Efendi Restaurant – Giresun
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
Efendi Restaurant Fotoğraflar
10
Fotoğraf
Efendi Restaurant Videoları
📹 Reels videosu ekle
Efendi Restaurant Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
Efendi Restaurant Açılış Kapanış Saatleri
Pazartesi
09:00 – 22:00
Salı
09:00 – 22:00
Çarşamba
09:00 – 22:00
Perşembe
09:00 – 22:00
Cuma
09:00 – 22:00
Cumartesi
09:00 – 22:00
Pazar
09:00 – 22:00
Efendi Restaurant İletişim
Adres
Yalı mahallesi Atatürk bulvarı No:80 GİRESUN, 28000 giresun/Giresun, Türkiye
Telefon
(0454) 333 06 66
Website
efendirestaurant.com.tr
Giresun içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
💬 Efendi Restaurant Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
Yöresel lezzetleri denediğimiz keyifli bir akşamdı. Çorba olarak pancar çorbası ve mercimek çorbası aldım tatları gayet güzeldi. Ara sıcak kaşarlı mantardı, güzeldi. Meze olarak “Mahalli” söyledik, çeşitliydi ve her biri ayrı güzeldi. Ana yemeklerde ben yağlı (pide) söyledim çok çok beğendik ama çok ağır, tek kişi zor bitirir. Eşim kuzu şiş söyledi hiç beğenmedi( beğenmediğimiz tek şeydi). Tatlı olarak fırın sütlacı söyledik bir adet onu da beğendik. 2625 TL tuttu içeceklerle birlikte, menüdeki fiyatlar normal geldi bize. Mekan da hoşumuza gitti manzara çok güzeldi, birbirimizle rahat iletişim kurabiliyorduk, garsonlar ilgiliydi sipariş vermek için kırk takla atmamıza gerek kalmadı. Son olarak Şenol Bey’e teşekkürlerimizi iletiyoruz, menüye çok hakimdi, her sorumuzu cevapladı ve çok ilgili, çok efendi biriydi.
Gerçekten çok büyük hayal kırıklığı.. Puanına bakarak gittik,yaprak ciğer yaptıklarını görünce sevindim.Yaprak ciğer söyledim,eşim için de mezgit tava söyledik. Yaprak ciğer dediğiniz ince ince kesilir,ve lokum gibi olur. Siz hem kaskatı getirdiniz,hem de yakmışsınız..Ve gramaj olarak da çok azdı. Yani fiyat performans olarak asla değmez. Yanına yörelerine ait birşey deneyelim dedik,sakarca ne diyorum, ot işte diye geçiştirdiler.Garson deseniz zaten cok soğuk,asla bir güler yüz göstermedi. Baştan aşağı fiyasko , puanına aldanmayın. Asla önermiyorum
porsiyonlar çok küçük asla bir insanı doyurabileceğini düşünmüyorum. Mezgitler minikti o yüzden de kurumuştu. Mekanın atmosferi güzel bütün çalışanlara diyemem ama bizimle ilgilenen personel hiç ilgili değildi kişiye göre muamele yapılıyor yöresel lezzetler hakkında bilgi almak istedik umursamazca cevap verildi fakat bir başka müşteriye (zengin olduklarını düşündükleri) bütün yöresel lezzetlerden bir tabak olduğu söylendi madem var herkese söyleyin bunu yani gideceklere tavsiyem çok beklentiyle gitmeyin
Oldukça güzel bir restaurant. Giresun'da deniz manzarasının ve dalgaların sesi arasında yemek yiyebileceğiniz güzel bir ortam. Fiyatları oldukça uzun. Mezgit tavasını tavsiye ederim. Et ızgara ve kaşarlı levrek buhulama da mutlaka tadılması gereken yemeklerden. Kendine ait otoparkı mevcut. Park sorunu yok. Çalışanlar oldukça güler yüzlü. İşletme gayet temiz ve bakımlı. Deniz önündeki masaları tavsiye ederim.
Güler yüzlü , ilgili personeliyle ve lezzetli yemekleriyle cok memnun kaldık. Adını hak eden bir restaurant.