Emirşeyh Köftecisi – Erzurum
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
Emirşeyh Köftecisi Fotoğraflar
10
Fotoğraf
Emirşeyh Köftecisi Videoları
📹 Reels videosu ekle
Emirşeyh Köftecisi Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
🔥
Bu şehirde öne çıkan rota
Erzurum’da 1 Günün Varsa Bu Sırayla Gez
Rotayı Gör
Emirşeyh Köftecisi Açılış Kapanış Saatleri
Pazartesi
10:00 – 22:30
Salı
10:00 – 22:30
Çarşamba
10:00 – 22:30
Perşembe
10:00 – 22:30
Cuma
10:00 – 22:30
Cumartesi
10:00 – 22:30
Pazar
10:00 – 22:30
Emirşeyh Köftecisi İletişim
Adres
Rabia Ana, Tebriz kapı cad No:170, 25100 Yakutiye/Erzurum, Türkiye
Telefon
(0442) 213 92 92
Erzurum içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
Popüler Rota Yazarı
💬 Emirşeyh Köftecisi Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
Erzurum’da Çifte Minareli Medrese’nin hemen altında çok güzel bir konumda bulunuyor. Yemekleri oldukça lezzetli. Özel çekilmiş kıymasına sadece tuz ilave ederek yaptıkları köftesi ile meşhur. Mutlaka tatmalı. İkramları oldukça zengin. Sahibi Erkan bey ve Cemal beye ilgisi ve saygısı için teşekkürler. Mekan sanki Osmanlı saraylarında hissi yaratıyor. Yemek sonrası üst katta demlik çay servisleri ile gönlümüzü aldılar.
Her Erzurum ziyaretimizde uğradığımız bir mekan. Köftesinin kalitesi ve pekmezli baklavası her zaman aynı lezzette… Yine geleceğiz, teşekkür ederiz.
Pekmezli baklava oldukça güzel Köfteside kuzu eti olduğu belli tadı yerinde Sütlaçta ekşi bir tat vardı, onu hiç beğenmedik Tuvaletleri temizlik konusunda kötüydü
İftar için sabah saatlerinde işletmenizde rezervasyon yaptırdım. Hatta iftara yaklaşık 15 dakika kala sizi tekrar arayarak yolda olduğumu özellikle belirttim. Buna rağmen mekâna geldiğimde rezervasyon yaptırdığım masanın başka müşterilere verildiğini öğrenmem tam anlamıyla büyük bir sorumsuzluk ve saygısızlıktır. Üstelik bu durumu yanımda bulunan misafirlerimle birlikte yaşamak zorunda kaldım. İnsanlar iftar gibi özel bir zamanda plan yaparak geliyor ve siz buna rağmen müşterinizi kapıda mağdur ediyorsunuz. Bu durum hem benim hem de misafirlerim için son derece mahcup edici bir deneyim oldu. Dahası, servis edilen çorbanın soğuk gelmesi de işletmenizdeki hizmet kalitesinin ne kadar özensiz olduğunu açıkça gösterdi. Tüm bunların üzerine mekan sahibinin konuya yaklaşımı ve kullandığı üslubun da son derece ters ve kaba olması yaşanan olumsuzluğu daha da büyüttü. Rezervasyonuna sadık kalmayan, müşterisini kapıda mağdur eden ve üstüne bir de kaba bir üslupla yaklaşan bir işletmenin hizmet anlayışı zaten kendini açıkça göstermektedir. Böyle bir yerin bir daha tercih edilmesi mümkün değildir.
Mekan çok hoş, tavanları sanki yıldız sarayı hissiyatı veriyor. Mekanın porsiyonlarında bir sıkıntı olduğu düşünüyorum. Menüde görseller var ve altlarında 2 kişilik 3 kişilik ve 5 kişilik gibi fiyatlar var. ancak görsek 5 kişiliğe göre çekilmiş bol ve her çeşit var. 2 kişilik sipariş veriyorsun ancak görseldeki ürünler yok. Vel hasıl gidilir ,kaburgası güzel köftesi güzel ,soğumasın diye altı köz kaplarda geliyor.