Tarihi Mutfak Lokantası – Ankara
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
Tarihi Mutfak Lokantası Fotoğraflar
10
Fotoğraf
Tarihi Mutfak Lokantası Videoları
📹 Reels videosu ekle
Tarihi Mutfak Lokantası Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
Tarihi Mutfak Lokantası Açılış Kapanış Saatleri
Pazartesi
10:30 – 22:30
Salı
10:30 – 22:30
Çarşamba
10:30 – 22:30
Perşembe
10:30 – 22:30
Cuma
10:30 – 22:30
Cumartesi
10:30 – 22:30
Pazar
10:30 – 22:30
Tarihi Mutfak Lokantası İletişim
Adres
Kocatepe, Mithatpaşa Cd. No:64 D:B, 06420 Çankaya/Ankara, Türkiye
Telefon
(0312) 418 75 00
Ankara içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
💬 Tarihi Mutfak Lokantası Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
Bir Yozgat Tandır, bir de Yaprak Kebap yedik. Yemekler lezzetliydi. Özellikle Yozgat Tandır’ı çok beğendim. Çiğ köfte, soğanlı salata, ezme, yoğurtlu patlıcan, salata, bir çaydanlık çay, irmik tatlısı (dondurmalı) ikram olarak geldi.
Yıllardır görürdüm ilk defa deneyimledik, önden 4-5 çeşit meze geliyor. Mezeler güzel, mezelerin içinde içli köfte de olması iyiydi. Amcak maalesef kebaplar da hiç lezzet yoktu. Islender ve beyti yedik. Beytinin pilavı kuruldu, hatta cigneyemeyecek kadar kuruldu. Iskender de hiç tereyağı yoktu, eti kuru lezzetsizdi. Sonda ikram edikleri tatlı da çok kötüydü. Şerbeti tam çekmemişti. Arkadaşlar ilgili olduğu ve içli köfte ikram ettikleri için iki yıldız verdim. Yoksa bir yıldız verirdim.
Yozgat usulu tandir ve lahmacun yedik. Yemekler lezzetliydi. Yanina gelen ikramlar da fena degildi. Semaverde demlenmis cay gelmesi de guzel oldu. Tatli biraz ustun koruydu keske iyi bir irmik gelse
Çöp şiş fena değildi. Yozgat tandır kebabı çok lezzetliydi ama porsiyonu 130 gr, sadece bunu yiyin ama doymak için 300 gr lık duble porsiyonu söyleyin memnun kalkarsınız. Bir sürü ikram geliyor ve onlar da lezzetliydi (içliköfte hariç). Fiyatlar kızılayın civarında olduğu için biraz yüksekti.
iki kişi gittik. Yozgat tandırı dedikleri gibi Yozgata has mı dedik. gerçekten nefisti eti kuzu eti tandırda piştiği belliydi. Tabii ki yerinde yemek kadar olamaz. Mezeler çeşitliydi sıcak fırın pidesi, yayık ayranı, köz patlıcan salatası, çiğ köftesi, soğan salatası, güveçte mantarı, semaver çayı, irmik tatlısı derken fazlaca doyuyorsunuz. servis hızlıydı iki kişi ortalama 1400 tl ödedik.