Tarihi Tokat Pidecisi & Tokat Kebabı -Eyüpsultan – Eyüpsultan

Google puanı
Google 4,2
1.136 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

Tarihi Tokat Pidecisi & Tokat Kebabı -Eyüpsultan Videoları

📹 Reels videosu ekle

Tarihi Tokat Pidecisi & Tokat Kebabı -Eyüpsultan Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🕐 Tarihi Tokat Pidecisi & Tokat Kebabı -Eyüpsultan Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 10:00 – 22:00
Salı 10:00 – 22:00
Çarşamba 10:00 – 22:00
Perşembe 10:00 – 22:00
Cuma 10:00 – 22:00
Cumartesi 10:00 – 22:00
Pazar 10:00 – 22:00

📞 Tarihi Tokat Pidecisi & Tokat Kebabı -Eyüpsultan İletişim

Adres Fahri Korutürk Caddesi, Eyüpsultan camiine 100 mt, İslambey, Zemzem Sk. No:4/B, 34050 Eyüpsultan/İstanbul, Türkiye
Eyüpsultan içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 Tarihi Tokat Pidecisi & Tokat Kebabı -Eyüpsultan Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 4,2
1.136 değerlendirme
Gurmatik
Gurmatik 5 ay önce

Tarihi Tokat Pidecisi & Tokat Kebabı [Yiyecek ⭐⭐⭐⭐⭐] Tokat pidesi bu işin kitabıysa, burası o kitabın basıldığı matbaa. Hamur ince ama diri, iç harç bol ve dengeli. Ne yağ boğuyor ne kuru bırakıyor. Tokat kebabı ise klasik ama temiz iş: etin tadı net, baharat şov yapmıyor. Ev yemeği disiplini var. [Hizmet ⭐⭐⭐⭐] Hızlı, düzgün ve net. Gereksiz samimiyet yok, lakaytlık hiç yok. Ne sipariş verdiysen o geliyor, sürpriz yok — iyi anlamda. [Atmosfer ⭐⭐⭐⭐] Mekan sade, temiz ve işlevsel. “Instagramlık” bir dekor peşinde değil; burası yemeğini bilenlerin geldiği yer. Gürültü yok, kaos yok. [Fiyat/Performans] Bu kaliteye göre fiyatlar makul. Ucuzluk iddiası yok ama ödediğini hak ediyor. Tokat mutfağı için İstanbul’da güvenle gelinecek adreslerden. [Zamanlama] Öğlen saatleri daha sakin. Akşam üstü yoğunluk başlıyor. Pide için erken gitmek avantaj. [Genel Değerlendirme] Gösterişsiz ama iddialı. Tokat pidesini “bir hamur işi” sananlar burada fikrini değiştirir. Gurme takılanlar değil, gerçekten yemek bilenler sever.

safaburak halıcı
safaburak halıcı 3 ay önce

Geçen sene iftarda güveçte köfte çok az pişmişti. Hatırası var diye tekrar gittik. Ezan okundu iki çorba içtikten sonra yarım saat bekledik, pideler gelmedi. Yarım saatte iki pide gelmeyince bahaneye gerek kalmıyor. "Başka yerler gibi pideleri kenarda bekletmiyoruz" buna gerek yok ki, ilk defa dışarda yemek yemiyoruz. Kısacası ikidir ramazanda gidiyorum, ikidir geç gelen yemekler, fiyatları da normale göre mübarek aya özel ekstra pahalı:)

Kubilay Şen
Kubilay Şen 4 ay önce

Yolum eyube ne zaman düşse tokat pidesi yemeye gelirim. Biraz sapa biryerde ara sokakta olduğu için kimse bilmiyor 15-20 dk sipariş hazırlanır Temiz sessiz bir yer Cebinizi uygun fiyatlar içi bol pideler Güncel menüyü atiyorum

MERAL BULUR
MERAL BULUR 10 ay önce

İlk defa gittiğimiz bir işletmeydi Kuşbaşılı pide ,lahmacun ve Tokat kebabı sipariş ettik Pide ve lahmacun güzeldi hızlıca geldi,kebap için bekleme süresi olduğunu biliyorduk zaten oda vaktinde geldi genel olarak güzel ama eti bize biraz yağlı geldi (alışkın olmadığımız için olabilir) Kebabın porsiyonu bir kişi için gayet yeterliydi. Hizmetleri güzel ve çok ilgililerdi. Pide 275 tl,lahmacun 120 tl , kebap porsiyon 950 tl

bahadır yıldız
bahadır yıldız bir yıl önce

Öncelikle mekan esnaf lokantası izlenimi vermesi ve dekorasyon konusunda hiç özenim görmediğim için atmosferden yüksek bir oran kırdığımi belirtmek isterim. İlk buluşma için kesinlikle tavsiye etmem evli çift veya uzun soluklu ilişkilerde patnerinizle gelebilirsiniz. Hizmet ve yemegin masaya geliş hızı için ortalama süreler diyebilirim. Kebap restaurantlarina özgü aperatif veya başlangıç ikramlarinin olmaması ayrı bir tuhaf karşıladım. Fiyat performans olarak ortalama bir mekan pidelerinide pek lezzetli yada en azından x bir mekandan ayırt edebileceğim bir tat yokdu. Mekanda begendigim tek tat Tokat kebabı oldu hem kebabın tadı hemde pişme derecesi iyiydi. Hemde bir porsiyon 2 kişiyi doyurmaya yetecek kadar büyüktü. Güncel fiyat listesinide resimlerde ekledim. Tercih eden arkadaslara şimdiden afiyet olsun. Restaurant sahibide yorumları okuyorsa bu yorumu profesyonel bir yorumcunun yaptığını unutmadan dersler çıkarması kendisi ve restaurant geleceği için iyi olacaktır.