Gülcemal Manisa Kebapçısı – Manisa
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
Gülcemal Manisa Kebapçısı Fotoğraflar
10
Fotoğraf
Gülcemal Manisa Kebapçısı Videoları
📹 Reels videosu ekle
Gülcemal Manisa Kebapçısı Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
Gülcemal Manisa Kebapçısı Açılış Kapanış Saatleri
Pazartesi
10:00 – 20:00
Salı
10:00 – 20:00
Çarşamba
10:00 – 20:00
Perşembe
10:00 – 20:00
Cuma
10:00 – 20:00
Cumartesi
10:00 – 20:00
Pazar
10:00 – 20:00
Gülcemal Manisa Kebapçısı İletişim
Adres
1. Anafartalar, 1603. Sk. No:3, 45020 Şehzadeler/Manisa, Türkiye
Telefon
(0236) 231 53 42
Website
m.facebook.com/100063625955922
Manisa içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
💬 Gülcemal Manisa Kebapçısı Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
Manisa Gülcemal Kebap Salonu, bu şehrin köklü geleneğini ve samimi Ege kültürünü en iyi yansıtan yerlerden biri. Burası sadece harika bir lezzet durağı değil, aynı zamanda CHP Genel Başkanı Özgür Özel’in memleketi olan Manisa’yı gururla temsil eden, şehrin simge mekanlarından birisi. Manisa’nın o kendine has havasını, sıcaklığını ve misafirperverliğini kapıdan girdiğiniz andan itibaren hissedebiliyorsunuz. Gerçek Manisa kebabını, o eski usul kalitesini hiç bozmadan, en sade ve en lezzetli haliyle sunuyorlar. Özgür Özel’in memleketine yakışır nitelikte, hem şehrin değerlerini yaşatan hem de gelen herkesi en iyi şekilde ağırlayan, Manisa’ya yolu düşenlerin mutlaka uğraması gereken çok özel bir esnaf.
Manisa kebabının yenilebileceği güzel yerlerden biri. tarihi bir yer ve lezzetli ürünleri var. sadece manisa kebabı yapıyorlar. yoğurtlu be sade terayağlı versiyonları var. fiyat 2026 yıl için oldukça uygun. tek porsiyon 390 tl, 1.5 560 sanırım. oldukça doyurucu porsiyonlar.
1 sade 1 yoğurtlu Manisa kebabı denedik. Lezzetini pek beğenmedim. Porsiyon çok küçük, fiyat yüksek. Salata çok yetersiz. Çay ikramı yok. Servis yavaş. Sade 370, yoğurtlu 420 TL denildi . 3 ay önceki konuma eklenmiş fotoğraflarda çok daha düşük. 2-3 aydır ne değişti anlamıyorum. Fiyatlar 2-3 ayda bir arttırılıyor, alışılmış galiba. 1 sade + 1 yoğurtlu Manisa kebabı+ sütlaç + Kemal paşa tatlısı için 1050 TL ödedik. Çok pahalı. İlgi alaka gösteriliyor ama yemek memnun etmedi.
Öncelikle sipariş süresinin aşırı uzun olduğuyla başlayalım. 45 dk sipariş bekledik, serçe parmak inceliğindeki köftelerin pişmesi için. Fiyat 3-5 ayda 60-80 tl zamlanmış. 1 Mayıs tarihli menüyü ekledim. Sadece Manisa kebabı var ve tadı çok güzeldi. Bol tereyağıyla ve güzel pidesiyle oldukça lezzetliydi. Porsiyonu küçük buldum, görsellerden de belli oluyor ama il geneli gramaj bu şekilde sanırım. Marul ve soğan ikramı vardı. Açık ayranları çok benlik değildi ben daha ekşi severim. Eşim pancar suyunu beğendi, turşu ve şalgam severler de beğenecektir. Koruk şerbeti ekşili hafif tatlı, üzüm şerbeti çok şekerli. Klasik esnaf lokantası tarzı, tuvaleti daha iyi hale getirilmeli.
7 ocak 2026 tarihinde buraya geldik. İlk defa Manisa kebabı yiyeceğimiz için oldukça heyecanlıydık. Fakat her yerde olduğu gibi burada da porsiyonlar az fiyatlar yüksekti. Normal bir erkeğin bir porsiyonla doymadı imkansız. Biz duble yedik alttaki pide olmasa yine doymazdık. Lezzete gelecek olursak, bir Bursalı olarak pideli köfteye alıştığımıza mı bilmiyorum ama bana lezzetsiz geldi. İkram olarak da yalnızca marul ve soğan vardı. Sonrasında sütlaç siparişi verdik. (120 tl) Hayal kırıklığımız daha da arttı. Damla sakızlı ve günlük yapıldığını söyledi garson. Fakat masadaki 4 kişide sütlacı tatsız bulduk. Su ilave edilmiş gibiydi. İşletme çay servisi olmamasıda üzücüydü. Bir daha Manisaya gelirsem buraya gelir miyim? Gelmem.