The Hunger Kıyı İstanbul – Büyükçekmece

Google puanı
Google 4,6
1.584 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

The Hunger Kıyı İstanbul Videoları

📹 Reels videosu ekle

The Hunger Kıyı İstanbul Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🕐 The Hunger Kıyı İstanbul Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 09:00 – 01:00
Salı 09:00 – 01:00
Çarşamba 09:00 – 01:00
Perşembe 09:00 – 01:00
Cuma 09:00 – 01:00
Cumartesi 09:00 – 01:00
Pazar 09:00 – 01:00

📞 The Hunger Kıyı İstanbul İletişim

Adres Fatih, 2. Kordon Boyu Caddesi No:4E, 34500 Büyükçekmece/İstanbul, Türkiye
Büyükçekmece içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 The Hunger Kıyı İstanbul Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 4,6
1.584 değerlendirme
Eugedo
Eugedo 3 hafta önce

Kıyı Marina’da bulunan güzel bir mekan. Denize ve yatlara nazır, muhteşem manzaralı ve nezih. Atmosferi ve ambiyansı gayet güzel. Menüsü zengin denilebilir. Yemekleri genel olarak güzel, bugün pizza yedik ve gayet güzeldi. Hizmeti güzel. Ve fiyatlar orta-üst. Genel olarak öneririm.

Emin Can
Emin Can bir ay önce

Merhabalar. 12.05.2026 tarihinde akşam yemeği için geldim. Beff stroganoff siparişi verdim. Pilavını ayrı rica ettim. Siparişim hatalı ve eksik geldi. Üzerinde kibrit patates koyulmamıştı geri göndertip hemen ekleyelim dediler. Kalmış patatesleri üzerine koyup getirdiler. Sonrasında değiştirmek istedim ama artık sipariş cıktı değiştiremeyiz yanıtı aldım. Yemeğin sonrasında tatlı ikram ettiler teşekkür ederim ince davranışları için. Ama kendilerine de ilettim. Naçizane fikrim biraz mutfağa yoğunlaşmalılar ben diğer hungerlarda da severek yediğim ve her zaman tercih ettiğim bir yemektir ama üzülerek söylüyorum lezzeti ve görseli böyle değildi hiç bir yerde.

Habib E.
Habib E. 5 ay önce

2026’nın ilk günü kahvaltı için buraya geldik. İki kişi için muhlama söyledik; açık konuşayım, porsiyon da lezzet de yeterli. Muhlama konusunda beklentiniz varsa, bunu kesinlikle Karadeniz mutfağında yiyin. Başka yerlerde denediğimizde de çoğu zaman hayal kırıklığı yaşıyoruz, burası da maalesef istisna olmadı. Buna rağmen hakkını yemeyelim: karşılama gayet iyiydi, servis ilgiliydi ve atmosfer oldukça keyifliydi. Bu yüzden tamamen silip atmıyoruz; farklı ürünler denemek için tekrar gelmeyi düşünebiliriz. 2026 serpeme kahvalti kisi basi

Burak Gulec
Burak Gulec 2 ay önce

Ürünler maalesef lezzetli değildi. Ayrıca görseldeki ile masaya gelen ürün benzerlik göstermiyor. Matcha için beklentim karşılanmadı. Buna rağmen personel oldukça kibar, menüye hâkim ve yönlendirmeleri başarılıydı. Ancak ortam bir restorana göre oldukça gürültülüydü.

Sevgi KARACA
Sevgi KARACA 8 ay önce

Sürekli geldiğimiz mekan . Bugün yaptığımız pazar kahvaltısı için ilgilenen arkadaşlara teşekkür ederiz . Çok ilgililerdi, çay ile ilgili ricamızı kırmadılar .Keyifli bir kahvaltı yaptık serpme kahvaltı tercih ettik her şey çok kaliteli ve lezzetliydi . Mekanın manzarası hoş . Müzik bir tık fazla hareketli yeni eklenen bowl servisi çok hoş hafif bir tatlı ile kahvaltıyı taçlandırmışlar