Tabal Gastronomi Evi (Niğde Belediyesi) – Niğde

Google puanı
Google 4,4
1.407 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

Tabal Gastronomi Evi (Niğde Belediyesi) Videoları

📹 Reels videosu ekle

Tabal Gastronomi Evi (Niğde Belediyesi) Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🕐 Tabal Gastronomi Evi (Niğde Belediyesi) Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 12:00 – 21:00
Salı 12:00 – 21:00
Çarşamba 12:00 – 21:00
Perşembe 12:00 – 21:00
Cuma 12:00 – 21:00
Cumartesi 12:00 – 21:00
Pazar 12:00 – 21:00

📞 Tabal Gastronomi Evi (Niğde Belediyesi) İletişim

Adres Kale, Ak Medrese Cd. No:13, 51100 Niğde Merkez/Niğde, Türkiye
Niğde içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 Tabal Gastronomi Evi (Niğde Belediyesi) Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 4,4
1.407 değerlendirme
Fehmi Yontem
Fehmi Yontem 3 hafta önce

Her şey harikaydı. Mekan çok güzel. Çalışanlar yardımsever ve güleryüzlü. En iyi kısmı da yemeklerin lezzeti. Mükemmel ürünlerdi. Mangır çorbası, etli kuru bamya, Niğde tiriti, Niğde tava ve kuru domatesin tadına baktık. Fiyatlar gayet makul porsiyonlar büyük. Tüm bu saydığım yiyecekler 1500 TL gibi bir fiyat tuttu. Belediyeyi böyle bir mekan açtığı için tebrik etmek lazım. Tada bildiğiniz kadar ürün tatmanızı tavsiye ederim çünkü hepsi gerçekten çok lezzetliydi. Biz 3 kişi gittik ve çok mutlu ayrıldık. Girişte rezervasyon soruluyor ama çalışanlar yardımcı oluyor. Yoğun zamanlarda rezervasyon yaptırmanızı tavsiye ederim. Mutlaka gidilmesi gereken bir mekan

Omer Yilmaz
Omer Yilmaz 5 ay önce

Öncelikle mekan bir belediye tesisi ve cok güzel. Gürültü yok. Sakın müzik ile huzurlu bir ortami var. Garson arkadaşlar çok ilgili ve hizlilar. Sagolsunlar. Fiyatlar resimlerde gördüğünüz gibi ne ucuz ne pahalı. Ancak porsiyonlar biraz küçük. Özellikle Niğde tava bir kişiye az gelir. Ama lezzetli sayilir. Aoeratifler ücretli ikramı yok. Tavanın yanına az da olsa pilav gelebilirdi. Bir tek çay var. Ayrıca park yaoacak yer sıkıntısı var. Baya arada bir yer. Araç parkı sıkıntı olabilir.

Serkan Çınaroğlu
Serkan Çınaroğlu 3 hafta önce

Niğde’nin yöresel lezzetlerini uygun fiyata ve kaliteli sunan çok şık bir mekan. Tattığım herşey çok lezzetliydi. Göllüdağ tatlısı ve tahinli Türk kahvesini kapanış olarak tavsiye ediyorum. Ayrıca ilgi ve alakalarından dolayı güler yüzlü personellerine çok teşekkürler.

Muhammet Can
Muhammet Can 2 hafta önce

Malesef çok büyuk hevesle taa Kayseri den geldik ve buyuk hayal kırıklığı. Yemekleri aşiri kotu , birde michelin almişlar. Michelin in M 'si bile yok. Niğde tava aldik ve bi iki aldim/yedim et i aşiri sert idi. Servis e Illetiğim de hiç ilgilenmediler. Ayriyeten kuzu tandir / badem pilavli olan biraz güzeldi. Görünuş e aldanip kesinlikle gitmeyiniz!

Dilek Yavas
Dilek Yavas bir hafta önce

Gerçekten güzel bir mekan, belediyeye ait özgün ve temiz bir yer, biz gittiğimizde tam yemek saati olduğu için boş yer yoktu, acelemiz olduğu için de bekleyemedik, ama ambians çok güzeldi, menüye ayaküstü göz gezdirdik, hiç duymadığımız yemekler vardı fiyatları da gayet makuldu.