Cennet Vadisi – Bilecik

Google puanı
Google 4,6
105 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

Cennet Vadisi Videoları

📹 Reels videosu ekle

Cennet Vadisi Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🕐 Cennet Vadisi Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 07:00 – 22:00
Salı 07:00 – 22:00
Çarşamba 07:00 – 22:00
Perşembe 07:00 – 22:00
Cuma 07:00 – 22:00
Cumartesi 07:00 – 22:00
Pazar 07:00 – 22:00

📞 Cennet Vadisi İletişim

Bilecik içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 Cennet Vadisi Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 4,6
105 değerlendirme
Kadir Araslı
Kadir Araslı 3 hafta önce

Yemekleri çok güzel, servisleri çok iyi temizlik çok iyi, WC temiz.

Zeynep Özdemir
Zeynep Özdemir 3 yıl önce

5 +2 çocuk 3 kişilik serpme kahvaltı ile fazla fazla doyduk ekmekler sıcaktı çay da çok güzeldi termos olmasına rağmen çok lezzetliydi fiyat olarak 1 serpme kahvaltı fiyatı 125 tlydi biz memnun kaldık gönül rahatlığı ile uğrak noktası olabilecek bir mekan önerimizdir

bardchan
bardchan 4 yıl önce

Demek uzun bir yoldasınız, kısa bir mola verip bir şeyler yiyip dinlenmek istiyorsunuz. O zaman burası tam size göre; kibar garsonlara, yemyeşil bir bahçeye ve oldukça hoş bir iç mekana sahip olan saklı vadide mola vermek oldukça keyifli. Ancak buradan alacağınız verim de maksimum bu olacak unutmayın. Zira bu güzel iç tasarıma ve bahçeye sahip mekanın menüsü oldukça zayıf, yemek çeşidi az(yalnızca kavurma, köfte ve bir kaç çeşit tavuk) ve maalesef biz yemekleri lezzetli bulmadık. Kebap olmamasını mekanın ‘otağ’ konseptine bağlıyorum, ama madem böyle bir konsept olacak o zaman keşke daha farklı ve yörük kültüründe bulunan sulu yemekleri de dahil etselermiş menüye. Bunun dışında menüde bulunan içeceklerden biz yayık ayran aldık ve biraz kefirimsi kıvamlı bir ayran geldi, kimisi sever kimisi sevmez(Örneğin ben sevdim). Diğer çeşitler denemedik ama içecek menüsü baya genişti(Şıra, kızılcık vs. gibi bilimum türk içkileri). Bunlar dışında, güzel yüzlü bir servisi olmasına rağmen biz oturduğumuz kısa vakitte birden fazla servis problemi yaşadık. Bu kesinlikle garsonların tavrıyla alakalı değildi ancak ortada organizasyonel bir sıkıntı var gibi geldi bana. Bir de tabi mola vermek için oturduğumuz bir yerde 3 kere çay siparişi verip 10 dakikada ancak çay alabilmek bir tık üzdü :) Özetle konsept, orjinallik, yeşillik gibi konularda artı puan; servis yavaşlığı/sıkıntıları, ortalama lezzet gibi konularda eksik puan alıyor benden Saklı Vadi. Bu nedenle de ‘çok iyi değil ama pişman da etmedi’ dedirten bir 3/5 notu veriyorum. Hepinize sağlıklı günler ve iyi yolculuklar dilerim :)

Ece Mutlu
Ece Mutlu 5 yıl önce

Yol üstünde tesadüfen karşılaştığımız çok memnun kaldığımız bir mekan. İlgili çalışanları, temiz ve gayet düzgün servisleri, güzel mekanları ve bizi kapıda karşılayan tatlı köpekleri için :) çok teşekkür ediyoruz.

Erkan Telli
Erkan Telli 7 yıl önce

Çok orjinal bir mekan. Yemekler Lezzetli Hizmet Kaliteli