ETUSTA (BAŞTAŞ GRUP) – Kütahya
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
ETUSTA (BAŞTAŞ GRUP) Fotoğraflar
10
Fotoğraf
ETUSTA (BAŞTAŞ GRUP) Videoları
📹 Reels videosu ekle
ETUSTA (BAŞTAŞ GRUP) Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
🔥
Bu şehirde öne çıkan rota
Rota – Kütahya
Rotayı Gör
ETUSTA (BAŞTAŞ GRUP) Açılış Kapanış Saatleri
Pazartesi
09:30 – 22:30
Salı
09:30 – 22:30
Çarşamba
09:30 – 22:30
Perşembe
09:30 – 22:30
Cuma
09:30 – 22:30
Cumartesi
09:30 – 22:30
Pazar
09:30 – 22:30
ETUSTA (BAŞTAŞ GRUP) İletişim
Adres
KÜTAHYA ESKİŞEHİR KARAYOLU ÜZERİ 8.KM KÜTAHYA ESKİŞEHİR KARAYOLU, 43100 Kütahya, Türkiye
Telefon
(0274) 666 11 44
Kütahya içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
Rota Başlatıcısı
💬 ETUSTA (BAŞTAŞ GRUP) Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
İstediğiniz et/köfte ürününden istediğiniz kadar alıp pişirtiyorsunuz. Döner çıktığı güne denk geldik gerçekten lezzetliydi. İncir muhallebisi de ayrı güzeldi. 30-350 g bonfile, 1 porsiyon döner, mevsim salata, kola, 2 muhallebi, 3 çay toplamda 2200₺ tuttu. Bir tık pahalı ancak Kütahya bölgesinde denemelik.
İstanbul antalya seyahati esnasında bir tavsiye üzerine girdiğimiz ve çok memnun kaldığımız bir mekan. Ana kapı girişinden itibaren çalışanların tavırları ve size yaklaşımları yüzünden kendinizi prens prenses gibi hissediyorsunuz. Et konusunda çok leziz ve damak tadına uygun. Kütahya dan İstanbula giderken Kütahya çıkışında sağda benzinlik içinde yer alıyor. Mekan çok elit. Servis hızlı ve kaliteli. Tavsiye ederim. Çalışan tüm ekibe de teşekkürlerimi sunuyorum.
Sadece et yiyebileceğiniz bir restoran. İstediğini şeyi kendini seçiyorsunuz, çok güzel pişiriliyor be sunum yapılıyor. Lezzet oldukça iyi. Fiyatlar makul, Yine heryerde sigara içiliyor, sigara içmeyen gitmesin isteniyor. Garsonlar biraz aceleci. Son lokmayı alınca servisi topluyor hemen. Gidin der gibi :) Kütahya ya geldiğimde uğradığım bir yer. Tavsiye ederim ama sigara konusu büyük problem
Daha karnımı doyuramadım bile muhteşem etleri var çok güzel çalışanları var çok saygılılar Vallahi dolu dolu yedik çok güzel bir şekilde ailecek el dostla birlikte ve şirket guruplarıyla rahat rahat gelinebilecek yer kadro da kalabalık tekrar ellerinize sağlık
Yıldızlarını hakeden bir mekan. Etler muazzam. Seçtiğiniz kadar pişirtip yiyorsunuz. İsrafı da büyük oranda önlemiş oluyorlar bu yolla.