Mekan-ı Lezzet – Karaman

Google puanı
Google 4,4
544 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

Mekan-ı Lezzet Videoları

📹 Reels videosu ekle

Mekan-ı Lezzet Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🕐 Mekan-ı Lezzet Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 09:00 – 21:00
Salı 09:00 – 21:00
Çarşamba 09:00 – 21:00
Perşembe 09:00 – 21:00
Cuma 09:00 – 21:00
Cumartesi 09:00 – 21:00
Pazar 09:00 – 21:00

📞 Mekan-ı Lezzet İletişim

Adres Mahalesi, Sekiçeşme, Atatürk Blv. No:78/A, 70100 Karaman Merkez/Karaman, Türkiye
Karaman içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 Mekan-ı Lezzet Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 4,4
544 değerlendirme
Murat Özen
Murat Özen 6 ay önce

Servis Lezzet Hizmet hepsi çok güzel, tebrik ederiz işletmeyi ailecek geldik, özel indirimleri de varmış, gercekten aldıkları ücretin hakkını veriyorlar porsiyonları doyurucu hususiyetle Toros marka kuruyolum kullaniyorlar çok memnun kaldık

Hilal E. Kuş
Hilal E. Kuş 11 ay önce

Ne zamandır güzel bir mekan arıyordum. Karaman'da da önerilen restaurantlar arasında burası vardı. 2 kişi geldik. Bir tavuk ızgara bir tane de saç kavurma istedik. Ortaya koyun yoğurdu istedik. Salata ve mezelerle geldi tadı çok güzeldi. Saaç kavurma istediğim gibiydi. Tavuğu da beğendik. Fiyatlar ortalamaydı. Sonra katmer istedik. İnce yapılmış kıtır kıtır içindeki dolgusu da harikaydı. Porsiyonlar güzeldi ne çok küçük ne çok büyüktü. Ortam ve çalışanlarda iyiydi. Herkese tavsiye ederim.

KENTMEN TELEVİZYONU
KENTMEN TELEVİZYONU bir hafta önce

Geçerken uğradık. Rezilll, kepaze, iğrenç. Bu kadar kötü yemeği bu yüksek fiyatlara kitlemek ayrı bir rezillik. Adana menü Adana'da bile 550 değildir. Kıymalı ekmeği etliekmek diye kitliyorlar. Çorbası lapaydı. Giden kazıklanmaya gidiyor

Samed Erdem Çakır
Samed Erdem Çakır bir yıl önce

Ailecek şehir dışından geldik. Yemek yiyecek bir yer aradık ve yorumlara baktığımda burayı seçtik. Yemekleri sunumları harikaydı. Fiyatları gayet normaldi. Sadece ikramları bir tık artabilir. Çiğ köfte, cips vs.

YİĞİT YİĞİT
YİĞİT YİĞİT 10 ay önce

Lezzet ortalamanın üstünde, mekanın temiz olması da en önemli noktalardan birisi benim için. Ayrıca hizmet gayet iyi fakat fazla çalışan olması içeride gereksiz bir kalabalıklığa neden olmuş.