Rokethane Restoran Kafe – Şile
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
Rokethane Restoran Kafe Fotoğraflar
10
Fotoğraf
Rokethane Restoran Kafe Videoları
📹 Reels videosu ekle
Rokethane Restoran Kafe Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
Rokethane Restoran Kafe Açılış Kapanış Saatleri
Pazartesi
08:00 – 23:30
Salı
08:00 – 23:30
Çarşamba
08:00 – 23:30
Perşembe
08:00 – 23:30
Cuma
08:00 – 23:30
Cumartesi
08:00 – 23:30
Pazar
08:00 – 23:30
Rokethane Restoran Kafe İletişim
Adres
Meşrutiyet, Kumbaba Cd. No:17, 34980 Şile/İstanbul, Türkiye
Telefon
0541 712 22 54
Website
rokethane.eatbu.com
Şile içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
💬 Rokethane Restoran Kafe Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
Mekânı çok beğendik, manzarası gerçekten çok güzel. Arkadaşımızın doğum günüydü, masayı da çok güzel süslemişlerdi, bu bizi çok mutlu etti. Yemekler genel olarak lezzetliydi, servis de iyiydi. Sadece ben medium steak istemiştim ama well done geldi, bu biraz üzdü. Onun dışında her şey çok güzeldi, tekrar gelmek isteriz.
Rezervasyon yaptırırsanız cam kenarında çok güzel bir deniz manzarası ile vakit geçirebilirsiniz. Rezervasyon yoksa cam kenarına oturmak biraz zor oluyor. Keyifli, yiyecekleri çok güzel, fiyatları ise böyle bir manzara için çok uygun.
Denize olan konumu sebebiyle oldukça güzel bir lokasyonu var. Kalabalık olduğunda park yeri bulmak zorlaşabilir. Rezervasyonlu gittik. Her garson aynı samimiyette değil maalesef bazıları çok güler yüzlüyken bazılarının ne dediği bile anlaşılmıyor. Kadeh beyaz şarapta hangi şarabı kullandıklarını sordum cevabını duyamadım bile. Geçiştirir gibiydi. Onun dışında shnitzel fellah köfte paçanga ve çıtır tavuk salata yedik. Lezzetleri güzeldi yeterli seviyedeydi. Bunun yanı sıra manzarası harika. Kahvaltı ya da akşam yemeğinde güzel bir tercih olabilir. Ps: anlaşmışlar gibi 4 masa doğum günü, yıldönümü, evlilik teklifi vs kutluyordu. Sanırım buranın öyle bir geleneği var :)
Evlilik teklifi ettiğim mekan, dedikleri şekilde bizi karşıladılar hoş deniz kenarı güzel bir mekan , çalışanlari güler yüzlü , otopark sorunu yok, :)
Mekan atmosfer çok güzel. Tüm masalardan denizi izleyerek yemeğinizi yiyip kahvaltı yapabilirsiniz. Açık kapalı alanları mevcut. Biz havanın serinliğinden Kapalı alanları tercih ettik. Serpme yerine sıcaklardan bir şeyler söyledik. Lezzet olarak 5/5 diyemem. Ama mekan eksiklikleri kapatıyor. Genel olarak memnun kaldık. Hayvan dostu bir mekan