Bolu Hanzade Restaurant – Bolu

Google puanı
Google 4,8
4.516 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

Bolu Hanzade Restaurant Videoları

📹 Reels videosu ekle

Bolu Hanzade Restaurant Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🕐 Bolu Hanzade Restaurant Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 07:00 – 17:00
Salı 07:00 – 17:00
Çarşamba 07:00 – 17:00
Perşembe 07:00 – 17:00
Cuma 07:00 – 17:00
Cumartesi 07:00 – 17:00
Pazar Kapalı

📞 Bolu Hanzade Restaurant İletişim

Adres Yöresel Lezzetler Noktası, Karaçayır, Şht. Selen Paşa Cd. 48/A, 14200 Bolu Merkez/Bolu, Türkiye
Bolu içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 Bolu Hanzade Restaurant Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 4,8
4.516 değerlendirme
Ozge Pamukcu
Ozge Pamukcu bir hafta önce

Bolu yöresel yemekleri yemek istiyorsanız , buraya mutlaka gelin. Çok fazla çeşit var. Biz Beykoz çorbası ve Sultan çorbası ile başladık. İkisi de muhteşemdi. Çorbalar etli ve oldukça doyurucuydu. Ayrıca yöreye özgü kızılcık tarhanası çorbasını da bize ikram ettiler o da çok lezzetliydi. Ana yemek olarak hünkar beğendi yedik üzerindeki etin tercihini size bırakıyorlar biz kuzu kavurmalı istedik . Şu ana kadar yediğim en iyi hünkar beğendiydi , bayıldık. Ayrıca Mengen pilavı ve ispir fasulye ; içecek olarak da yayık ayranı söyledik. Onlar da çok iyiydiler. Ne yerseniz pişman olmazsınız her şey çok özenle hazırlanmış, bütün görevliler çok güleryüzlü, servis çok hızlı. Tatlı olarak da bize sütlaç ikram ettiler o da mükemmeldi. Fiyatları da oldukça uygun biz toplam 1600 tl ödedik Gidecekler için tek dikkat etmeleri gereken nokta restoran saat 5 te kapanıyor , ve 4 e doğru da yemekler azalıyor. Bolu ya giderseniz mutlaka uğrayın.

Kıvanç Ömer Demir
Kıvanç Ömer Demir 3 hafta önce

Boluda kaldığımız 2 gün boyunca yemek seçiminde baya zorlandık. Evet şefler boludan çıkıyor ama çıkıyor gidiyor boluda doğru düzgün yemek bulamıyorsunuz. Hanzade restoran baya başarılı. Kumsaati kafenin tavsiyesiyle geldik. Mekan o kadar yoğun ki dışarıda numarayla sıra veriyorlar içeride masa boşaldıkça numaraya göre çağırıyorlar. Abant köftesi, erişte, bolu paşa pilavı ve kavurma söyledik. Gerçekten lezzetli ve doyurucuydu personeller ilgili her şey hakkında bilgi veriyorlar köftenin 10 15dk gecikeceğine kadar bilgilendirildik. Sonrasında sütlaç söyledik tatlı olarak. Kaymaklı dondurmalı sütlaç baya freshti pirinci pilav kadar yoktu kıvamı yerindeydi. Para konusu aldığınız hizmete göre normal. Boluda tekrar tercih edeceğim bir mekan. Elinize sağlık.

Kemal Sami Karaca
Kemal Sami Karaca 3 hafta önce

2026.05.23 Ana yemek olarak hünkarbeğendi ve tandır söyledik. Bu zamana kadar yediğim en iyi hünkarbeğendi olabilir. Kesinlikle akılda kalıcı bir yanı var. Tandır tabi ki güzeldi ama yine pilavındaki sebzelerin aromasının karışmış olması çok iyiydi. Yemeğin yanında sadece bir salata geliyor. Yani yan gelen ürünler açısından yetersiz. Tatlı konusunda da ekmek kadayıfı sonrasında buruk bir tat bıraktı. Yemekler gerçekten güzel ama destekleyici yancılar biraz zayıf kaldı.

onur cora
onur cora 4 ay önce

Ocak 2026 Hünkar Beğendi Kebabı: 9.5/10, 500 tl (az) Kuzu Gerdan Haşlaması : 7/10, 450 tl (az) Kuru Fasulye:8/10 - Tencere dibinde az kaldığı için ikram ettiler Pilav:8/10 Çoban Kuzu Kavurma : 8.5/10 , 650 tl (tam) Beykoz Çorba : 9/10 Sütlaç : 9/10 Genel olarak yediğimiz herşeyden memnun kaldık hatta bazıları memnun kalmanın ötesindeydi. Genel olarak kalabalık bir mekan, çünkü Bolu'nun en iyi restaurantı, gerçek bir Türk mutfağı nasıl olur bunu çok iyi yansıtıyorlar. Çalışanlar güleryüzlü, ücretsiz çay servisi var, masaya oturup sipariş veriliyor. Siparişlerin gelmesi yoğunluktan dolayı 10 dk'yı buluyor.

Turgay Baytekin
Turgay Baytekin 7 ay önce

3 günlük Bolu gezimizde gittiğimiz 3. mekan. Haftaiçi saat 14.00'da gittik, tüm masalar dolu idi ancak bekleme salonları vardi, bizi oraya yönlendirdiler 5 dakika sonra sıra geldi. Böyle bir bekleme salonunun olmasi iyiydi, masalara da menü koymuşlar önceden menuyu inceleyebiliyorsunuz. Biz kuzu incik, hunkar begendi, az et sulu mercimek çorbasi ve az beykoz kelle paca soyledik. Sonrasinda da sütlac ve kabak tatlisi siparis ettik. Yemekler lezzetliydi. Incik cok guzel pismisti. Hunkar begendinin eti de guzel pismisti. Mercimek corbasini da begendik. Et suyunu uzerine sos gibi koyuyorlar. Ancak ben beykoz kelle pacayi begenmedim. Normalde kelle pacayi cok severim ve cok fazla yerim ama bu corba bana farkli geldi. 'Beykoz' ibaresi var, farkli bir usul oldugu icin mi bilmiyorum. Daha once yedigim begendigim kelle pacalardan farkliydi. Ve suyu da duru geldi bana. Tatlilardan sutlac hosumuza gitti. Kabak tatlisi da iyi ama aramam. Sutlaca gore bana daha sönük geldi. Personel kadın agirlikli idi ve sayica fazlalar dolayisiyla hizli işliyor her şey. Personelin yaklasimini tutumunu begendik. Bu arada sahibi oldugunu tahmin ettigimiz bir beyefendi biz oradayken 2 kere masalara gelip hoş geldiniz, bir isteginiz var mi diye sordu. Bu da hoş. Özetle burada yemek yenir, genel olarak memnun kalirsiniz diye dusunuyorum. Et yemeklerinin fiyati istanbula yakin, digerleri uygun geldi bize. Bolulu olsam sehir disindan gelen misafirimi buraya getirebilirim. Boluda denedigimiz diger 2 cok yorumlu ve puanli yere gore burasi çok daha iyi