Dikilitaş Restaurant – Tunceli
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
Dikilitaş Restaurant Fotoğraflar
10
Fotoğraf
Dikilitaş Restaurant Videoları
📹 Reels videosu ekle
Dikilitaş Restaurant Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
Dikilitaş Restaurant Açılış Kapanış Saatleri
Pazartesi
08:00 – 01:00
Salı
08:00 – 01:00
Çarşamba
08:00 – 01:00
Perşembe
08:00 – 01:00
Cuma
08:00 – 01:00
Cumartesi
08:00 – 01:00
Pazar
08:00 – 01:00
Dikilitaş Restaurant İletişim
Adres
Alibaba, Ali Haydar Veziroğlu Cd. No: 17, 62000 Tunceli Merkez/Tunceli, Türkiye
Telefon
(0428) 212 11 33
Tunceli içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
💬 Dikilitaş Restaurant Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
Dersim’e gelipte manzarası kötü olan bir yer görmedim. Yemeklerden memnun kaldım. Gulaşı denemenizi tavsiye ederim. Hızlı servis Fiyatlar makul Temiz bir mekan. Açık ve kapalı alanları mevcut. Aracınızı yol üstüne park ediyorsunuz.
Bazi insanlarin egolarini ayrica tatmin etmesi gerekiyor heralde isletmelerin boyle yorumlar yazabildiklerine gore. Buraya yorumlara bakinca gitmicektik nerdeyse sakin aldanmayin!Ah Munzur’um bir baskasin hele boyle tam yaninda oturup seni izleyebilirken.. Muhtesem bir yer, personel ilgili. Karisik et kebap yedik ozellikle cop sisi cok lezzetliydi. Bu memleketin cop sisini gittigim yerlerde genel olarak begendim… Tunceli’deyken kesinlikle gidilmesi gereken bir yer bu arada nehrin dibindesin serin olacaktir simdiden uyarayim
Yemeklerin lezzeti gerçekten üst seviyedeydi; kullanılan malzemelerin kalitesi ve sunumları her detayda kendini belli ediyor. Bunun yanında mekânın manzarası da ayrı bir güzellik katıyor. Güzel bir manzara eşliğinde yemek yemek tüm yorgunluğu unutturuyor. İşletme sahibi ise son derece ilgili, güler yüzlü ve misafirperver biri. Müşterileriyle tek tek ilgilenmesi ve herkesin memnun ayrılması için gösterdiği çaba takdire şayan. Böyle kaliteli işletmeleri görmek gerçekten sevindirici. Lezzetli yemek, harika manzara ve samimi işletmecilik bir araya gelince ortaya kusursuz bir ortam çıkmış. Kesinlikle tavsiye ederim, ilk fırsatta tekrar geleceğim.
5 kişi akşam rakı içmeye gittik. Öncelikle bu şehirde rakı içmek isterseniz Munzur’un manzarasında Munzur Su’yla rakınızı içmek istersiniz. Mekanda Munzur Su yok. Sahibi başka bir markanın bayisiymiş. Buralı olan bunu anlayabilir. Dışarıdan gelen birisi için bir şey ifade etmeyebilir. Yiyecek taleplerimizi ilettik. 10 tane ürün sorduysak 5-6 tanesinde “Yok” ya da “Kalmadı” cevabını aldık. Alkol yanında istediğinizi yiyemediğiniz zaman çok anlam ifade etmiyor. Rakının yanındaki suyumuz bitti. Soğuk su istedik, soğuk suyumuz da yok dediler. Buz var onunla idare edebilirsiniz cevabını aldık. Atmosfer ya da mekanın fiziki koşullarıyla ilgili sorun yaşamadık ama hizmet üzdü. Şehirin genelinde garsonlar çok başarılı değildir. Burada garsonlar kötü değildi. Onlara da haksızlık yapmak istemem.
Eğrisiyle doğrusuyla söylemek lazım. İyi yorumlara kanıp geldik. Karışık et ızgara söyledik. Çöp şiş lezzetliydi, pirzola standart, kaburga dediği kısım sırf yağdı. Kasap köfte kötüydü. Ödediğimiz fiyata göre performansı oldukça düşük. Salatanın ücretli olmasını garipsedim. Garsonların zoraki iş yapar hali var. Davranışları keyfiniz bilir, neden geldiniz şeklindeydi. Adamına göre hareket ediyor olabilirler bilemem. Fakat, herhangi bir saygısızlık görmedim. Tuvaletler idare eder.