Mangalbaşı Restaurant – Büyükçekmece

Google puanı
Google 4,1
970 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

Mangalbaşı Restaurant Videoları

📹 Reels videosu ekle

Mangalbaşı Restaurant Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🕐 Mangalbaşı Restaurant Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 09:00 – 02:00
Salı 09:00 – 02:00
Çarşamba 09:00 – 02:00
Perşembe 09:00 – 02:00
Cuma 09:00 – 02:00
Cumartesi 09:00 – 02:00
Pazar 09:00 – 02:00

📞 Mangalbaşı Restaurant İletişim

Adres Dizdariye, Pazar Cd. no:67, 34522 Büyükçekmece/İstanbul, Türkiye
Büyükçekmece içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 Mangalbaşı Restaurant Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 4,1
970 değerlendirme
Arif CİVELEK
Arif CİVELEK 2 ay önce

Her şey çok güzeldi taki o ortamın içine eden, kulak tırmalayan arabesk kanalı açana kadar. Gün batımına karşı rakı satan mekansın sen, Birahaneler de bile çalmayan arabesk niye…

Esra Cankaya
Esra Cankaya 8 ay önce

Etinin lezzetınden dolayı sürekli geldiğimiz yer.Mangalınızı kendınız yapıyorsunuz ve fındık kabugu yla enfes oluyor.Hizmet iyi manzara guzel

Ersin Gümüş
Ersin Gümüş 4 ay önce

Kanuni sultan süleyman köprüsü manzaralı mekan. 2. Kat oldukça güzel.

Mehri Farımaz
Mehri Farımaz 2 yıl önce

Konumu çok güzel. Hava güzelse göle yakın kısımda oturmanızı tavsiye ederim. Mezeler çok lezzetliydi. Etleri isterseniz çiğden alıp masanıza gelen mangalda kendiniz yapabilirsiniz ya da pişmiş olarak masanıza gelmesini tercih edebilirsiniz. Vale hizmeti mevcut ama arka sokaklarda park yeri bulmayı da deneyebilirsiniz. Genel olarak tavsiye edebileceğim bir mekan.

Delz
Delz 3 ay önce

Lise öğrencisiyim arkadaş grubumla iftar menüsü yemeye geldik 10 numara servis yapıldı oradaki garson abi gayet nezaketli birisiydi özellikle şarjım bitti dediğimde gelip hemen yanımda şarj aletinin oldugunu göstermesi telefonuma şarj aleti uymayıncada masada bulunan şarj aletini değiştirip başka şarj aleti takması çok nazikçe bir hareket gerçekten 10/10 bir işletme özellikle yemeklerinin tadı etin ve tavugun tadı enfesti ellerinize sağlık hizmeti ve çalışanların güler yüzlü olmaları çok iyiydi ekstra olarak işletmenin şarkı seçimi ve manzarası harika iftar menüsü kesinlikle fiyatına değer.