Albatros Restoran – Büyükçekmece
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
Albatros Restoran Fotoğraflar
10
Fotoğraf
Albatros Restoran Videoları
📹 Reels videosu ekle
Albatros Restoran Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
Albatros Restoran Açılış Kapanış Saatleri
Pazartesi
09:00 – 00:00
Salı
09:00 – 00:00
Çarşamba
09:00 – 00:00
Perşembe
09:00 – 00:00
Cuma
09:00 – 00:00
Cumartesi
09:00 – 00:00
Pazar
09:00 – 00:00
Albatros Restoran İletişim
Adres
Atatürk, Albatros Sk., 34500 Büyükçekmece/İstanbul, Türkiye
Telefon
(0212) 883 32 08
Website
albatrosrestaurant.net
Büyükçekmece içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
💬 Albatros Restoran Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
Avrupa yakasında büyükçekmece ilçesinde sahilin ortasına inşa edilmiş 5 yıldızlı süper bir restoran ve ayrıca belli bir kısmı için de deniz kenarında ayrılmış cafe bölümü ile mükemmel bir yer çalışanları ise ayrı tatlı ve güler yüzlüler ayrıca çok üstüne düşkünler çok ilgililer dediğim gibi yemeğinden içiceğine kadar her şey güzel efsane herkesin rahatça gelebileceği ve muhteşem manzaraya karşı oturabileceğe bir yer gelmenizi tavsiye ediyorum.
Hayatımda yediğim en kötü balığı 1.900 lira yazmışlar balığı bitiremedik bile 4 kişi geldik sadece 3 balık ve tavuk istedik yemeklerimiz 1 saat sonra geldi 8 bin tl hesap geldi başta istediğimiz hiç bi balık yok deyip bizi özellikle o fiyattaki balığa yönlendirdiler Gerçekten rezalet kesinlikle gitmeyin kimseyi de göndermeyin
Atmosfer ve ambiyansı çok güzel olan severek gittiğimiz bir mekan. Yemeklerin lezzeti, sunumu ve kullanılan malzemelerin kalitesi gerçekten çok iyiydi. Personel son derece güler yüzlü, ilgili ve profesyoneldi. Mekânın temizliği ve atmosferi de oldukça keyifliydi. Baştan sona kendimizi çok iyi hissettik. Kaliteli hizmet ve güzel bir akşam geçirmek isteyen herkese gönül rahatlığıyla tavsiye ederim.
Uzun yıllar olmuştu gelmeyeli ama bu kadar kalitenin düşebileceğini düşünemezdim. Kişi başı 700 tl kahvaltı 3 kişiye 3 dilim domates 1 tam salatalık bile olmayacak ufacık bir tabak.Salçalı sosis yapmışlar sosisi hiç yağda çevirmeden salçanın içine atılmış, salamları birbirinden ayırırken sünüyor inanamadım böyle güzel bir manzara sokak arası kalhvaltıcısı ile eş değer bir kahvaltı. Piyasada 700 TL’ye çok daha çeşitli kahvaltı edilebilir . Gerçekten ödediğim parama çok acıdım. Asla önermiyorum
Nişanlımla bir kutlama yemeği için gitmiştik. Ortam ambiyans konum çok güzel. Ama ilgi alaka o kadar kötü ki yemek yiyesimiz bile gelmedi. Yemeği yedik kalkıp başka bir mekanda devam ettik. Biz balık yemedik karışık ızgara yedik. Tadı fena değildi. Bir daha kapısının önünden bile geçmem üzgünüm