Cem Sultan Bedesteni Restoran – Kastamonu
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
Cem Sultan Bedesteni Restoran Fotoğraflar
10
Fotoğraf
Cem Sultan Bedesteni Restoran Videoları
📹 Reels videosu ekle
Cem Sultan Bedesteni Restoran Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
Cem Sultan Bedesteni Restoran Açılış Kapanış Saatleri
Pazartesi
08:00 – 22:30
Salı
08:00 – 22:30
Çarşamba
08:00 – 22:30
Perşembe
08:00 – 22:30
Cuma
08:00 – 22:30
Cumartesi
08:00 – 22:30
Pazar
08:00 – 22:30
Cem Sultan Bedesteni Restoran İletişim
Adres
Hepkebirler, Nalburlar Sokak No:4, 37100 Kastamonu Merkez/Kastamonu, Türkiye
Telefon
(0366) 222 25 35
Kastamonu içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
💬 Cem Sultan Bedesteni Restoran Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
Ekşili pilav, tavuklu banduma ve etli yaprak sarması denedik. Etli yaprak sarmasına domates sos ve yoğurtla İskender görüntüsü vermişler çok başarılı bir sarma olduğunu söyleyemem. Ekşili pilavı ilk kez denemiştim benlik bir yiyecek değilmiş. Hindili değil tavuklu banduma vardı standart bir tat geldi bana. Mekan çok etkileyici, servis yapan arkadaşlar da çok ilgili.
Yöresel lezzetleri deneyimlemek için uğradık. Atmosferiyle servisiyle yemekleriyle muazzamdı. Hem leziz bir menü hem de ilgili insanlar var. Fiyatlar da yemeklere göre çok uygun. Bayıldım.
Mekanın atmosferini çok beğendik. Böyle bir yeri restoran yapmaları güzel düşünülmüş. Kastamonu’nun yöresel yemeklerini denemek istedik banduma, etli ekmek, ekşili pilav yedik. Banduma lezzetliydi. Etli ekmek konyadakinden farklıydı yumuşaktı. Çok tercih etmem ama yumuşak sevenler için güzel. Ekşili pilav benim için çok güzeldi içinde siyez bulguru asma yaprağı ebegümeci nane kuru soğan yeşil soğan var. Pilav ama sulu bir pilav. Görselinden beğenmeyeceğimi düşünmüştüm ama çok beğendim. Pişmiş sarma içi gibiydi. Bir de eğşiyi denedik ama bana uygun bir lezzet değildi. Yanında gelen mezelerden atom çok güzeldi baya acıydı. Hizmet güzeldi.
Tarihi bedesten atmosferi çok iyi. Pastırmalı ekmek, etli yaprak sarma, gavurdağ salata, Osmanlı şerbeti, ekşi elmalı eğşi... hepsi mükemmeldi. Fiyatları normal.
Geçmişin esintilerini yaşayan çok güzel bir ambiyans, bir vedestende akşam yemeği yemek keyif verdi. Tüm çalışanlar güleryüzlüydü. Yemek ve Kastamonu ile ilgili doyurucu bilgiler verdiler. Yediklerimiz sonderece bol temiz ve lezizdi. Şişkinlik yapmadı. Fiyatlar bu derece bol porsiyona son derece uygundu. Kastamonuya gelenler mutlak bir gece yemek yemeli.