Osmanoğlu Menemen Restoran (Çakallı Menemeni) – Giresun

Google puanı
Google 4,4
961 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

Osmanoğlu Menemen Restoran (Çakallı Menemeni) Videoları

📹 Reels videosu ekle

Osmanoğlu Menemen Restoran (Çakallı Menemeni) Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🕐 Osmanoğlu Menemen Restoran (Çakallı Menemeni) Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 08:00 – 23:00
Salı 08:00 – 23:00
Çarşamba 08:00 – 23:00
Perşembe 08:00 – 23:00
Cuma 08:00 – 23:00
Cumartesi 08:00 – 23:00
Pazar 08:00 – 23:00

📞 Osmanoğlu Menemen Restoran (Çakallı Menemeni) İletişim

Adres Erikliman, Atatürk Blv. No:621/A, 28200 Giresun Merkez/Giresun, Türkiye
Giresun içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 Osmanoğlu Menemen Restoran (Çakallı Menemeni) Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 4,4
961 değerlendirme
Alper Ateş
Alper Ateş 2 ay önce

Kaşarlı ve sucuklu menemenleri denedik. İkisi de ortalama altında sayılacak bir lezzete sahipti. Ne sucuk ne de kaşar tadı alabildik. Çay, bal ve turşu çok başarılı idi. Özetle puanına göre hayal kırıklığı yarattı.

ALTN DKMN
ALTN DKMN 6 ay önce

Son 1 yıldır geliyorum daha önce keşfetmek lazımmış. Temiz, sakın, lezzetli, sıcak ortam, rahat, ailenizle birlikte gelip güzel bir kahvaltı yapabileceginiz bir işletme ...Tüm çalışanlarına teşekkür ederim.

Adem ÇAKIR
Adem ÇAKIR 10 ay önce

İstanbul yönüne giderken ileriden dönüp te geldik! İyi ki gelmişiz kahvaltı çok lezzetli, menemen çok iyi mutlaka burada kahvaltı yapmanızı tavsiye ederim. Otopark mevcut, ileriden kavşaktan hızlıca tekrar İstanbul yönüne dönmek mümkün.

Özlem DALMAN
Özlem DALMAN bir hafta önce

Kahvaltı yaptık ve bu kadar özensiz olması şok etti beni servisler tabakları kırık kahvaltılıklar bayat koydukları iki kaşar iki burgu peynir hazır patates ne eti belli olmayan iki kaşık sosis kurumuş Giresun simiti çiğ etmek hamunurnda pişi yaaa yarım domates yarım Salatalık yeşillik yok yaaaa bir kahvaltı nasıl olmamasının göstergesi hiç yakışmıyor heliki menemenine diyeceğim söz yok ahhhh be kardeşim neden özenmiyorsunuz ağzının kenarından konuşan bir garson yapmayın böyle olacaksanız kapayın dükkanı gidin rezillik

Berk Varlı
Berk Varlı bir ay önce

Her haftasonu ailem ile banko gideriz güzel hizmet güzel menüler güzel atmosfer çalışanlar güler yüz harika insanlar teşekkürler osmanoğlu ailesi