Park Adana Çekmeköy – Çekmeköy
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
Park Adana Çekmeköy Fotoğraflar
10
Fotoğraf
Park Adana Çekmeköy Videoları
📹 Reels videosu ekle
Park Adana Çekmeköy Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
Park Adana Çekmeköy Açılış Kapanış Saatleri
Pazartesi
10:00 – 23:30
Salı
10:00 – 23:30
Çarşamba
10:00 – 23:30
Perşembe
10:00 – 23:30
Cuma
10:00 – 23:30
Cumartesi
10:00 – 23:30
Pazar
10:00 – 23:30
Park Adana Çekmeköy İletişim
Adres
Merkez, Çavuşbaşı Cd. No:98, 34872 Çekmeköy/İstanbul, Türkiye
Telefon
(0216) 642 08 08
Website
parkadanaetkebap.com
Çekmeköy içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
💬 Park Adana Çekmeköy Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
18 Mayıs 2026 Pazartesi günü akşam yemeği için 5 arkadaş olarak restorana geldik. Bu yorumu da şu an restorandayken yapıyorum. Kır saçlı, tahminime göre şef garson olan beyefendinin tavrı maalesef hiç hoş değildi. Alkol alan masalara oldukça güler yüzlü ve sıcak davranırken, bize karşı olan tavrını hiç beğenmedik. Restorandan kalkmadan önce çay siparişi vermiştik. Bizim çaylarımız henüz gelmeden arka masaya da çay siparişi alındı. Genç garson, siparişi önce bizim verdiğimizi düşünerek çayları bize getirdi; ancak kır saçlı beyefendi tarafından, “Neden benim dediğimi yapmıyorsun, ben arka masaya istedim?” şeklinde uyarıldı. Neye göre bu şekilde bir muamele yapıldığını anlayamadım ama gerçekten çok rahatsız ediciydi. Neredeyse her ay ziyaret ettiğimiz, yemeklerini severek yediğimiz bir restoranda çalışanların tavrının böyle olmaması gerektiğini düşünüyorum.
Bugün kahvaltı için geldik 5 yetişkin bir çocuk .33 numaralı masadaydık.Atmosfer ve yiyecekler harika idi.Yalnız gözlüklü garson arkadaşın öyle kaşları çatık bir konuşması ilk etapda bizi gerdi.Sanırım gülmeyi unutmuşlar çalışanlar .çocuk için ücret alınıyor ama hizmete değer doğrusu .biz genel olarak memnun kaldık.Ama maalesef böyle garsonlara bahşiş bırakmam! Robot gibi disiplinli çalışmak ve müşterileri azarlar gibi konuşmak işinizi iyi yaptığınız anlamına gelmez .Fiyatlar uygun güncel
Pazar günü tesadüfen uğradığımız bir mekândı. Özellikle arka bahçesini çok sevdik, çok keyifli bir ortamı vardı. Tek olumsuz yanı, biraz fazla arı olmasıydı; kahve yakmak bile tam çözüm olmadı. Mezelerden özellikle enginarı çok beğendik. Ana yemek olarak adana ve patlıcan kebabı tercih ettik, ikisi de oldukça lezzetliydi. İkram olarak gelen tatlı ve meyvelere ise artık çok doyduğumuz için tam anlamıyla bakamadık. Genel olarak hem lezzetler hem de servis bizi fazlasıyla memnun etti. Kesinlikle tekrar gitmek isteyeceğimiz bir yer oldu.
Mezeler, fındık lahmacun ve kaburga eti deneme fırsatımız oldu; hepsi gerçekten çok başarılıydı. Özellikle kuzu kaburga tam kıvamındaydı, kesinlikle denenmeli. Garsonlar ilgili ve hızlı, sadece bahşiş konusunda biraz “profesyoneller” diyelim :) sonuçta ekmek aslanın ağzında
Bu mekan çoğu zaman bu terbiyesizliği yapıyor. Tavuklu karışık ve tavuksuz karışık 2 ayrı porsiyon söylüyorsunuz ve masaya tek bir tabak geliyor. Biz ikinci tabağın gelmesini bekliyoruz, siparişi verdiğimiz arkadaşa soruyoruz ve arkadaş bize iki siparişi bir tabakta birleştirip getirdiğini söylüyor. Bir porsiyon da kaç adet ne var diye soruyoruz cevap veremiyor çünkü getirdiği tabağın iki birleştirilmiş tabak olmadığını biliyor. Bunların dışında masaya gelmeyen lahmacun, ayrı ayrı yazılan kuver ücreti vede servis ücreti…