Kütahya 43 Nefis Köfte – Kütahya

Google puanı
Google 4,6
537 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

Kütahya 43 Nefis Köfte Videoları

📹 Reels videosu ekle

Kütahya 43 Nefis Köfte Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🔥
Bu şehirde öne çıkan rota Rota – Kütahya
❤️ 0 favori Rota Başlatıcısı Rota Başlatıcısı
Rotayı Gör

🕐 Kütahya 43 Nefis Köfte Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 08:00 – 16:00
Salı 08:00 – 16:00
Çarşamba 08:00 – 16:00
Perşembe 08:00 – 16:00
Cuma 08:00 – 16:00
Cumartesi 08:00 – 16:00
Pazar Kapalı

📞 Kütahya 43 Nefis Köfte İletişim

Adres Saadettin Camii karşısı, Balıklı, Balıklı Cd. No:117, 43050 Kütahya Merkez/Kütahya, Türkiye
Kütahya içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 Kütahya 43 Nefis Köfte Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 4,6
537 değerlendirme
Safa Öztürk
Safa Öztürk 7 ay önce

Köftesi fena değil, köfteyle gelen sıcacık ekmek iyi, kaymaklı ekmek tatlıları ise gayet lezzetli. Düşünen arkadaşlar için şimdiden afiyet olsun.

emre t.
emre t. bir yıl önce

Türkiye nin birçok yerinde köfte yemiş biri olarak belirtmeliyim ki köfteler lezzetli ama ondan daha ön plana çıkan esnaf lokantası daki samimiyet ve güleryüz. Çalışanların hepsi sizi evinde gibi hissettiriyor. Köflere gelince ince ve dairesel formda çok yağlı değil. Soğan ve ekmek katkısı ön plana çıkmıyo. Hatta soda ya da karbonat kullanmadıkları için lastiksi bir yapıda da değil ama yağlı pide ile eşlik edince oldukça lezzetli oluyor. Ayran standart, tatlı ise inek kaymağından ekmek kadayıfı ise vasat lezzette.

yıldırım yıldırım
yıldırım yıldırım bir yıl önce

Gayet ilgililer lokanta biraz küçük o yüzden bazen çok kısa beklemek gerekiyor. Ben normalde köfte çok tüketmem ama köftesi güzeldi diyebilirim 1 ve 1.5 porsiyon diye ayırmışlar ama 1.5 olmasına rağmen yine küçük kalıyor köfteler küçülmüş sayısı artmış gibi. 1.5 anca doyurur diyebilirim. Fiyat olarak gayet uygundu. Resmini atacağım 1.5 porsiyon köfte.

Alper Ozguvenc
Alper Ozguvenc 3 yıl önce

Fiyat / performans 5/5. Ancak köfteler çok ince o yüzden benim favori köftem diyemem. Köftenin yanında gelen pidesi efsane, köftesiz onu yiyip bile karın doyurulur. Yanında yeterli miktarda soğan ve domatesle servis ediliyor. Tam doymak için bence 1 porsiyon az, 1,5 porsiyon yenilirse daha doyurucu olur. Bir de peynir tatlısı denedik, ben biraz fazla yumuşak olmuş çabuk dağılıyordu ama gayet lezzetliydi, kaymak efsane.

Hakan Çetin
Hakan Çetin 2 yıl önce

1. Tarihi eski bir köfteci. 2. Mekan küçük sade .Hızlı ye ve kalk tarzı bir yer. 3. Garsonlar ilgili servis gayet hızlı. 4. Sayı fazla ama köfteler çok küçük. Ancak lezzetli. 5. Kaymaklı ekmek kadayıfı efsane ve peynirli kemal paşa tatlısı çok iyi. 5. Fiyat son derece makul.