SAYAN ANTEBİM – Ümraniye

Google puanı
Google 4,0
1.866 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

SAYAN ANTEBİM Videoları

📹 Reels videosu ekle

SAYAN ANTEBİM Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🕐 SAYAN ANTEBİM Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 08:00 – 00:00
Salı 08:00 – 00:00
Çarşamba 08:00 – 00:00
Perşembe 08:00 – 00:00
Cuma 08:00 – 00:00
Cumartesi 08:00 – 00:00
Pazar 08:00 – 00:00

📞 SAYAN ANTEBİM İletişim

Adres İnkılap, Küçüksu Cd. No:89/a, 34768 Ümraniye/İstanbul, Türkiye
Ümraniye içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 SAYAN ANTEBİM Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 4,0
1.866 değerlendirme
Ayhan Hayta
Ayhan Hayta 2 ay önce

Bugün paket lahmacun aldık, yanında verilen maydanoz ve marul çürümüşlerdi o şekilde paket yapıp vermişler. Çok beğendiğimiz bir işletmede bu hata yapılmamalı, fotoğrafları an itibarıyla paylaşıyorum.

Elvan caner
Elvan caner 3 ay önce

“Gerçekten şaşırtıcı derecede kötü bir deneyimdi.” İftar için bu restorana geldik ve maalesef çok kötü bir deneyim yaşadık. Başta sadece kebap yemek istediğimizi söylememize rağmen sürekli iftar menüsü almamız için baskı yapıldı . Keşke o anda kalkıp gitseydik .Sonra tamamen kaba bir tavırla tamam ben size kebap getireceğim dedi garson. Yemekler geldiğinde durum daha da hayal kırıklığı yarattı. Bulgur pilavı yapış yapıştı ve bozulmuş gibi kötü kokuyordu. Kebap ise iyi pişmemişti, içi çiğ kalmıştı. Getirilen ayran açık ve PLASTİK BARDAKTA . Ortaya konulan salata tamamen kupkuruydu, içinde ne yağ ne de sos vardı. Yağ istediğimizde önce sirke getirildi, sonra getirilen yağ ise koyu renkli ve oldukça garip bir görünüme sahipti. Ancak en rahatsız edici kısım hesap ödenirken yaşandı. Açıkça iftar menüsü istemediğimizi söylememize rağmen hesaba iftar menüsü ücreti yazılmıştı. Parasında değiliz sadece güzel bir iftar yemeği yemek istemiştik . Bu yaşadığımız deneyim hem hizmet hem de müşteri memnuniyeti açısından ciddi bir hayal kırıklığı. Özellikle yemeklerin durumu konusunda ciddi soru işaretleri oluştu. Benzer durumların tekrar yaşanmaması için ilgili yerlere de durumu bildirmeyi düşünüyoruz. İşletmenin bu konuda daha dikkatli olması gerektiğini düşünüyorum.

Lokman Şahin
Lokman Şahin 5 ay önce

Eşimle bir akşam yemek yemeye gittik. Önce çorba arkasından dürüm sipariş ettik çorbalar neredeyse 20 dakikada zor geldi çorbalar nerede diye sorduğumuzda unutmuşlar cevabını aldık(iyi o zaman unuttularsa sorun yok değil mi) ve geldiğinde çorbalar soğuktu. Ayrıca 1-2 masada da bu sorun oldu yemekleri geldi ama çorbalar gelmedi ve çorbaları iptal ettiler. Ardından dürümler geldi ve o da tatsız soğuktu hesap öderken belirttiğimizde usta değişti böyle oldu cevabını aldık ustanız değiştiyse yemekleriniz kötü ve soğuksa bunun cezasını neden müşteri çekiyor? Eğer restoran tarafından tanınmıyorsanız çok kıymetiniz yok. Tanıdıkları masalarla çok güzel ilgilendiler. :) Velhasıl kelam 2 yemek yiyelim diye girip dert sahibi olmak istemiyorsanız, Civardaki restoranları tercih edebilirsiniz. Geçen kapıya tavsiye ediyoruz diye komşu restoranların adını yazmışlardı, boşuna değilmiş o tavsiye :) bize gelmeyin onlar daha iyi gibi bir uyarı olarak alabilirsiniz. Selametle.

Tedarik Dünyası
Tedarik Dünyası 3 ay önce

Eski kalitesinden eser kalmamış, ne zaman yemekten sonra tatlı istesek yok diyorlar ama menülerinde listeleyip fiyat paylaşıyorlar, tatlı reyonunda tatlı yapan arkadaşı da oraya süs olarak koymuşlar. tatlı yapıyormuş gibi görünüyor ama ortada hiçbir zaman tatlı yok, sürekli olarak giden birisi olarak yemek kalitesinde ciddi düşüş mevcut, garsonlara sipariş verebilmek ve yemediğinizi yemek için maraton koşuyormuş gibi bir efor harcıyorsunuz. Tavsiyem bu mekana alternatif çevrede başka yerlerde yemek yiyebilirsiniz, en azından aynı paraya daha kaliteli hizmet alabilirsiniz. Umarım firma bu yorumu görür ve en azından kendine çeki düzen verir.

Ayşegül Karaoğlu
Ayşegül Karaoğlu 3 ay önce

İftar davetimiz için tercih ettik, çorbalardan sonra yemeğimiz tam 1 saat sonra geldi. Herkese mahcup olduk. Diğer masalar tatlısı bile yiyip kalktı biz yemek bekledik. Rezil olduk herkese. Üstelik 1 saat sonunda gelen yemekler hem çiğdi hemde buz gibiydi. Şaka gibi bir deneyim. İnsanlar doymadan kalktılar. Bunu bilerek rezervasyon yaptırın derim.