Dikilitaş Restaurant – Tunceli

Google puanı
Google 4,0
1.060 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

Dikilitaş Restaurant Videoları

📹 Reels videosu ekle

Dikilitaş Restaurant Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🕐 Dikilitaş Restaurant Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 08:00 – 01:00
Salı 08:00 – 01:00
Çarşamba 08:00 – 01:00
Perşembe 08:00 – 01:00
Cuma 08:00 – 01:00
Cumartesi 08:00 – 01:00
Pazar 08:00 – 01:00

📞 Dikilitaş Restaurant İletişim

Adres Alibaba, Ali Haydar Veziroğlu Cd. No: 17, 62000 Tunceli Merkez/Tunceli, Türkiye
Tunceli içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 Dikilitaş Restaurant Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 4,0
1.060 değerlendirme
Hatice
Hatice bir yıl önce

Dersim’e gelipte manzarası kötü olan bir yer görmedim. Yemeklerden memnun kaldım. Gulaşı denemenizi tavsiye ederim. Hızlı servis Fiyatlar makul Temiz bir mekan. Açık ve kapalı alanları mevcut. Aracınızı yol üstüne park ediyorsunuz.

Acıktık Ne yesek?
Acıktık Ne yesek? bir yıl önce

Bazi insanlarin egolarini ayrica tatmin etmesi gerekiyor heralde isletmelerin boyle yorumlar yazabildiklerine gore. Buraya yorumlara bakinca gitmicektik nerdeyse sakin aldanmayin!Ah Munzur’um bir baskasin hele boyle tam yaninda oturup seni izleyebilirken.. Muhtesem bir yer, personel ilgili. Karisik et kebap yedik ozellikle cop sisi cok lezzetliydi. Bu memleketin cop sisini gittigim yerlerde genel olarak begendim… Tunceli’deyken kesinlikle gidilmesi gereken bir yer bu arada nehrin dibindesin serin olacaktir simdiden uyarayim

Kağan Çelik
Kağan Çelik 3 hafta önce

Yemeklerin lezzeti gerçekten üst seviyedeydi; kullanılan malzemelerin kalitesi ve sunumları her detayda kendini belli ediyor. Bunun yanında mekânın manzarası da ayrı bir güzellik katıyor. Güzel bir manzara eşliğinde yemek yemek tüm yorgunluğu unutturuyor. İşletme sahibi ise son derece ilgili, güler yüzlü ve misafirperver biri. Müşterileriyle tek tek ilgilenmesi ve herkesin memnun ayrılması için gösterdiği çaba takdire şayan. Böyle kaliteli işletmeleri görmek gerçekten sevindirici. Lezzetli yemek, harika manzara ve samimi işletmecilik bir araya gelince ortaya kusursuz bir ortam çıkmış. Kesinlikle tavsiye ederim, ilk fırsatta tekrar geleceğim.

Çağdaş Hakverdi
Çağdaş Hakverdi 2 hafta önce

5 kişi akşam rakı içmeye gittik. Öncelikle bu şehirde rakı içmek isterseniz Munzur’un manzarasında Munzur Su’yla rakınızı içmek istersiniz. Mekanda Munzur Su yok. Sahibi başka bir markanın bayisiymiş. Buralı olan bunu anlayabilir. Dışarıdan gelen birisi için bir şey ifade etmeyebilir. Yiyecek taleplerimizi ilettik. 10 tane ürün sorduysak 5-6 tanesinde “Yok” ya da “Kalmadı” cevabını aldık. Alkol yanında istediğinizi yiyemediğiniz zaman çok anlam ifade etmiyor. Rakının yanındaki suyumuz bitti. Soğuk su istedik, soğuk suyumuz da yok dediler. Buz var onunla idare edebilirsiniz cevabını aldık. Atmosfer ya da mekanın fiziki koşullarıyla ilgili sorun yaşamadık ama hizmet üzdü. Şehirin genelinde garsonlar çok başarılı değildir. Burada garsonlar kötü değildi. Onlara da haksızlık yapmak istemem.

Yavuz
Yavuz bir yıl önce

Eğrisiyle doğrusuyla söylemek lazım. İyi yorumlara kanıp geldik. Karışık et ızgara söyledik. Çöp şiş lezzetliydi, pirzola standart, kaburga dediği kısım sırf yağdı. Kasap köfte kötüydü. Ödediğimiz fiyata göre performansı oldukça düşük. Salatanın ücretli olmasını garipsedim. Garsonların zoraki iş yapar hali var. Davranışları keyfiniz bilir, neden geldiniz şeklindeydi. Adamına göre hareket ediyor olabilirler bilemem. Fakat, herhangi bir saygısızlık görmedim. Tuvaletler idare eder.