İBB Ümraniye Kent Lokantası – Ümraniye

Google puanı
Google 4,6
494 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

İBB Ümraniye Kent Lokantası Videoları

📹 Reels videosu ekle

İBB Ümraniye Kent Lokantası Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🕐 İBB Ümraniye Kent Lokantası Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 12:00 – 20:00
Salı 12:00 – 20:00
Çarşamba 12:00 – 20:00
Perşembe 12:00 – 20:00
Cuma 12:00 – 20:00
Cumartesi 12:00 – 20:00
Pazar Kapalı

📞 İBB Ümraniye Kent Lokantası İletişim

Adres D:no No:205, Esenşehir, Nato Yolu Cd No:34776, 34776 Ümraniye/İstanbul, Türkiye
Ümraniye içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 İBB Ümraniye Kent Lokantası Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 4,6
494 değerlendirme
İbrahim Kaya
İbrahim Kaya 5 ay önce

İlgi alaka çok kötü yemekleri soğuk personel ve kazadaki kişi dikkat siz ve müşteri ile ilişkisi çok kötü yemek servisi bayanlar dahil eldiven yok bone yok konuşma stil gerçek den sorunsuz böyle işlet neler işini bilmyen kişi koymayın gerek maliyeti kurtarmıyor ise kaliteli hizmet verip müşteri kere daha saygı ve mutavazi olun onerim

Selim Bkrr
Selim Bkrr 9 ay önce

Vatandaşa uygun fiyatlı çeşitli yemek sunulması bu devirde şart, Oturum alanı kim ne reye oturursa şeklinde Yemekler çok lezzetli değil ama doyurucu ,bu hizmette emeği geçenlere teşekkürler

Murat Y
Murat Y 2 ay önce

İBB'nin yeri olduğu için verdiği hizmete güvenerek her gün burayı tercih ettim. Bu gün yediğim yemekten ne olduğu belirsiz ve size resmini paylaştığım şey ya kemik ya da dış parçası siz ne derseniz deyin. İştahımı kaçırdı. Gerekli titizlik yok. Menüleri uygun fiyat olabilir ama ben size güvenerek tercih ettim. Takdir sizin

Selim Bingöl
Selim Bingöl 7 ay önce

Çeyrek porsiyon veriyorlar sonra vatandaşa hizmet ettik diyorlar, 70 tl de üstüne para alıyorlar. Kafayı yemiş bunlar iyice, vatandaşa hşzmeti de parayla yapıyorsan buna da ses çıkartmıyorlarsa geçmiş olsun.

SAVAŞ ONBAŞ
SAVAŞ ONBAŞ bir ay önce

Bu anketi sarıgazideki kent lokantasına göre doldurdum ulaşım çok kolay metrodan çıkar çıkmaz önünüzde bu çok iyi hijyen iyi yalnız uzun süre devam edildiği zaman periyodik her gün hep aynı yemekler çıktığı için bir süre sonra bayıyor arada menülerde biraz değişiklikler yapılması çok isabetli olur kanısındayım