ETUSTA (BAŞTAŞ GRUP) – Kütahya

Google puanı
Google 4,4
1.998 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

ETUSTA (BAŞTAŞ GRUP) Videoları

📹 Reels videosu ekle

ETUSTA (BAŞTAŞ GRUP) Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🔥
Bu şehirde öne çıkan rota Rota – Kütahya
❤️ 0 favori Rota Başlatıcısı Rota Başlatıcısı
Rotayı Gör

🕐 ETUSTA (BAŞTAŞ GRUP) Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 09:30 – 22:30
Salı 09:30 – 22:30
Çarşamba 09:30 – 22:30
Perşembe 09:30 – 22:30
Cuma 09:30 – 22:30
Cumartesi 09:30 – 22:30
Pazar 09:30 – 22:30

📞 ETUSTA (BAŞTAŞ GRUP) İletişim

Adres KÜTAHYA ESKİŞEHİR KARAYOLU ÜZERİ 8.KM KÜTAHYA ESKİŞEHİR KARAYOLU, 43100 Kütahya, Türkiye
Kütahya içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 ETUSTA (BAŞTAŞ GRUP) Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 4,4
1.998 değerlendirme
Gizem Avci
Gizem Avci bir ay önce

İstediğiniz et/köfte ürününden istediğiniz kadar alıp pişirtiyorsunuz. Döner çıktığı güne denk geldik gerçekten lezzetliydi. İncir muhallebisi de ayrı güzeldi. 30-350 g bonfile, 1 porsiyon döner, mevsim salata, kola, 2 muhallebi, 3 çay toplamda 2200₺ tuttu. Bir tık pahalı ancak Kütahya bölgesinde denemelik.

Hava Teknik Ticaret
Hava Teknik Ticaret 4 ay önce

İstanbul antalya seyahati esnasında bir tavsiye üzerine girdiğimiz ve çok memnun kaldığımız bir mekan. Ana kapı girişinden itibaren çalışanların tavırları ve size yaklaşımları yüzünden kendinizi prens prenses gibi hissediyorsunuz. Et konusunda çok leziz ve damak tadına uygun. Kütahya dan İstanbula giderken Kütahya çıkışında sağda benzinlik içinde yer alıyor. Mekan çok elit. Servis hızlı ve kaliteli. Tavsiye ederim. Çalışan tüm ekibe de teşekkürlerimi sunuyorum.

Ayhan İncekara
Ayhan İncekara 6 ay önce

Sadece et yiyebileceğiniz bir restoran. İstediğini şeyi kendini seçiyorsunuz, çok güzel pişiriliyor be sunum yapılıyor. Lezzet oldukça iyi. Fiyatlar makul, Yine heryerde sigara içiliyor, sigara içmeyen gitmesin isteniyor. Garsonlar biraz aceleci. Son lokmayı alınca servisi topluyor hemen. Gidin der gibi :) Kütahya ya geldiğimde uğradığım bir yer. Tavsiye ederim ama sigara konusu büyük problem

hulusi kaya
hulusi kaya 6 ay önce

Daha karnımı doyuramadım bile muhteşem etleri var çok güzel çalışanları var çok saygılılar Vallahi dolu dolu yedik çok güzel bir şekilde ailecek el dostla birlikte ve şirket guruplarıyla rahat rahat gelinebilecek yer kadro da kalabalık tekrar ellerinize sağlık

mustafa
mustafa 3 ay önce

Yıldızlarını hakeden bir mekan. Etler muazzam. Seçtiğiniz kadar pişirtip yiyorsunuz. İsrafı da büyük oranda önlemiş oluyorlar bu yolla.