Kaşıbeyaz Ataşehir

Google puanı
Google 4,3
608 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

Kaşıbeyaz Ataşehir Videoları

📹 Reels videosu ekle

Kaşıbeyaz Ataşehir Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🕐 Kaşıbeyaz Ataşehir Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 09:00 – 23:00
Salı 09:00 – 23:00
Çarşamba 09:00 – 23:00
Perşembe 09:00 – 23:00
Cuma 09:00 – 23:00
Cumartesi 09:00 – 23:00
Pazar 09:00 – 23:00

📞 Kaşıbeyaz Ataşehir İletişim

Adres Watergarden İstanbul, Barbaros Mah İstanbul TR, Batı, Şebboy Sk. No:2, 34746 Ataşehir, Türkiye
Ataşehir içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 Kaşıbeyaz Ataşehir Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 4,3
608 değerlendirme
tuba esen
tuba esen 7 ay önce

Mekan çok şık ve ferah. Oyun alanının ücretsiz olması gelmek için bir sebep. Oyun ablası gibi biri vardı ve çocuklarla ilgileniyordu. Yemeklerinden tatmadık ama mercimek çorbası lezzetliydi. Kahve olarak mocha sipariş verdik 3 kere filan isteye isteye getirdiler artık getirmeyin kalkacağız dediğimiz an geldi. Ve o kadar kötüydü ki eşimin boğazı , midesi fena oldu. Böyle bir yerde kahvenin üçü bir aradan kötü olması kabul edilebilir olmaz. Kahvaltısı için bir daha gitmeyi düşünüyoruz umarım beğeniriz

Meryem Çabuk
Meryem Çabuk 6 ay önce

Kahvaltı birçok firmaya göre oldukça çeşitliydi. Uzun zaman sonra eşimle keyifli bir sabah geçirdik, kahvaltılık ürünler kaliteli ve lezzetliydi. Çalışanlar güleryüzlü ve kibardı. Servis hızlı, mekân temizdi.

Barış Remax EBY
Barış Remax EBY 11 ay önce

Genel olarak beğendiğimi söyleyebilirim. Yediğimiz şeyler gayet lezzetliydi. Ancak çayın yanında kuki ikram edilirken ikinci çay boş geliyor. Bu çok saçma. 10 tane de çay istesem servis şekli değişmemeli. Standart bir sunum olmalı. Kurabiyeleri ister yerim ister yemem. İşletmeyi ilgilendirmez.

TUĞÇE Bozkurt
TUĞÇE Bozkurt 2 ay önce

Kızımın doğum gününü kutladık. Çok tatlı bir yer çok ilgililer. Oyun alanı ve oyun alanındaki oyun ablası çok tatlı. Kahvaltıları çok lezzetli ve doyurucu. Haftasonları da sık gittiğimiz bir yer. Teşekkür ederiz.

Kubra Coban
Kubra Coban 6 ay önce

Kızımın doğum günü için sabah kahvaltı organizasyonumuz vardı. Her şey her zamanki gib mükemmeldi. Mehmet Bey ve Necmi Bey bizimle çok güzel ilgilendiler. Beş dakikada bir bir ihtiyacımız olup olmadığını sordular. Memnuniyet odaklı çalışanlardı. Çok çok memnun kaldım.