Ramazan Bingöl Et Lokantası – Esenler

Google puanı
Google 4,1
4.666 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

Ramazan Bingöl Et Lokantası Videoları

📹 Reels videosu ekle

Ramazan Bingöl Et Lokantası Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🕐 Ramazan Bingöl Et Lokantası Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 08:30 – 22:30
Salı 08:30 – 22:30
Çarşamba 08:30 – 22:30
Perşembe 08:30 – 22:30
Cuma 14:00 – 22:30
Cumartesi 08:30 – 22:30
Pazar 08:30 – 22:30

📞 Ramazan Bingöl Et Lokantası İletişim

Adres 15 Temmuz, Giyimkent Cd. No:9, 34230 Giyimkent Esenler/Esenler/İstanbul, Türkiye
Esenler içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 Ramazan Bingöl Et Lokantası Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 4,1
4.666 değerlendirme
Ali Emre Akgunes
Ali Emre Akgunes 3 hafta önce

Mekan otantik ama daha şık daha güzel olabilirdi biraz değişik olmuş. Başlangıçlar fena değil kebaplar ortalama tatlısı iyiydi 3:30 yıldız aslında. Kesinlikle daha başarılı bir işletme daha lezzetli kebaplar bekliyordum olmadı. Ortalama lezzetler, ortalama üstü fiyatlar.

Burçin Altinkum
Burçin Altinkum 4 ay önce

Herkese merhaba, İş sebebiyle bulunduğumuz bu lokasyonda gerçekten keyifli bir deneyim yaşadık. Hizmet: 5/5 Ekip ilgili, hızlı ve profesyoneldi. Atmosfer: Oldukça otantik. Yüksek tavanlı, şık aplikler ve avizelerle zenginleştirilmiş dekorasyon mekâna karakter katıyor. Lezzet: 4/5 Dana kuşbaşı Ali Nazik tercih ettik (1.450 TL). Lezzetliydi ancak fiyatı bana göre yüksek. Yemek öncesi ikram edilen tereyağı ve domates sosu başarılıydı. Tuvaletlerde kağıt peçete yerine kumaş havlu kullanılıyor. Abdest almak için uygun bir çeşme bulunması artı bir detay. Sigara içme alanı ayrı. Hakkında çok fazla yorum yapılan bu mekâna genel puanım: 4/5. Hello everyone, We had a very pleasant experience at this venue during our business trip. Service: 5/5 The staff was attentive, fast, and professional. Atmosphere: Very authentic. The high ceilings and elegant wall lamps and chandeliers add strong character to the space. Taste: 4/5 We tried the diced beef Ali Nazik (1,450 TL). It was delicious, but in my opinion, the price is on the higher side. The complimentary butter and tomato sauce served before the meal were quite good. Restrooms use fabric hand towels instead of paper towels. There is a suitable fountain for ablution. Smoking area is separate. Overall rating for this much-talked-about venue: 4/5.

Fatoş Akyüz
Fatoş Akyüz 7 ay önce

19.10.2025 te gittik mekan güzel,hizmet güzel fakat lezzet olarak bu fiyatların altında çok daha güzel mekanlar mevcut kebapçıda mezelerin ayrıyetten satılması bence kebapçı mantığına uymuyor.Temiz ve nezih fakat lezzet olarak abartıldığı kadar yok.Haşlama içli köftesinde hamur tadi mevcuttu.Ayranı sarımsaklı ve çok lezzetliydi hakkını yemiyeyim

Hamdi YILMAZ
Hamdi YILMAZ 4 ay önce

Menüler çeşitli ve zengin. Lezzet ve temizlik konusunda sizi asla kuşkulandırmıyor ; açık mutfak, temiz servis ve bence en önemlisi bir restoran için WC tertemiz. Kullan at havlu sistemi özellikle de ağız gargara olayına bittim. İnce ayrıntı olarak ise çocuğunuzun oynayabileceği oyun ablası olan ufak da olsa oyun alanı ve tabiki mescid abdest alma yeri vb. Bunlar ekstra özellikler. Yemekler ise lezzetli özellikle bamya çorbasına bayıldık. Eşimin doğum günün için akşam yemeği tercihimizi esenler Ramazan bingöl restoranında yana kullandık ve pişman olmadık. Gerek aile ortamı gerek çalışanların ilgisi beni mutlu etti. Evet yerel google rehberi olarak tabi ki gitmeden önce yorumları bende okudum olumsuz bir şeyler yazanlar vardı ama Belkide bu olumsuzluklar bir geri bildirim olarak işletmenin gelişimine katkıda bulunmuştur diyelim. Servis hızlı geldi yiyecekler sıcak ve tazeydi. Tek bir sorun var bence o da ikram çok azdı yani ortaya meze kültürü yaygın ben dolgundur ya bizim restoranlarımızda genelde hani insan bekliyor ki bazı mezeler ücretsiz ya da fiyatı makul olsun. Ya da bir tık fazla olsun. Meze porsiyonu düşük maalesef ve son olarak konuyu fiyata getirmişken söyleyeyim rakip şazeli develi Hatay sofrası vs. Değilse daha orta - geliri yüksek kesime hitap edilmek isteniyorsa ki bu mekan esenlerde yanlış anlaşılmasın küçümsediğimden değil esenleri ama gelir düzeyi belli bence biraz daha fiyatlar uygun olabilirdi. Ya da dediğim gibi o fiyatları veriyorsak bir şeyler ücrete dahil olmalı. Ha bu arada eşim ben ve çocuğu çekirdek sevgili ailem için tatlı hariç çorba ara sıcak ana yemek vs. 5.000 küsür ödedim bilginiz olsun :)

Mustafa Vatansever
Mustafa Vatansever bir yıl önce

Ailecek haftasonu kahvaltısı için gittik. Seçmeli kahvaltı konseptine geçtiklerinden beri ilk kez kahvaltı için geldim. Eskiye göre çok daha iyi olmuş. En azından canımız ne isterse söyledik, hiç bir şeyi de israf etmeden hepsini bitirdik. Hesap edince de kişi başı ödediğimiz fiyat (700₺) sıradan bir serpme cafe kahvaltısı ile aynı ortalamaya geldi. Hem de kuymak, ciğer, salçalı yumurta, gözleme gibi ekstra sıcaklara rağmen. Kullandıkları malzemelerin hepsi çok kaliteli ve lezzetliydi. Hizmetteki eksilere gelecek olursam, eskiden kahvaltıda çay ve sonrasında da kahve ikram iken bu konsept ile onlar da ücretli hale gelmiş. Böyle fiyatların olduğu bir işletmede çay ve kahvenin ücretlendirilmesini doğru bulmuyorum açıkçası. Maliyeti ne olabilir ki sıcak içeceğin? Ayrıca otopark boşken vale hizmetinin de ücretli olması olayını aklım almıyor. Valenin bana verdiği bir hizmet yokken 150₺ para ödemek çok anlamsız. Kendim park edip içeri girebiliyorum zaten, hoşgeldiniz demekten başka faydası olmayan valeye neden ödeme yapıyorum? Normalde kebaplarda etlerde kazık fiyatlar çeken bu işletmenin kahvaltıdaki fiyat/performans oranını beğendim. Bahsettiğim eksiler konusunda da (ikram ve vale) kendilerini geliştirmelerini tavsiye ederim.