GASTROKARS RESTORAN İPEKHANIM ÇİFLİGİ İŞTİRAKİDIR – Kars

Google puanı
Google 4,4
590 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

GASTROKARS RESTORAN İPEKHANIM ÇİFLİGİ İŞTİRAKİDIR Videoları

📹 Reels videosu ekle

GASTROKARS RESTORAN İPEKHANIM ÇİFLİGİ İŞTİRAKİDIR Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🕐 GASTROKARS RESTORAN İPEKHANIM ÇİFLİGİ İŞTİRAKİDIR Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 12:00 – 00:00
Salı 12:00 – 00:00
Çarşamba 12:00 – 00:00
Perşembe 12:00 – 00:00
Cuma 12:00 – 00:00
Cumartesi 12:00 – 00:00
Pazar 12:00 – 00:00

📞 GASTROKARS RESTORAN İPEKHANIM ÇİFLİGİ İŞTİRAKİDIR İletişim

Adres Yusufpaşa, Halitpaşa Cd. No:39, 36000 Kars Merkez/Kars, Türkiye
Kars içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 GASTROKARS RESTORAN İPEKHANIM ÇİFLİGİ İŞTİRAKİDIR Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 4,4
590 değerlendirme
betül karaosmanoğlu
betül karaosmanoğlu bir ay önce

Mekanın atmosferi çok güzel. Gece müzik gösterisi de çok güzeldi. Azeri müziği seviyorsanız çok hoşunuza gider. Yemekler çok güzeldi. Yorumlardaki şeylerin hepsi yok ama ördekli börek, Rus pastası vs. Rus böreği, piti, evelik çorbası lezzetliydi. Gürcü şarabı da çok güzeldi. Fiyatlar turistik mekan olduğundan İstanbul seviyesindeydi. 5 bin lira ödeme yaptık. Ücrete kişi başı 300 tl olan gösteri bedeli de dahil.

Barış Öztürk
Barış Öztürk 4 ay önce

Kendinizi evinizde hissedeceğiniz, son derece sıcak ve samimi bir işletme. Bir şehir plancısı-mimar çift olarak, kitaplarla dolu bu mekanda Kars Kültür Envanteri'ni inceleyerek vakit geçirmek bizim için seyahatin en unutulmaz anlarından biriydi. Mutfak performansı ise oldukça yüksek. Sıcak servis edilen tam buğday ekmekleri, yanındaki tuzlu yoğurt ve zahter ile harika bir başlangıç oldu. Etli Şirin Pilavı (içinde kayısı, erik, zereşk üzümü ve basmati pirinci var) ve Acem Kavurma gerçekten çok başarılıydı. Tatlı olarak tercih ettiğimiz helva lezzetliydi ancak içindeki hamur topakları (belki dibi tuttuğu için belki de özelliği bu olduğu için) dokusunu biraz etkilemişti. Turist grupları nedeniyle akşamları masa bulmak zor olabiliyor, bu yüzden rezervasyon yaptırmanızı öneririm. Kahve ikramları ve güler yüzlü personeli için ayrıca teşekkürler!

Vahdettin
Vahdettin 3 ay önce

Piti denemek için gittim, işletmenin hoş bir havası var. Yapı, iç mekan ve müzikler çok nostaljik ortam yaratıyor. Yemek çeşitleri oldukça geniş, yöresel yemekleri tatmak için gidilebilecek yerlerden biri. Kuzu incik güzel pişmiş, lime lime dağılıyordu. Nohutlar bir tık diri geldi ve büyük ihtimalle tabağın bileşenleri ayrı ayrı pişirilmiş, sipariş anında emaye kapta ısıtılıp servis ediliyor diye düşünüyorum, bu yemeğin işletmede yapılıp bozulmasan sunulabilmesi açısından böyle oluyordur belki de. Kemikli etle pişmiş bir nohut tadı alamadım ama bu tamamen benim kendi hassasiyetim açısından böyle, yemeğin bir harman/bütün olarak bir puanını kırıyorum. Yoksa yemek genel olarak lezzetliydi. Lavaş ve pide konusunda Anadoluya olumsuz bir yorum söylemek pek mümkün değil, koku doku ve tat bakımından çok lezzetli pideler lavaşlar servis ediliyor. Tatlı olarak ekmek kadayıfı yedim, buram buram ekmek kokusu ve tadı vardı, yani fabrikasyon bir kek/ekmek değildi, şerbeti bol, kaymağı ayrında, her lokmada keyif aldım. Gayet kaliteli bir servis hizmeti sunuyorlar, Kars turu yapan herkesin bir öğün gelip denemesini tavsiye ederim.

Merve Açık
Merve Açık 4 ay önce

Şık bir mekan, yemekler lezzetli. Kaz eti, evelik çorbası, acem kavurma, etli şirin pilav denedim hepsini de beğendim. Ayrıca çalışanlar çok ilgili ve güleryüzlü. Kars’ta en sevdiğim restaurant burası oldu.

Sedat Çelik
Sedat Çelik 8 ay önce

Yumuşak müzikler eşliğinde minimal nezih bir atmosferde yemek için gayet güzel. Acem kavurma denedim, her ne kadar dana eti olsa da biraz sert, pilavı çok leziz, Evelik çorbasının bir özelliği yok, salçalı baharatlı su, iki gram da ot, o çorba bence gereksiz, ama ortam hizmet hijyen menü çok iyi, lezzeti ortanın üstü, fiyatlar bir parça yüksek gibi ama bu hizmet atmosfer menü seçimi gibi kriterlere göre gayet normal. Tavsiye ediyorum