Albatros Restoran – Büyükçekmece

Google puanı
Google 4,0
2.497 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

Albatros Restoran Videoları

📹 Reels videosu ekle

Albatros Restoran Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🕐 Albatros Restoran Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 09:00 – 00:00
Salı 09:00 – 00:00
Çarşamba 09:00 – 00:00
Perşembe 09:00 – 00:00
Cuma 09:00 – 00:00
Cumartesi 09:00 – 00:00
Pazar 09:00 – 00:00

📞 Albatros Restoran İletişim

Adres Atatürk, Albatros Sk., 34500 Büyükçekmece/İstanbul, Türkiye
Büyükçekmece içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 Albatros Restoran Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 4,0
2.497 değerlendirme
KORAY KUŞ
KORAY KUŞ 10 ay önce

Avrupa yakasında büyükçekmece ilçesinde sahilin ortasına inşa edilmiş 5 yıldızlı süper bir restoran ve ayrıca belli bir kısmı için de deniz kenarında ayrılmış cafe bölümü ile mükemmel bir yer çalışanları ise ayrı tatlı ve güler yüzlüler ayrıca çok üstüne düşkünler çok ilgililer dediğim gibi yemeğinden içiceğine kadar her şey güzel efsane herkesin rahatça gelebileceği ve muhteşem manzaraya karşı oturabileceğe bir yer gelmenizi tavsiye ediyorum.

Roj Ö
Roj Ö 5 ay önce

Hayatımda yediğim en kötü balığı 1.900 lira yazmışlar balığı bitiremedik bile 4 kişi geldik sadece 3 balık ve tavuk istedik yemeklerimiz 1 saat sonra geldi 8 bin tl hesap geldi başta istediğimiz hiç bi balık yok deyip bizi özellikle o fiyattaki balığa yönlendirdiler Gerçekten rezalet kesinlikle gitmeyin kimseyi de göndermeyin

Şeyda ÖZGENÇ
Şeyda ÖZGENÇ 2 hafta önce

Atmosfer ve ambiyansı çok güzel olan severek gittiğimiz bir mekan. Yemeklerin lezzeti, sunumu ve kullanılan malzemelerin kalitesi gerçekten çok iyiydi. Personel son derece güler yüzlü, ilgili ve profesyoneldi. Mekânın temizliği ve atmosferi de oldukça keyifliydi. Baştan sona kendimizi çok iyi hissettik. Kaliteli hizmet ve güzel bir akşam geçirmek isteyen herkese gönül rahatlığıyla tavsiye ederim.

DİCLE ERDOGAN
DİCLE ERDOGAN 8 ay önce

Uzun yıllar olmuştu gelmeyeli ama bu kadar kalitenin düşebileceğini düşünemezdim. Kişi başı 700 tl kahvaltı 3 kişiye 3 dilim domates 1 tam salatalık bile olmayacak ufacık bir tabak.Salçalı sosis yapmışlar sosisi hiç yağda çevirmeden salçanın içine atılmış, salamları birbirinden ayırırken sünüyor inanamadım böyle güzel bir manzara sokak arası kalhvaltıcısı ile eş değer bir kahvaltı. Piyasada 700 TL’ye çok daha çeşitli kahvaltı edilebilir . Gerçekten ödediğim parama çok acıdım. Asla önermiyorum

Hamdiye Göze
Hamdiye Göze 4 ay önce

Nişanlımla bir kutlama yemeği için gitmiştik. Ortam ambiyans konum çok güzel. Ama ilgi alaka o kadar kötü ki yemek yiyesimiz bile gelmedi. Yemeği yedik kalkıp başka bir mekanda devam ettik. Biz balık yemedik karışık ızgara yedik. Tadı fena değildi. Bir daha kapısının önünden bile geçmem üzgünüm