Lezzet-i Şark Hacıbaba Antep Sofrası – Başakşehir
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
Lezzet-i Şark Hacıbaba Antep Sofrası Fotoğraflar
10
Fotoğraf
Lezzet-i Şark Hacıbaba Antep Sofrası Videoları
📹 Reels videosu ekle
Lezzet-i Şark Hacıbaba Antep Sofrası Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
Lezzet-i Şark Hacıbaba Antep Sofrası Açılış Kapanış Saatleri
Pazartesi
09:00 – 01:00
Salı
09:00 – 01:00
Çarşamba
09:00 – 01:00
Perşembe
09:00 – 01:00
Cuma
09:00 – 01:00
Cumartesi
09:00 – 01:00
Pazar
09:00 – 01:00
Lezzet-i Şark Hacıbaba Antep Sofrası İletişim
Adres
Atatürk Bulvarı bankalar caddesi, No 98/A, 34494 İkitelli/Başakşehir/İstanbul, Türkiye
Telefon
(0212) 671 27 00
Başakşehir içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
💬 Lezzet-i Şark Hacıbaba Antep Sofrası Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
Daha önce methini duyarak geldiğim yer. Oldukça geniş, ferah ve temiz bir tesis. Şişten alinazik söyledim. Güzeldi. Ama çok daha güzellerini yemişliğim var. Personel güleryüzlü ve profesyonel. Künefesini çok beğenmedim. Çayı ise harika. Tuvaleti de tertemiz ve bakımlı. Fiyatı bir tık yüksek.
Temiz nezih geniş bir mekan. Yemekleri lezzetli istediniz şekilde pişirme yapıyorlar çalışanları güler yüzlü pratik.
Aldığınız herşey her meze ücretli. Lahmacun geldi yeşilliği gelmedi. Yani herşeye para isteyip hizmetin eksik olması kötü. Servis açılırken ekstra çiğköfte yağurtlu patlıcan gibi yiyecekler. 2 kişi de gelseniz 4 kişide ufak bir yoğurt, ezme aynı miktarda veriliyor ekstra istenirse ücrete tabi. Gitmeyin para kazanmak için kurulmuş mekan.
Rezalet, tek kelimeyle. Porsiyon alıyosunuz 610₺ ödüyosunuz dürümün içine koydukları tabakta geliyo, ne pilav var ne salata. Ya iğrenç gelmeyin. Soruncada 5 senedir pilav yok diyolar . çalışanlar kaba. Suratsız
Lezzeti güzel .. lafım yok . Sadece çok yoğun olunca çalışanların algısı dağılabiliyor… burası ile ilgili en sıkıcı olan durum bazı markaları boykot ediyoruz demeleriydi .. olabilir saygım sonsuz biz kola turca içtik gayette lezzetliydi fakat böyle bir boykot kararı aldıysanız öncelikle kredi kartı ile ödeme almamanız .. kredi kartı Ile ödeme alıp içeceği boykot etmek isteğiniz beklediğiniz etkiyi yaratmayabilir .