COŞKUN GÜVEÇ DÜNYASI – Erzurum
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
COŞKUN GÜVEÇ DÜNYASI Fotoğraflar
10
Fotoğraf
COŞKUN GÜVEÇ DÜNYASI Videoları
📹 Reels videosu ekle
COŞKUN GÜVEÇ DÜNYASI Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
🔥
Bu şehirde öne çıkan rota
Erzurum’da 1 Günün Varsa Bu Sırayla Gez
Rotayı Gör
COŞKUN GÜVEÇ DÜNYASI Açılış Kapanış Saatleri
Pazartesi
10:00 – 23:00
Salı
10:00 – 23:00
Çarşamba
10:00 – 23:00
Perşembe
10:00 – 23:00
Cuma
10:00 – 23:00
Cumartesi
10:00 – 23:00
Pazar
10:00 – 23:00
COŞKUN GÜVEÇ DÜNYASI İletişim
Adres
Kurtuluş Mahallesi 6. Demirciler Sokak No:12, Halkbankası Arkası, Yakutiye, 25200 Merkez/Erzurum, Türkiye
Telefon
(0442) 242 23 57
Website
instagram.com/coskunguvecdunyasi
Erzurum içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
Popüler Rota Yazarı
💬 COŞKUN GÜVEÇ DÜNYASI Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
Kaşarlı mantar bir kere olay... Et güveç ise porsiyon fiyata göre bence az.. 450 tl sanırım. Marinesini ben beğendim baharat tadı bence yakışmış bol tereyağlı geliyor ürünler tam benlik ahaha.. Ortaya pide söyledik ince ama oldukça çıtır güzel pişmiş lezzetliydi sütlacı güzeldi. Salata servisini hiç begenmedim ve lezzetsiz buldum. Mezeler ise bence yetersizdi 4 yetişkin 3 çocuk için 2 tabak geldi sadece.. Güncelleme: Birkaç gün sonra yine gittim. Dikkatimi çeken masada su olmamasına rağmen adisyonda suyuda yazmaları?... Neyse alalım bari suları dedim. Buna dikkat ediniz... ..Bu kez masaya meze gelmedi (güveçte domates soğan biber) bence mezeleri artsa fena olmaz. Haricinde lezzetleri çok güzel.
Etin şekli normal güveç gibi sote değil yaprak döner gibi. Fazla baharatlı geldi biraz da sinirli bir etti yumuşacık lezzetli bir et değildi. Mantar güveçi güzeldi atmosfer fazla dumandan mı nedir bilinmez ortam biraz tuhaf sırlar dünyası gibi fazla durunca biraz bunaltıcı olabiliyor. Oturma alanları geniş tekrar tercih edeceğimi düşünmüyorum.
Arkadaşımın tavsiyesi üzerine ailecek gittik. Güveçte kaşarlı mantarı güzeldi. Bunun dışında et güveç söyledik. Etler lastik gibi ve köfte baharatı ile marine edilmişti ve kesinlikle lezzetli değildi. Servis iyi ve personel ilgiliydi.
Çok orjinal bir havası var, içerideki bayrak sayısını merak ediyorum, işletme sahibi buradan yanıtlarsa hep beraber öğrenmiş oluruz. Güveçte kaşarlı mantar lezzetli, yoğun tereyağı aroması var. GÜVEÇ başarılı. Ancak içecek seçenekleri (marka) kısıtlı.
İftar için gidecek insanların gitmesini önermiyorum. Aşırı kalabalık rezervasyona rağmen isteyen istediği yere istediği şekilde geçebiliyor yer fazla ama bu durum iyi hissettirmedi. Ayrıca sipariş alınırken somurtgan bir tavırla hazır olması gereken yemeklerin iftar dolayısıyla (tavuk geç çıkar) gibisinden tepkiyle karşılandım. Bunun haricinde iftar saati geldikten sonrası itibari ile belli bir miktar gelecek çorbayı ve sonrasında gelecek et ve tavuk güvecini beklemek zorunda kaldım bu durumlardan dolayı burayı önermiyorum.