Dostlar Cağ Kebap – Bilecik

Google puanı
Google 4,5
601 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

Dostlar Cağ Kebap Videoları

📹 Reels videosu ekle

Dostlar Cağ Kebap Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🕐 Dostlar Cağ Kebap Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 07:00 – 20:00
Salı 07:00 – 20:00
Çarşamba 07:00 – 20:00
Perşembe 07:00 – 20:00
Cuma 07:00 – 20:00
Cumartesi 07:00 – 20:00
Pazar 07:00 – 20:00

📞 Dostlar Cağ Kebap İletişim

Adres Gazipaşa, Kurtul Sk. No:9, 11000 Bilecik Merkez/Bilecik, Türkiye
Bilecik içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 Dostlar Cağ Kebap Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 4,5
601 değerlendirme
Hasan soykano
Hasan soykano bir ay önce

Istanbuldan Daha önce de gelmiştim. Süper çağ kebabı var.Erzuruma gitmeye hic gerek yok. Afiyetle yiyin.

mustafa Bayrak
mustafa Bayrak 2 ay önce

Eti yağlı, şiş adedi 225 tl en az 2 tane geliyor üstüne ilave istersen. Lezzet benim damak tadıma uymadı. Bana bu kadar yorum ve puana göre bi tık abartı geldi.

bilecik spor
bilecik spor bir yıl önce

Sadece Bilecik’te degil, Eskisehir ve Bursa da bile bu kadar güzel cağ kebabı yiyemezsiniz. Yemek, servis, tatlılar, karşılama her şey 10 üzerinden 10. Ailecek gelip gönül rahatlığıyla yiyebilirsiniz. 1-2 yorumlu yorumculara sakın aldanmayın, hele bir tanesi kıymadan bozma demiş, buna ancak gülünür. Kuzunun pirzolasindan, bonfilesinden yapiyorlar cağı. Bizzat görüp fotolarını ekledim. Yemeye doyamazsınız.

gökçe küçük
gökçe küçük 6 ay önce

Çok samimi bir esnaf ve inanılmaz bir kebap yedik, yolunuz düşerse mutlaka uğrayın yemeden gitmeyin

BeyzaNur Yeşil
BeyzaNur Yeşil 4 ay önce

Küçük ama çok samimi bir işletme.Cağ kebabı çok lezzetliydi ve eti yumuşacıktı. İşletme sahipleri çok güleryüzlü ve cana yakındı. Kesinlikle tavsiye ederim. Bir daha geleceğim