Marmara Et & Köylüce – Sancaktepe
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
Marmara Et & Köylüce Fotoğraflar
10
Fotoğraf
Marmara Et & Köylüce Videoları
📹 Reels videosu ekle
Marmara Et & Köylüce Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
Marmara Et & Köylüce Açılış Kapanış Saatleri
Pazartesi
09:00 – 22:00
Salı
09:00 – 22:00
Çarşamba
09:00 – 22:00
Perşembe
09:00 – 22:00
Cuma
09:00 – 23:00
Cumartesi
09:00 – 23:00
Pazar
09:00 – 23:00
Marmara Et & Köylüce İletişim
Adres
Fatih, Yakacık Cad. No:37, 34885, 34885 Sancaktepe/İstanbul, Türkiye
Telefon
(0216) 561 00 36
Website
marmaraetkoyluce.com
Sancaktepe içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
💬 Marmara Et & Köylüce Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
Mekan güzel, temiz ve oturması rahat. Ailece gidilecek nezih bir yer. Etlerin lezzeti kötü değil, kaliteli et kullandıkları belli oluyor. Pişirme de genel olarak başarılıydı, gelen ürünler sıcak ve düzgündü. Personel de ilgiliydi, yoğunluğa rağmen ellerinden geldiğince yardımcı oldular. Ama fiyat konusu biraz fazla uçmuş. Özellikle kiloluk et fiyatları baya pahalı. Bonfilenin kilosu 5300 TL civarıydı, görünce şaşırdım açıkçası. Kalite var ama fiyatlar herkese göre değil. O yüzden gitmeden önce mutlaka menüye bakın derim, kafanıza göre sipariş vermeyin sonra hesap can sıkabilir. İkram konusu da zayıf kalmış. Sadece ezme ve ayran aşı geldi, onun dışında pek bir şey yoktu. Bu tarz yerlere insan biraz daha dolu masa bekliyor. Servis güzel ama kalabalık saatlerde biraz bekleme olabiliyor. Genel olarak lezzetli ve düzgün bir mekan ama fiyatlar daha makul olsa, ikramlar biraz artsa çok daha iyi olur. Ara sıra gidilir ama sık sık gidilecek fiyat seviyesinde değil.
İlk girişte vale hizmeti var, arabayı kendileri alıyor ve park ediyorlar. Vale ücreti 100 TL, bu açıdan pratik bir hizmet sunuyorlar. Mekânın içi oldukça geniş, ferah ve aileler için uygun. Çocuk oyun alanı da mevcut. Masaya ilk olarak birkaç meze çeşidi (soğanlı, yoğurtlu meze vb.) ve çay ikramı geldi. Biz iki kişi olarak ciğer şiş, Adana kebap ve köfte söyledik. Özellikle ciğer oldukça lezzetliydi. Kuver ücreti yoktu ve servis ilgisi gayet iyiydi. Yemeğin sonunda sütlaç sipariş ettik, ancak içinde bir paket artığı çıktı. Bunu paylaştığımızda hemen özür dileyip durumu telafi ettiler, hesaba da yansıtmadılar. Bu tatsızlık biraz moral bozsa da ilgileri ve yaklaşımları olumluydu. Genel olarak hem yemeklerin lezzeti hem de hizmet açısından memnun kaldık. Fiyat olarak da makuldü.
Mekan gerçekten çok güzel. En önemlisi hijyenik nezih ve havadar. Kahvaltılıklar tazeydi 2 kişilik kahvaltı söyleyip 3 servis açtırdık garsonlar da çok ilgiliydi. Yan masamızdaki reçellerin mutfağa götürülmeyip masadan direkt çöpe gittiğine şahit olduk. Fiyat performans açısından tam puan aldı bizden. Tavsiye ederim.
2 Aralık salı akşamı bu mekanda yediğim yemek yüzünden zehirlendim. Yemekten yaklaşık iki saat sonra şiddetli karın ağrıları ve kramplarla acile başvurdum. Şuan da hala aynı sıkıntıyı yaşamaktayım. İlk defa tercih ettiğimiz bir yer değildi ama bu sefer son oldu. İnsan hayatı bu kadar basit olmamalı. Hijyeninize ve ürünlerinizin tazeliğine dikkat edin başkasının da canı yanmasın.
Marmara Et & Köylüce’ye ilk gelişimdi ama kesinlikle son olmayacak. Etlerin lezzeti ve kalitesi gerçekten fark ediliyor; ne sipariş ettiysek özenle ve tam kıvamında geldi. Mekân son derece temiz, ferah ve aileyle rahatça gelinebilecek bir ortam. Mescidi, Bebek bakım odası, oyun alanının olması keyifli ve konforlu zaman geçirmemizi sağladı. Çalışanlar güler yüzlü, ilgili ve işlerini severek yaptıkları belli. Fiyat–performans açısından da fazlasıyla tatmin edici. Gerçekten steak lezzetini kendilerine has bir sunumla buluşturmuşlar. Yolu düşen herkese gönül rahatlığıyla tavsiye ederim. Ayrıca otopark probleminin olmaması da büyük bir avantaj.