İzmir Sakız Alsancak Restaurant – İzmir

Google puanı
Google 4,5
1.473 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

İzmir Sakız Alsancak Restaurant Videoları

📹 Reels videosu ekle

İzmir Sakız Alsancak Restaurant Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🕐 İzmir Sakız Alsancak Restaurant Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 11:00 – 23:30
Salı 11:00 – 23:30
Çarşamba 11:00 – 23:30
Perşembe 11:00 – 23:30
Cuma 11:00 – 23:30
Cumartesi 11:00 – 23:30
Pazar 12:00 – 23:30

📞 İzmir Sakız Alsancak Restaurant İletişim

Adres Akdeniz, Atatürk Cd. No:158/A, 35210 Konak/İzmir, Türkiye
İzmir içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 İzmir Sakız Alsancak Restaurant Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 4,5
1.473 değerlendirme
wews wdwsd
wews wdwsd 4 ay önce

Pasaport vapur iskelesinin hemen karşısında.Öğle saatlerinde çok yoğun , yemeklerin lezzeti genel olarak ortalama üstü. Porsiyonlar makul yeterlilikte. Çalışanlar nazik ve hızlı. Akşam içkili servis ve yemeklerini hiç denemedim , o yüzden sadece öğle yemeği için yorum yapabiliyorum.Öğlen yemek menülerini gitmesen önce internet sitelerinden görebilirsiniz.Yağlama olan günleri sakın kaçırmayın.Şevketi bostan ve hindi tandır da güzel.

Emre Gül
Emre Gül 4 ay önce

Kutlama akşam yemeği için bu mekanı tercih ettik. Dışarıdaki masalarda oturduk ve güzel havada deniz kokusuyla yemek yemek çok keyifliydi. Mezeler çok lezzetliydi. Kalamar ve Grek salatayı da çok beğendik. Çalışanlar da çok güler yüzlü ve ilgiliydiler. İzmir’e tekrardan geldiğimizde kesinlikle tercih edilebilecek bir restoran.

Yavuz Eyin
Yavuz Eyin 9 ay önce

Eşimle beraber özel bir günü kutlamak amaçlı gittik ve çok memnun kaldık. Yediklerimiz bize çok taze ve lezzetli geldi. Kg usulü ızgara levrek yaptırdık ve güzel pisirmislerdi. Ancak salataları biraz daha iyi olabilirdi. Fiyatlar bu standartlarda olan diğer mekanlarla aynı diyebiliriz. Çalışanlar çok ilgiliydi çok naziklerdi. Güzel bir akşam yemeği isteyenlere tavsiye ederim.

Ece Gökçe
Ece Gökçe 4 ay önce

Mükemmel :) levrek ızgara - peynirli karışık salata kalamar - pembe prenses - kapanışta helva böreği… her lezzet çok keyifli ve dengeliydi. Mekanın atmosferi de çalışanların tutumları da gecemizi keyifli geçirmemize sebep oldu. Her şey için teşekkür ederiz.

jett
jett 5 ay önce

Mükemmel! Patlıcan ve ahtapot yemeği çok lezzetliydi ve benim için oldukça yeni bir deneyimdi; dana ciğeri de güzeldi ve baharatları harikaydı.