Şayka Restaurant – Çanakkale

Google puanı
Google 4,3
1.188 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

Şayka Restaurant Videoları

📹 Reels videosu ekle

Şayka Restaurant Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🕐 Şayka Restaurant Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 10:00 – 02:00
Salı 10:00 – 02:00
Çarşamba 10:00 – 02:00
Perşembe 10:00 – 02:00
Cuma 10:00 – 02:00
Cumartesi 10:00 – 02:00
Pazar 10:00 – 02:00

📞 Şayka Restaurant İletişim

Adres Cevat Paşa, Ziveriye Sk. DİKER APT NO:1/1, 17020 Çanakkale Merkez/Çanakkale, Türkiye
Çanakkale içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 Şayka Restaurant Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 4,3
1.188 değerlendirme
Sezer
Sezer bir ay önce

Gitmeyi düşünüyorsanız erkenden rezervasyon yaptırmanızı öneririm böylece deniz ve truva atı manzarasında oturabilirsiniz. Biz aynı gün içinde aradığımız için iç kısımda oturduk. Aşırı dolu bir mekan sürekli bir masa boşalıp tekrar doluyor. Biraz gürültülü içerisi. Yemekleri ve servis gayet güzeldi. Mezeleri çok lezzetliydi biraz porsiyonu arttırılmalı. Çok küçük tabaklarda geliyor. Özellikle girit ezmesi ve ege karmasını denemenizi öneririm . Balıkları da taze ve lezzetliydi. Izgara lüfer öneririm. Yoğunluğa rağmen Servis hızlıydı. Fiyatlar çanakkale ortalamasında. Sigara tüketenler için içeride içiliyor. Otoparkı yok. Yemek sonunda meyve ikramında bulundular biz genel olarak memnun kaldık.

Oğuz -_-
Oğuz -_- 2 hafta önce

mezeleri köpoğlu mancası, atom ve kuru domates cidden sadece onları yemek için tekrar gelinir hizmet cidden iyiydi önceden rezervasyon yaptırırsanız daha iyi oluyor. Fiyatların aşır abartı olduğunu düşünmüyorum makul sayılır. Konumu güzel günbatımıda gelirseniz manzara şahane.

Hepşen Ülker
Hepşen Ülker bir yıl önce

Kuşadası'ndan İstanbul'a giderken 1 gece Çanakkale'de kalmak istedik. Google'dan bulduk. Yorumları iyiydi. Ben de katılıyorum. Mezelerden ballı hardallı enginar , balık pastırması ve istiridye mantar muhteşem. Masa düzeni, temizlik, ekibin hizmet kalitesi çok çok iyi. Güzel demli çay eşliginde İşletme sahibi Süleyman beyin Girişimcilik hikayesini dinleme şansımız da oldu. Eşi ile birlikte çalışıyorlar ve bu işin hakkını veriyorlar. Kesinlikle tavsiye ederim.

Gizem Küçükkaraduman
Gizem Küçükkaraduman 3 hafta önce

Çanakkale’nin yabancısıyız yol üzerinde görüp girdik ve ertesi gün için de ayaklarımız doğrudan buraya geldi , ortam çok sıcak çalışanlar babacan ve çok ilgililer sanki evimizde gibi hissettik . Mezelere gelirsek on numaraydı zeytinyağlılarının tadı damakta kalıyor . Kısacası tekrar Çanakkale’ye gelsek uğrak noktamız olur .

MURAT ERGÜVEN
MURAT ERGÜVEN 5 ay önce

Süleyman bey ve ekibine teşekkür ler. Mezeler taze ve çok lezzetli. Tekrar görüşmek üzere. İyi çalışmalar