Kars-ı Ala Restaurant – Kars
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
Kars-ı Ala Restaurant Fotoğraflar
10
Fotoğraf
Kars-ı Ala Restaurant Videoları
📹 Reels videosu ekle
Kars-ı Ala Restaurant Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
Kars-ı Ala Restaurant Açılış Kapanış Saatleri
Pazartesi
09:30 – 02:00
Salı
09:30 – 02:00
Çarşamba
09:30 – 02:00
Perşembe
09:30 – 02:00
Cuma
09:30 – 02:00
Cumartesi
09:30 – 02:00
Pazar
09:30 – 02:00
Kars-ı Ala Restaurant İletişim
Adres
topcular apt, Şehitler, İsmet İnönü Cd. no:77 zemin kar, 36100 Kars Merkez/Kars, Türkiye
Telefon
0555 600 10 36
Website
karsıala.com
Kars içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
💬 Kars-ı Ala Restaurant Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
Kars koşullarında(!) gayet temiz ve ferah bir mekan. Kemik suyuna mercimek çorba sıcak ve hafifti. Antep lahmacunu bulunduğu(D.Anadolu) bölgeye göre gayet leziz ve doyurucu. Yalnız söğürme pek olmamış diyebilirim! Personelleri çok ilgiliydi ve servis çok hızlıydı. Fiyatları da gayet makul diyebilirim.
Antep usulü lahmacun denedik. Ve bölgede yediğim en iyi lahmacun yerini bulmuş oldum. Antep lahcununun yanında getirilen patlıcan lezzeti zirveye çıkardı. Fiyatlar çok uygun. Antep lahmacunu 100 lira. Sadece ezmesini orta seviye buldum. Bunun dışında ilgi alaka ve güler yüz görmek mutluluk verici.
Öncelikle güler yüz beni mutlu eden şey. Lezzete gelecek olursak 10 numara 5 yıldız. Sütlaç sevmeyen ben yemeğin üstüne 1 sütlaçın hepsini yedim. Fiyatları gayet uygun olması, gereken fiyatlar
İki defa gittik ilkinde bize denk gelmiştir dedik ama ikincisinde aynı rezillik yemekler pişmemiş etler kanlı tam pişmemişti tercih edilmeyecek yerler listesinde başta.
Kars a göre fena değil. Tavuklu kebap önerdiler bnde yedim kesinlikle tavsiye etmiyorum, berbattı (320₺). 4 kişi gittik ortaya ara sıcak olarak istediğimiz ürünler bir kişiye bile yetmedi biraz bol koysalar iyi olurdu. Bir lahmacun 100₺ ve sade hamur geliyor. Bnce o kadarda iyi bir mekan değil.