Ahval Restoran Arnavutköy – Arnavutköy

Google puanı
Google 4,4
665 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

Ahval Restoran Arnavutköy Videoları

📹 Reels videosu ekle

Ahval Restoran Arnavutköy Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🕐 Ahval Restoran Arnavutköy Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 06:30 – 20:00
Salı 06:30 – 20:00
Çarşamba 06:30 – 20:00
Perşembe 06:30 – 20:00
Cuma 06:30 – 20:00
Cumartesi 06:30 – 20:00
Pazar Kapalı

📞 Ahval Restoran Arnavutköy İletişim

Adres Hicret, Abdullah Gül Cd. No:15 A, 34287 Arnavutköy/İstanbul, Türkiye
Arnavutköy içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 Ahval Restoran Arnavutköy Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 4,4
665 değerlendirme
Burcu
Burcu 3 ay önce

Bulunduğu bölgeye göre fiyatlar oldukça yüksek olmasına rağmen yaşadığımız deneyim maalesef beklentimizin çok altında kaldı. Burası bir şef restoranı olduğu için hem mutfak kalitesi hem de servis konusunda daha özenli bir deneyim bekliyorduk. İftar menüsünün içeriğini öğrenmek için garsonlara birkaç kez sormamıza rağmen net bir yanıt alamadık. Söylenen tek şey bunun “standart fix iftar menüsü” olduğuydu. Menü içeriğiyle ilgili hiçbir detay verilmemesi oldukça şaşırtıcıydı. Ne yazık ki gelen yemeklerin lezzeti de tatmin edici değildi. Çorbanın kıvamı oldukça su gibiydi; içerik olarak un kullanıldığı belli olmasına rağmen hem kıvam hem lezzet açısından zayıftı. Ana yemekler de beklenen seviyede değildi. Arada sunulan soğanlı pide ise sadece üzerine soğan konulmuş şekilde oldukça basit ve sıradan kaldı. En son gelen tatlı da maalesef beklenen seviyede değildi. Servis tarafında da bazı eksikler vardı. Yemek bırakılırken en azından nezaketen bir “buyurun” denmesi beklenir. Ayrıca diğer masalara yemek sonrası çay servis edilirken bize sunulmaması dikkat çekiciydi. Söylediğimizde getirilen çay ise oldukça açıktı ve neredeyse sıcak su gibiydi. Bu fiyat seviyesinde hem servis hem de mutfak kalitesi açısından çok daha özenli bir deneyim beklerdik. Fiyat–performans açısından bizim için hayal kırıklığı oldu. Umarım işletme bu geri bildirimleri dikkate alarak hem servis hem de mutfak kalitesini gözden geçirir. Şeffaflık adına fişi de paylaşıyorum.

Zeliha Yıldırım
Zeliha Yıldırım 6 ay önce

Dört arkadaş akşam yemeğine geldik kapıda Gamze hanım güler yüzüyle karşıladı. Yemekleri bize tek tek açıkladı farklı tatları denemek için herbirimiz farklı şeyler tercih ettik. Lahmacunu çok çok beğendim, tepsi kebabı ve acılı köfte gayet sulu ve tam tadındaydı.mezeler tazecik ve çok freshti. Yemekten sonra tatlılar ise enfesti Tiramisu enfeeeesti sopunful lotuslu chescakede çok taze ve lezzetliydi. Fırsatı olan herkesin en az bir kere denemesi gereken bir restorant olduğunu düşünüyorum çocuklar için oyun alanıda var aileler içinde iyi düşünülmüş

Havva Kömürcü
Havva Kömürcü bir ay önce

Öğle yemeği için tercih ettiğimiz bir mekandı yemek lezzetleri ortalama seviyede fakat hizmet olarak çok memnun kaldığımızı söyleyemeyeceğim.

Ayşe Öztürk Ayvaz

Ahval Restoran’da yemekler gerçekten harika.. Lezzetler tam ev tadında ve fiyatlar bu kaliteye göre oldukça uygun. Özellikle Gamze Şef, biz geldiğimizde kendi evindeymişiz gibi sıcak bir şekilde karşıladı. Özellikle İstanbul Havaalanı'na yakınlığından dolayı gelip giderken her seferinde uğruyorum. Samimiyetleri ve lezzetleriyle kesinlikle tavsiye ederim!

Ceyda Yücel
Ceyda Yücel 6 ay önce

Masaya Arnavut ciğeri ,tas kebebı ,içli köfte ve kelle paça ve iç pilav söyledik.Ana yemekler kupkuruydu.lezzet yok.İç pilav kıtır kıtırdı.İçli köftenin içi çiğdi bunu söylediğimde “olabilir”dendi.Çorbadan kıl çıktı “hayvanın kılıdır 3,4 kere yıkanıyor ama “Olabilir” dendi .tam bir Fiyasko.Ne bir özür ne de bir ikramda bulunmadılar .Parama ve geldiğim yola yazık oldu .sadece kelle paçası mükemmeldi.Şefin daha fazla denetlemesi gerekiyor