SAYAN ANTEBİM – Ümraniye
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
SAYAN ANTEBİM Fotoğraflar
9
Fotoğraf
SAYAN ANTEBİM Videoları
📹 Reels videosu ekle
SAYAN ANTEBİM Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
SAYAN ANTEBİM Açılış Kapanış Saatleri
Pazartesi
08:00 – 00:00
Salı
08:00 – 00:00
Çarşamba
08:00 – 00:00
Perşembe
08:00 – 00:00
Cuma
08:00 – 00:00
Cumartesi
08:00 – 00:00
Pazar
08:00 – 00:00
SAYAN ANTEBİM İletişim
Adres
İnkılap, Küçüksu Cd. No:89/a, 34768 Ümraniye/İstanbul, Türkiye
Telefon
(0216) 630 05 05
Ümraniye içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
💬 SAYAN ANTEBİM Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
Bugün paket lahmacun aldık, yanında verilen maydanoz ve marul çürümüşlerdi o şekilde paket yapıp vermişler. Çok beğendiğimiz bir işletmede bu hata yapılmamalı, fotoğrafları an itibarıyla paylaşıyorum.
“Gerçekten şaşırtıcı derecede kötü bir deneyimdi.” İftar için bu restorana geldik ve maalesef çok kötü bir deneyim yaşadık. Başta sadece kebap yemek istediğimizi söylememize rağmen sürekli iftar menüsü almamız için baskı yapıldı . Keşke o anda kalkıp gitseydik .Sonra tamamen kaba bir tavırla tamam ben size kebap getireceğim dedi garson. Yemekler geldiğinde durum daha da hayal kırıklığı yarattı. Bulgur pilavı yapış yapıştı ve bozulmuş gibi kötü kokuyordu. Kebap ise iyi pişmemişti, içi çiğ kalmıştı. Getirilen ayran açık ve PLASTİK BARDAKTA . Ortaya konulan salata tamamen kupkuruydu, içinde ne yağ ne de sos vardı. Yağ istediğimizde önce sirke getirildi, sonra getirilen yağ ise koyu renkli ve oldukça garip bir görünüme sahipti. Ancak en rahatsız edici kısım hesap ödenirken yaşandı. Açıkça iftar menüsü istemediğimizi söylememize rağmen hesaba iftar menüsü ücreti yazılmıştı. Parasında değiliz sadece güzel bir iftar yemeği yemek istemiştik . Bu yaşadığımız deneyim hem hizmet hem de müşteri memnuniyeti açısından ciddi bir hayal kırıklığı. Özellikle yemeklerin durumu konusunda ciddi soru işaretleri oluştu. Benzer durumların tekrar yaşanmaması için ilgili yerlere de durumu bildirmeyi düşünüyoruz. İşletmenin bu konuda daha dikkatli olması gerektiğini düşünüyorum.
Eşimle bir akşam yemek yemeye gittik. Önce çorba arkasından dürüm sipariş ettik çorbalar neredeyse 20 dakikada zor geldi çorbalar nerede diye sorduğumuzda unutmuşlar cevabını aldık(iyi o zaman unuttularsa sorun yok değil mi) ve geldiğinde çorbalar soğuktu. Ayrıca 1-2 masada da bu sorun oldu yemekleri geldi ama çorbalar gelmedi ve çorbaları iptal ettiler. Ardından dürümler geldi ve o da tatsız soğuktu hesap öderken belirttiğimizde usta değişti böyle oldu cevabını aldık ustanız değiştiyse yemekleriniz kötü ve soğuksa bunun cezasını neden müşteri çekiyor? Eğer restoran tarafından tanınmıyorsanız çok kıymetiniz yok. Tanıdıkları masalarla çok güzel ilgilendiler. :) Velhasıl kelam 2 yemek yiyelim diye girip dert sahibi olmak istemiyorsanız, Civardaki restoranları tercih edebilirsiniz. Geçen kapıya tavsiye ediyoruz diye komşu restoranların adını yazmışlardı, boşuna değilmiş o tavsiye :) bize gelmeyin onlar daha iyi gibi bir uyarı olarak alabilirsiniz. Selametle.
Eski kalitesinden eser kalmamış, ne zaman yemekten sonra tatlı istesek yok diyorlar ama menülerinde listeleyip fiyat paylaşıyorlar, tatlı reyonunda tatlı yapan arkadaşı da oraya süs olarak koymuşlar. tatlı yapıyormuş gibi görünüyor ama ortada hiçbir zaman tatlı yok, sürekli olarak giden birisi olarak yemek kalitesinde ciddi düşüş mevcut, garsonlara sipariş verebilmek ve yemediğinizi yemek için maraton koşuyormuş gibi bir efor harcıyorsunuz. Tavsiyem bu mekana alternatif çevrede başka yerlerde yemek yiyebilirsiniz, en azından aynı paraya daha kaliteli hizmet alabilirsiniz. Umarım firma bu yorumu görür ve en azından kendine çeki düzen verir.
İftar davetimiz için tercih ettik, çorbalardan sonra yemeğimiz tam 1 saat sonra geldi. Herkese mahcup olduk. Diğer masalar tatlısı bile yiyip kalktı biz yemek bekledik. Rezil olduk herkese. Üstelik 1 saat sonunda gelen yemekler hem çiğdi hemde buz gibiydi. Şaka gibi bir deneyim. İnsanlar doymadan kalktılar. Bunu bilerek rezervasyon yaptırın derim.