Kaşıbeyaz Ataşehir
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
Kaşıbeyaz Ataşehir Fotoğraflar
10
Fotoğraf
Kaşıbeyaz Ataşehir Videoları
📹 Reels videosu ekle
Kaşıbeyaz Ataşehir Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
Kaşıbeyaz Ataşehir Açılış Kapanış Saatleri
Pazartesi
09:00 – 23:00
Salı
09:00 – 23:00
Çarşamba
09:00 – 23:00
Perşembe
09:00 – 23:00
Cuma
09:00 – 23:00
Cumartesi
09:00 – 23:00
Pazar
09:00 – 23:00
Kaşıbeyaz Ataşehir İletişim
Adres
Watergarden İstanbul, Barbaros Mah İstanbul TR, Batı, Şebboy Sk. No:2, 34746 Ataşehir, Türkiye
Telefon
0850 441 2040
Website
kasibeyaz.com.tr
Ataşehir içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
💬 Kaşıbeyaz Ataşehir Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
Mekan çok şık ve ferah. Oyun alanının ücretsiz olması gelmek için bir sebep. Oyun ablası gibi biri vardı ve çocuklarla ilgileniyordu. Yemeklerinden tatmadık ama mercimek çorbası lezzetliydi. Kahve olarak mocha sipariş verdik 3 kere filan isteye isteye getirdiler artık getirmeyin kalkacağız dediğimiz an geldi. Ve o kadar kötüydü ki eşimin boğazı , midesi fena oldu. Böyle bir yerde kahvenin üçü bir aradan kötü olması kabul edilebilir olmaz. Kahvaltısı için bir daha gitmeyi düşünüyoruz umarım beğeniriz
Kahvaltı birçok firmaya göre oldukça çeşitliydi. Uzun zaman sonra eşimle keyifli bir sabah geçirdik, kahvaltılık ürünler kaliteli ve lezzetliydi. Çalışanlar güleryüzlü ve kibardı. Servis hızlı, mekân temizdi.
Genel olarak beğendiğimi söyleyebilirim. Yediğimiz şeyler gayet lezzetliydi. Ancak çayın yanında kuki ikram edilirken ikinci çay boş geliyor. Bu çok saçma. 10 tane de çay istesem servis şekli değişmemeli. Standart bir sunum olmalı. Kurabiyeleri ister yerim ister yemem. İşletmeyi ilgilendirmez.
Kızımın doğum gününü kutladık. Çok tatlı bir yer çok ilgililer. Oyun alanı ve oyun alanındaki oyun ablası çok tatlı. Kahvaltıları çok lezzetli ve doyurucu. Haftasonları da sık gittiğimiz bir yer. Teşekkür ederiz.
Kızımın doğum günü için sabah kahvaltı organizasyonumuz vardı. Her şey her zamanki gib mükemmeldi. Mehmet Bey ve Necmi Bey bizimle çok güzel ilgilendiler. Beş dakikada bir bir ihtiyacımız olup olmadığını sordular. Memnuniyet odaklı çalışanlardı. Çok çok memnun kaldım.