Haşlamacı Mehmet Usta – Batman
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
Haşlamacı Mehmet Usta Fotoğraflar
10
Fotoğraf
Haşlamacı Mehmet Usta Videoları
📹 Reels videosu ekle
Haşlamacı Mehmet Usta Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
Haşlamacı Mehmet Usta Açılış Kapanış Saatleri
Pazartesi
24 Saat Açık
Salı
24 Saat Açık
Çarşamba
24 Saat Açık
Perşembe
24 Saat Açık
Cuma
24 Saat Açık
Cumartesi
24 Saat Açık
Pazar
24 Saat Açık
Haşlamacı Mehmet Usta İletişim
Adres
Gap, 2513. Sk. No:5 D:A, 72050 Batman Merkez/Batman, Türkiye
Telefon
(0488) 502 72 16
Batman içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
💬 Haşlamacı Mehmet Usta Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
Yemek öncesi gelen salata , kemik suyu çorbası ile güleryüzlü personeliyle güzel bir işletme. Gelen yemekte özellikle pilavın tadı yağ oranları salata malzemelerinin tazeliği ve yemek sonrası gelen çay ile tatlı dahil mükemmeldi. İşletmeye böylesine lezzetli yemekleri müşterileriyle buluşturduğu için teşekkürler.
Batman’da karşılaştığım en misafirperver lokanta olduğunu söylemeliyim. Fast food yemeyeyim, ev yemeği gibi,güzel, kaliteli bir şey yemek istiyorum diyorsanız mutlaka buraya uğrayın. Yemekleri çok lezzetli. Hijyenik de bir yer. Bizimle ilgilenen şef El hadi bey çok ilgili , nazik ve güleryüzlüydü. Her şey için çok teşekkür ederiz.
Genel olarak tüm yemekleri güzeldi gayette doyurucuydu . Yemeğin sonunda tatlı olrak sadece irmik vardı daha farklı tatlı çeşitleride gelebilir. Genel olarak atmosfer hizmet ve yemek hepsi iyidi teşekkürler..
Şırdancımızın kapanması nedeniyle mumbar için gittiğimiz bu mekan çalışanları ilgili ve güler yüzlü , ayrıca mumbar da bi çok mekandan daha iyi , et döner yine tavsiye edilebilir . Taki WC leri görene kadar , yanlışlıkla erkek lavobosuna girmiş bulundum ve çok berbat bir durumda , neyse bayan lavabolarında ise duş alınmış resmen topak topak saç , sigara izmariti tam bir hüsran ve hayal kırıklığı diyebilirim. Yemek yemeden önce kesinlikle lavabosu kontrol edilip öyle oturulmalı ilk ve son oldu bizim için .
4 kişi iftar için gittik ben sadece haşlama yemek istedim bi anda iftar menüsü olarak çevirdiler sormadılar bile. Çorba çok tuzlu ve kötüydü yarım çorba öylesine verilmiş gibiydi. Arkadaşların şef tabağı başka başka geldi muhtemelen kalan yemeklerden olanı verdiler. İç pilav kalmamış pilavın üstüne kuru koymuşlar. Tatlı olarak da tadı olmayan helva ve yanına dizilmiş hurma sağolsun onu da tabağa dizmişler. Ekstra 200 tl verecek bir şey yoktu. Aöa haşlama hariç alınan para bu. Tek iyi yanı haşlama iyiydi ve sürekli çay geliyor.