GÜMÜŞ ET RESTAURANT – Niğde
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
GÜMÜŞ ET RESTAURANT Fotoğraflar
10
Fotoğraf
GÜMÜŞ ET RESTAURANT Videoları
📹 Reels videosu ekle
GÜMÜŞ ET RESTAURANT Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
GÜMÜŞ ET RESTAURANT Açılış Kapanış Saatleri
Pazartesi
10:00 – 22:00
Salı
10:00 – 22:00
Çarşamba
10:00 – 22:00
Perşembe
10:00 – 22:00
Cuma
10:00 – 22:00
Cumartesi
10:30 – 22:30
Pazar
11:00 – 22:30
GÜMÜŞ ET RESTAURANT İletişim
Adres
Aşağı Kayabaşı, Bilgili Cd KYK ) KREDİ YURTLAR KURUMU KARŞISI, 51200 Niğde Merkez/Niğde, Türkiye
Telefon
(0388) 221 00 06
Website
gumuset.com
Niğde içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
💬 GÜMÜŞ ET RESTAURANT Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
Sütlaç çok güzeldi fakat tahinin olmaması bizi biraz üzdü. Mekân ferah, ortamı hoş ve çalışanlar oldukça ilgiliydi. Özellikle lahmacun arası Adana’ya bayıldık, kesinlikle tekrar tercih ederiz.
Ramazan ayında, para kazanma adı altında yaptıkları yemek olamaz. Meze diye getirdikleri hiçbir şey yok aldıkları ücret dehşet zaten. Fotoğrafta olan pişmeyen pirzola 670 TL birde mezeleri var (olmayan mezeler). Herkes iftarını açtı hala yemeği gelmeyen insanlar falan oruçlu insanlara yaptıklarını Allah’a havale edelim.. Para kazanma uğruna yazık..
Son yıllarda gittiğimiz en kalitesiz ilgisiz gereksiz pahalı bir ortamdı. Bebek porsiyonu büyüklüğünde mezeler ile ekmek ile karnımızı doyurduk sağolsunlar. Ramazan menüsü için rezervasyon alırken siparişi telefonda veriyorsun ki ezan sonrası beklemeyelim ancak bir kebap kaç dakikada pişebilir ezandan 35 dakika sonra geldi ve terasta olan müşteriler ile kesinlikle ilgilenilmiyor. Ayrıca oldukça soğuk bir mekandı.
BERBATTI. Kesinlikle kimseye tavsiye etmiyorum. Et yemeğinin yanında soğan salatası olmadığını ilk defa görüyorum. 4 kişilik masada 2 tane hurma vardı. Mezeler kesinlikle yetersiz , müzelerden ziyade etin yanında getirdikleri pide bile 2 parçaydı, etler pişmemiş çok sert ve meze konusunu dile getirdiğimde garson yardımcı olmak yerine tersledi.
Geçen yıl da gelmiştim. Gaziantep’li olarak lezzeti bize çok uygun. Özellikle manda yoğurtlu ayran ve pirzolası efsane. Köfte ve sucukta çok güzel. Güler yüzlü personelleri de hizmette kusursuz.