Emirşeyh Köftecisi – Erzurum

Google puanı
Google 3,8
1.435 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

Emirşeyh Köftecisi Videoları

📹 Reels videosu ekle

Emirşeyh Köftecisi Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🔥
Bu şehirde öne çıkan rota Erzurum’da 1 Günün Varsa Bu Sırayla Gez
❤️ 1 favori Popüler Rota Yazarı Popüler Rota Yazarı
Rotayı Gör

🕐 Emirşeyh Köftecisi Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 10:00 – 22:30
Salı 10:00 – 22:30
Çarşamba 10:00 – 22:30
Perşembe 10:00 – 22:30
Cuma 10:00 – 22:30
Cumartesi 10:00 – 22:30
Pazar 10:00 – 22:30

📞 Emirşeyh Köftecisi İletişim

Adres Rabia Ana, Tebriz kapı cad No:170, 25100 Yakutiye/Erzurum, Türkiye
Erzurum içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 Emirşeyh Köftecisi Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 3,8
1.435 değerlendirme
coğrafi geziler
coğrafi geziler bir ay önce

Erzurum’da Çifte Minareli Medrese’nin hemen altında çok güzel bir konumda bulunuyor. Yemekleri oldukça lezzetli. Özel çekilmiş kıymasına sadece tuz ilave ederek yaptıkları köftesi ile meşhur. Mutlaka tatmalı. İkramları oldukça zengin. Sahibi Erkan bey ve Cemal beye ilgisi ve saygısı için teşekkürler. Mekan sanki Osmanlı saraylarında hissi yaratıyor. Yemek sonrası üst katta demlik çay servisleri ile gönlümüzü aldılar.

Pınar A.
Pınar A. 2 hafta önce

Her Erzurum ziyaretimizde uğradığımız bir mekan. Köftesinin kalitesi ve pekmezli baklavası her zaman aynı lezzette… Yine geleceğiz, teşekkür ederiz.

Can Güneş
Can Güneş 3 hafta önce

Pekmezli baklava oldukça güzel Köfteside kuzu eti olduğu belli tadı yerinde Sütlaçta ekşi bir tat vardı, onu hiç beğenmedik Tuvaletleri temizlik konusunda kötüydü

Adem Öcal
Adem Öcal 3 ay önce

İftar için sabah saatlerinde işletmenizde rezervasyon yaptırdım. Hatta iftara yaklaşık 15 dakika kala sizi tekrar arayarak yolda olduğumu özellikle belirttim. Buna rağmen mekâna geldiğimde rezervasyon yaptırdığım masanın başka müşterilere verildiğini öğrenmem tam anlamıyla büyük bir sorumsuzluk ve saygısızlıktır. Üstelik bu durumu yanımda bulunan misafirlerimle birlikte yaşamak zorunda kaldım. İnsanlar iftar gibi özel bir zamanda plan yaparak geliyor ve siz buna rağmen müşterinizi kapıda mağdur ediyorsunuz. Bu durum hem benim hem de misafirlerim için son derece mahcup edici bir deneyim oldu. Dahası, servis edilen çorbanın soğuk gelmesi de işletmenizdeki hizmet kalitesinin ne kadar özensiz olduğunu açıkça gösterdi. Tüm bunların üzerine mekan sahibinin konuya yaklaşımı ve kullandığı üslubun da son derece ters ve kaba olması yaşanan olumsuzluğu daha da büyüttü. Rezervasyonuna sadık kalmayan, müşterisini kapıda mağdur eden ve üstüne bir de kaba bir üslupla yaklaşan bir işletmenin hizmet anlayışı zaten kendini açıkça göstermektedir. Böyle bir yerin bir daha tercih edilmesi mümkün değildir.

NRLLH BYRZ
NRLLH BYRZ 4 ay önce

Mekan çok hoş, tavanları sanki yıldız sarayı hissiyatı veriyor. Mekanın porsiyonlarında bir sıkıntı olduğu düşünüyorum. Menüde görseller var ve altlarında 2 kişilik 3 kişilik ve 5 kişilik gibi fiyatlar var. ancak görsek 5 kişiliğe göre çekilmiş bol ve her çeşit var. 2 kişilik sipariş veriyorsun ancak görseldeki ürünler yok. Vel hasıl gidilir ,kaburgası güzel köftesi güzel ,soğumasın diye altı köz kaplarda geliyor.