mutlaka uğrayın.