Haydin İstanbul – Zeytinburnu

Google puanı
Google 4,6
1.413 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

Haydin İstanbul Videoları

📹 Reels videosu ekle

Haydin İstanbul Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🕐 Haydin İstanbul Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi Kapalı
Salı 08:00 – 23:00
Çarşamba 08:00 – 23:00
Perşembe 08:00 – 23:00
Cuma 08:00 – 23:00
Cumartesi 08:00 – 23:00
Pazar 08:00 – 23:00

📞 Haydin İstanbul İletişim

Adres The İstanbul, Sümer Mah, Veliefendi, Prof. Dr. Turan Güneş Cd. No:57/G, 34025 Zeytinburnu/İstanbul, Türkiye
Zeytinburnu içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 Haydin İstanbul Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 4,6
1.413 değerlendirme
Abdullah Hilmi Çalık

İftar için ilk defa gittiğim mekan. Yemek, çorba ve tatlısı çok lezzetliydi. Mezeler gayet yeterliydi. Hiçbir şekilde israf olmayacak şekilde planlanmıştı. Menüyü şişirmek için gereksiz yere eklenen ve iftarda tüketilmeyen yiyecekler olmaması çok güzel. Yemekler kısa sürede ve sıcak olarak geldi. Fiyatı da diğer restoranlara kıyasla gayet iyi. Mekanın fiziksel özelliği ve hizmet kalitesini de çok beğendim. Yalnızca kavurmanın porsiyonu bir miktar daha artırılabilir.

Erdal Patlar
Erdal Patlar 11 ay önce

Mekan çok şık, ve temiz. Lavaboları, masaları, tezgahı, çalışanlar hepsi tertipli ve temiz. Kurufasulye: kesinlikle kötüydü fotoğrafta belli oluyor mu bilmiyorum, aşırı pişmiş tane tane olması gerekirken, dağılmış, Somon : zaten nötr tadı olan bir balık, ama balığın altındaki aşırı soğan, kırmızı biber, havuç v.b garnitürler o kadar baskın ki, balık yediğini anlamıyor insan, ve ilk defa bu kadar çok kilcikli somon yedim, sütlacı güzeldi. Not : fiyatı da ekledim : 1280 TL / 1 kişi

M. Biltekin
M. Biltekin bir yıl önce

Çok şık, tertemiz, huzurlu bir mekan. Çalan sakin müzik eşliğinde yemeğinizi yiyebilirsiniz. Servis iyi. Pazar günü olduğundan sanırım çorba sayısı azdı ama yayla çorbası tercih ettik. Adana, ırfa ve tavuk şiş gayet güzeldi. Sütlaç ve ayva tatlısı da lezzetliydi.

Muhammet Ali Baydemir
Muhammet Ali Baydemir 2 yıl önce

Ramazan’da iftar için eşimle geleceğim güzel bir yer olsun diye özellike rica edip yer ayırtmama rağmen sanki inadına yapar gibi buz gibi havada mekan giriş kapının hemen 5 adım ilerisinde masa ayırmışlar. Yemek yiyip kalkana kadar montumuzu çıkaramadık bacaklarımız buz tuttu. İnsan bu detayları düşünür biraz. İftariyelik vasatın altında hiç vermeseler daha iyi. Tavuk çok kuru geldi çöp şiş ve adana iyiydi fakat kesinlikle yediğinizden tat alamıyorsunuz çünkü porsiyonlar çok ufak ağzınızda kalıyor tadı. 590 TL sözüm ona sözde ekonomik diye de böyle olmamalı yani. Bir de içecek olarak ayran istedik maalesef kalmadı sadece masa önceden konulmuş fanta veya cola içebilirsiniz dendi. Yanımıza yarım saat sonra gelen erkek sürüsüne ayran istediler ayranları getirildi. Bu olaya şahit olunca eşimle birbirimizin yüzüne bakıp bir daha adım bile atmamalıyız dedik.

meryem koskeroglu
meryem koskeroglu 4 yıl önce

Arkadaşımızın tavsiyesi ile hepbirlikte geldik öğle yemeğine. Özellikle çorba çeşitleri çok zengin. Antep usülü paça içtim ve çok beğendim. İstediğiniz çeşitlerden az az alabileceğiniz bir aşcı tabağı alabiliyorsunuz. Ama aşçı tabağının fiyatına dikkat edin sonra bizimki gibi (üç kişi 420tl civarı) kabarık bir hesap ödersiniz. Az az her aldığınızdan ayrı bir hesap kesiliyor. Halbuki tabağın fix bir fiyatı olmalı. Seçtiğim yemek çeşitlerinden bir aşçı tabağı yaptırdım ve gayet doyurucu oldu. Servis hızlıydı. Garsonlardan Aziz beye ayrıca ilgisi hizmeti için teşekkürler. Ortam havadar ve temiz. Geniş bir mekan, kalabalık gruplarla gitmeye müsait. Sonuç olarak tavsiye edeceğim güzel bir mekan.