Cem Sultan Bedesteni Restoran – Kastamonu

Google puanı
Google 4,1
2.822 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

Cem Sultan Bedesteni Restoran Videoları

📹 Reels videosu ekle

Cem Sultan Bedesteni Restoran Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🕐 Cem Sultan Bedesteni Restoran Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 08:00 – 22:30
Salı 08:00 – 22:30
Çarşamba 08:00 – 22:30
Perşembe 08:00 – 22:30
Cuma 08:00 – 22:30
Cumartesi 08:00 – 22:30
Pazar 08:00 – 22:30

📞 Cem Sultan Bedesteni Restoran İletişim

Adres Hepkebirler, Nalburlar Sokak No:4, 37100 Kastamonu Merkez/Kastamonu, Türkiye
Kastamonu içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 Cem Sultan Bedesteni Restoran Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 4,1
2.822 değerlendirme
Dilek Göker
Dilek Göker 3 hafta önce

Ekşili pilav, tavuklu banduma ve etli yaprak sarması denedik. Etli yaprak sarmasına domates sos ve yoğurtla İskender görüntüsü vermişler çok başarılı bir sarma olduğunu söyleyemem. Ekşili pilavı ilk kez denemiştim benlik bir yiyecek değilmiş. Hindili değil tavuklu banduma vardı standart bir tat geldi bana. Mekan çok etkileyici, servis yapan arkadaşlar da çok ilgili.

Başak Şahin
Başak Şahin 3 hafta önce

Yöresel lezzetleri deneyimlemek için uğradık. Atmosferiyle servisiyle yemekleriyle muazzamdı. Hem leziz bir menü hem de ilgili insanlar var. Fiyatlar da yemeklere göre çok uygun. Bayıldım.

Severus Snape
Severus Snape bir ay önce

Mekanın atmosferini çok beğendik. Böyle bir yeri restoran yapmaları güzel düşünülmüş. Kastamonu’nun yöresel yemeklerini denemek istedik banduma, etli ekmek, ekşili pilav yedik. Banduma lezzetliydi. Etli ekmek konyadakinden farklıydı yumuşaktı. Çok tercih etmem ama yumuşak sevenler için güzel. Ekşili pilav benim için çok güzeldi içinde siyez bulguru asma yaprağı ebegümeci nane kuru soğan yeşil soğan var. Pilav ama sulu bir pilav. Görselinden beğenmeyeceğimi düşünmüştüm ama çok beğendim. Pişmiş sarma içi gibiydi. Bir de eğşiyi denedik ama bana uygun bir lezzet değildi. Yanında gelen mezelerden atom çok güzeldi baya acıydı. Hizmet güzeldi.

HAKAN ILICAK
HAKAN ILICAK bir ay önce

Tarihi bedesten atmosferi çok iyi. Pastırmalı ekmek, etli yaprak sarma, gavurdağ salata, Osmanlı şerbeti, ekşi elmalı eğşi... hepsi mükemmeldi. Fiyatları normal.

Cem Erinçin
Cem Erinçin 7 ay önce

Geçmişin esintilerini yaşayan çok güzel bir ambiyans, bir vedestende akşam yemeği yemek keyif verdi. Tüm çalışanlar güleryüzlüydü. Yemek ve Kastamonu ile ilgili doyurucu bilgiler verdiler. Yediklerimiz sonderece bol temiz ve lezizdi. Şişkinlik yapmadı. Fiyatlar bu derece bol porsiyona son derece uygundu. Kastamonuya gelenler mutlak bir gece yemek yemeli.