Park Adana Çekmeköy – Çekmeköy

Google puanı
Google 4,3
3.104 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

Park Adana Çekmeköy Videoları

📹 Reels videosu ekle

Park Adana Çekmeköy Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🕐 Park Adana Çekmeköy Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 10:00 – 23:30
Salı 10:00 – 23:30
Çarşamba 10:00 – 23:30
Perşembe 10:00 – 23:30
Cuma 10:00 – 23:30
Cumartesi 10:00 – 23:30
Pazar 10:00 – 23:30

📞 Park Adana Çekmeköy İletişim

Adres Merkez, Çavuşbaşı Cd. No:98, 34872 Çekmeköy/İstanbul, Türkiye
Çekmeköy içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 Park Adana Çekmeköy Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 4,3
3.104 değerlendirme
Ayşe B.
Ayşe B. bir ay önce

18 Mayıs 2026 Pazartesi günü akşam yemeği için 5 arkadaş olarak restorana geldik. Bu yorumu da şu an restorandayken yapıyorum. Kır saçlı, tahminime göre şef garson olan beyefendinin tavrı maalesef hiç hoş değildi. Alkol alan masalara oldukça güler yüzlü ve sıcak davranırken, bize karşı olan tavrını hiç beğenmedik. Restorandan kalkmadan önce çay siparişi vermiştik. Bizim çaylarımız henüz gelmeden arka masaya da çay siparişi alındı. Genç garson, siparişi önce bizim verdiğimizi düşünerek çayları bize getirdi; ancak kır saçlı beyefendi tarafından, “Neden benim dediğimi yapmıyorsun, ben arka masaya istedim?” şeklinde uyarıldı. Neye göre bu şekilde bir muamele yapıldığını anlayamadım ama gerçekten çok rahatsız ediciydi. Neredeyse her ay ziyaret ettiğimiz, yemeklerini severek yediğimiz bir restoranda çalışanların tavrının böyle olmaması gerektiğini düşünüyorum.

ARAS L.E
ARAS L.E 3 ay önce

Bugün kahvaltı için geldik 5 yetişkin bir çocuk .33 numaralı masadaydık.Atmosfer ve yiyecekler harika idi.Yalnız gözlüklü garson arkadaşın öyle kaşları çatık bir konuşması ilk etapda bizi gerdi.Sanırım gülmeyi unutmuşlar çalışanlar .çocuk için ücret alınıyor ama hizmete değer doğrusu .biz genel olarak memnun kaldık.Ama maalesef böyle garsonlara bahşiş bırakmam! Robot gibi disiplinli çalışmak ve müşterileri azarlar gibi konuşmak işinizi iyi yaptığınız anlamına gelmez .Fiyatlar uygun güncel

Seray Durgun
Seray Durgun 9 ay önce

Pazar günü tesadüfen uğradığımız bir mekândı. Özellikle arka bahçesini çok sevdik, çok keyifli bir ortamı vardı. Tek olumsuz yanı, biraz fazla arı olmasıydı; kahve yakmak bile tam çözüm olmadı. Mezelerden özellikle enginarı çok beğendik. Ana yemek olarak adana ve patlıcan kebabı tercih ettik, ikisi de oldukça lezzetliydi. İkram olarak gelen tatlı ve meyvelere ise artık çok doyduğumuz için tam anlamıyla bakamadık. Genel olarak hem lezzetler hem de servis bizi fazlasıyla memnun etti. Kesinlikle tekrar gitmek isteyeceğimiz bir yer oldu.

ali çeribaş
ali çeribaş 6 ay önce

Mezeler, fındık lahmacun ve kaburga eti deneme fırsatımız oldu; hepsi gerçekten çok başarılıydı. Özellikle kuzu kaburga tam kıvamındaydı, kesinlikle denenmeli. Garsonlar ilgili ve hızlı, sadece bahşiş konusunda biraz “profesyoneller” diyelim :) sonuçta ekmek aslanın ağzında

Ertugrul Gurcan
Ertugrul Gurcan 6 ay önce

Bu mekan çoğu zaman bu terbiyesizliği yapıyor. Tavuklu karışık ve tavuksuz karışık 2 ayrı porsiyon söylüyorsunuz ve masaya tek bir tabak geliyor. Biz ikinci tabağın gelmesini bekliyoruz, siparişi verdiğimiz arkadaşa soruyoruz ve arkadaş bize iki siparişi bir tabakta birleştirip getirdiğini söylüyor. Bir porsiyon da kaç adet ne var diye soruyoruz cevap veremiyor çünkü getirdiği tabağın iki birleştirilmiş tabak olmadığını biliyor. Bunların dışında masaya gelmeyen lahmacun, ayrı ayrı yazılan kuver ücreti vede servis ücreti…