Tarihi Havuzlu Köşk Restaurant Alkolsüz – Bolu
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
Tarihi Havuzlu Köşk Restaurant Alkolsüz Fotoğraflar
10
Fotoğraf
Tarihi Havuzlu Köşk Restaurant Alkolsüz Videoları
📹 Reels videosu ekle
Tarihi Havuzlu Köşk Restaurant Alkolsüz Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
Tarihi Havuzlu Köşk Restaurant Alkolsüz Açılış Kapanış Saatleri
Pazartesi
09:00 – 22:30
Salı
09:00 – 22:30
Çarşamba
09:00 – 22:30
Perşembe
09:00 – 22:30
Cuma
09:00 – 22:30
Cumartesi
09:00 – 22:30
Pazar
09:00 – 22:30
Tarihi Havuzlu Köşk Restaurant Alkolsüz İletişim
Adres
Bağlarbaşı, Dibekönü Cd. No:32, 78600 Safranbolu/Karabük, Türkiye
Telefon
(0370) 725 21 68
Website
havuzlukosk.com
Bolu içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
💬 Tarihi Havuzlu Köşk Restaurant Alkolsüz Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
Ortamı harika gerçekten. Su sesi ile bir konak içinde yemek yemek güzel bir duygu... Salatası bol malzemeli ve sulu idi çok beğendim. Etli sarma sarımsaklı yoğurt ile çok lezizdi. Kuyu kebabı bilinen tandır gibi, fena değildi. Restorana özgü keşli tereyağlı, altında kesme hamur, üzerinde et olan bir yemek vardı ki efsane idi. Kesinlikle tavsiye ederim...
Özellikle Bayram beyin ilgisi ve yaklaşımı mukemmeldi. Ahmet bey mekanın tarihi dokusuna inanılmaz saygı göstermiş buradan da bir kere daha hem Bayram beye hem de Ahmet beye sonsuz teşekkür ederim.
Alkolsüz mekan arayışında iken buraya denk geldik ve ilk tercih sebebimiz bu oldu . Öncelikli ev sahibi gibi ağırlayan çalışan abiye teşekkür ediyorum. Namazımız için bir odaya seccade bile serdi. Güleryüzlü ve samimi idi. Mekan hoş , ferah ve genişti. Bizim masamız bahçedeydi . Fakat köşkün içi de otantik ve sıcak-samimi gözüküyordu. Yemek olarak tercihimiz yöresel denemek istediğimiz için safran dolama ve kuyu kebabı oldu. Kuyu kebabı kuzu eti olduğu için herkese hitap etmeyebilir fakat biz beğendik . Safran dolama ise inek eti . O da lezzetliydi. Nezih alkolsüz aileye uygun olduğu için bizi mutlu etti. Teşekkür ederiz.
Harika bir akşamdı, hizmet kalitesi ust seviyede, ortam dekor muzikler yemekler her sey guzeldi, Bayram beyin ilgi ve alakası için tekrar teşekkür ederim.
Safranbolu’da puan ve yorumlara bakarak geldiğim ve gitmesem de olurmuş dediğin restaurant. Öncelikle kötü değil evet ama beni öyle çok da etkilemedi maalesef. Yorumlara bakınca beklentim arttı ama normaldi. Restaurantın dış kısmı oldukça hoş, tam yaz aylarında kahvaltı yapmalık. İç kısmı ise benim için sıradandı. Yemeklerine gelecek olursak öncelikle tarhana çorbası deneyelim dedik. Tadı güzeldi. Sonrasında ise yöresel olsun diye peruhi ve safran dolama söyledik. İşte burada hayalkırıklığım başladı.çünkü peruhi denilen şey içi peynirli mantı gibi bir ürün, safran dolama da yufkanın üzerine serpiştirilmiş et parçaları. Evet tası kötü diyemem ama sıradandı bence. En çok beğendiğim sanırım gelen cevizli baklava oldu ki normalde cevizli baklava bana kuru gelir. Kesinlikle çok iyidi. Bir de yöresel gazozları :) Hizmet olarak yaşlı bir beyefendi vardı o kadar naif ve iyidi ki kesinlikle belirtmeden geçmek istemedim. Bu yönden gayet mutlu ayrıldık. Servis de haliyle gayet iyidi. Son olarak fiyata gelecek olursak ; o yufka üzerindeki et olan ürüne 700 lira vermek canımı sıktı açıkçası ama mekan ve atmosfere göre normal diyebilirim. 2 kişi toplamda yaklaşık 1.5 kadar ödedik. Bence buraya kahvaltı için gelinir dışarda mis gibi takılınır yoksa çok ayırt edici bir özelliği yok diye düşünüyorum