İzmir Sakız Alsancak Restaurant – İzmir
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
İzmir Sakız Alsancak Restaurant Fotoğraflar
10
Fotoğraf
İzmir Sakız Alsancak Restaurant Videoları
📹 Reels videosu ekle
İzmir Sakız Alsancak Restaurant Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
İzmir Sakız Alsancak Restaurant Açılış Kapanış Saatleri
Pazartesi
11:00 – 23:30
Salı
11:00 – 23:30
Çarşamba
11:00 – 23:30
Perşembe
11:00 – 23:30
Cuma
11:00 – 23:30
Cumartesi
11:00 – 23:30
Pazar
12:00 – 23:30
İzmir Sakız Alsancak Restaurant İletişim
Adres
Akdeniz, Atatürk Cd. No:158/A, 35210 Konak/İzmir, Türkiye
Telefon
(0232) 464 11 03
Website
sakizalsancak.com
İzmir içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
💬 İzmir Sakız Alsancak Restaurant Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
Pasaport vapur iskelesinin hemen karşısında.Öğle saatlerinde çok yoğun , yemeklerin lezzeti genel olarak ortalama üstü. Porsiyonlar makul yeterlilikte. Çalışanlar nazik ve hızlı. Akşam içkili servis ve yemeklerini hiç denemedim , o yüzden sadece öğle yemeği için yorum yapabiliyorum.Öğlen yemek menülerini gitmesen önce internet sitelerinden görebilirsiniz.Yağlama olan günleri sakın kaçırmayın.Şevketi bostan ve hindi tandır da güzel.
Kutlama akşam yemeği için bu mekanı tercih ettik. Dışarıdaki masalarda oturduk ve güzel havada deniz kokusuyla yemek yemek çok keyifliydi. Mezeler çok lezzetliydi. Kalamar ve Grek salatayı da çok beğendik. Çalışanlar da çok güler yüzlü ve ilgiliydiler. İzmir’e tekrardan geldiğimizde kesinlikle tercih edilebilecek bir restoran.
Eşimle beraber özel bir günü kutlamak amaçlı gittik ve çok memnun kaldık. Yediklerimiz bize çok taze ve lezzetli geldi. Kg usulü ızgara levrek yaptırdık ve güzel pisirmislerdi. Ancak salataları biraz daha iyi olabilirdi. Fiyatlar bu standartlarda olan diğer mekanlarla aynı diyebiliriz. Çalışanlar çok ilgiliydi çok naziklerdi. Güzel bir akşam yemeği isteyenlere tavsiye ederim.
Mükemmel :) levrek ızgara - peynirli karışık salata kalamar - pembe prenses - kapanışta helva böreği… her lezzet çok keyifli ve dengeliydi. Mekanın atmosferi de çalışanların tutumları da gecemizi keyifli geçirmemize sebep oldu. Her şey için teşekkür ederiz.
Mükemmel! Patlıcan ve ahtapot yemeği çok lezzetliydi ve benim için oldukça yeni bir deneyimdi; dana ciğeri de güzeldi ve baharatları harikaydı.