Kosor Cağ kebap Kars – Kars
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
Kosor Cağ kebap Kars Fotoğraflar
10
Fotoğraf
Kosor Cağ kebap Kars Videoları
📹 Reels videosu ekle
Kosor Cağ kebap Kars Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
Kosor Cağ kebap Kars Açılış Kapanış Saatleri
Pazartesi
11:00 – 21:00
Salı
11:00 – 21:00
Çarşamba
11:00 – 21:00
Perşembe
11:00 – 21:00
Cuma
11:00 – 21:00
Cumartesi
11:00 – 21:00
Pazar
11:00 – 21:00
Kosor Cağ kebap Kars İletişim
Adres
POLİSEVİ (eski emn.mud, No:, Ortakapı, Faikbey Cd., 36000 Kars Merkez/Kars, Türkiye
Telefon
(0474) 223 89 99
Kars içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
💬 Kosor Cağ kebap Kars Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
Üçer cağ yedik, bir seri çok iyi, bir seri iyi, bir seri ise kötüydü. Eti genel olarak yumuşak diyemem, aynı zamanda ortalama üstü yağlı. Fakat çok ucuz, Ankara’ya kıyasla. Öyle olunca da eleştiresi gelmiyor insanın.
Tatari olarak istediğim cağ kebap (şişi 140 TL) dört buçuk yıldızlık lezzette. Siz "yeter" diyene kadar sürekli şiş geliyor. Et genel olarak kusursuza yakın. Marinasyonu da etin tadını gölgelemiyor, bütünlüyor. Sadece bazı şişler, olması gerekenden daha yağlı denk geldi. Rezervasyon yaptıracak kadar akıl tutulmasını ileri aşamaya taşıyan kaz eti abartısının ortasında, burası bana çölde vaha gibi hissettirdi.
Simdiye kadar yediğim en güzel çağ kebabiydi. Cok beğendim, normalde kaz yemeye gidecektim iyili bunu tercih etmissim. Servis cok Hizli etin tadi sahane. Işletmeye tek tavsiyem tabağa koymadan müşteriye danışması geri kalan cok iyiydi. Birde yagli olmasi cok iyiydi ama herkes tercih etmeyebilir benim cok hosuma gitti. Bol kazançlar diliyorum
Çağ kebap gerçekten lezzetliydi. 50 gramı 125₺, fiyat olarak oldukça uygun. Çalışanlar güler yüzlü ve ilgili. Memnun kaldım, tavsiye ederim.
Tatil amaçlı Kars'a gittiğimizde tavsiye üzerine çağ kebabı yedik. Birçok yerde çağ kebabı yememize rağmen bu lezzete başka herhangi bir yerde ulaşamamıştık. Etinden mı, pişirilmesinden mi bilemiyorum mükemmel ötesi bir lezzet. Lavaşları ayrı lezzetli. Çalışanlar, ocakbaşındaki usta muhabbet sever insanlar. Sohbetleri, iletişimleri gezecek, yiyecek yer tavsiyeleri on numara. İftar öncesi rezervasyonumuz olmamasına rağmen sırf misafir olduğumuzdan bizi ağırlamak için herşeyi yaptılar. (Karslı misafirleri yer olmadıgından geri cevirmişlerdi). 3 akşam üst üste gittik. Gerçek anlamda tam bir esnaf olgusuna sahipler. Kesinlikle tavsiye ederim.