Tarihi Mutfak Lokantası – Ankara

Google puanı
Google 4,3
2.389 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

Tarihi Mutfak Lokantası Videoları

📹 Reels videosu ekle

Tarihi Mutfak Lokantası Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🕐 Tarihi Mutfak Lokantası Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 10:30 – 22:30
Salı 10:30 – 22:30
Çarşamba 10:30 – 22:30
Perşembe 10:30 – 22:30
Cuma 10:30 – 22:30
Cumartesi 10:30 – 22:30
Pazar 10:30 – 22:30

📞 Tarihi Mutfak Lokantası İletişim

Adres Kocatepe, Mithatpaşa Cd. No:64 D:B, 06420 Çankaya/Ankara, Türkiye
Ankara içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 Tarihi Mutfak Lokantası Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 4,3
2.389 değerlendirme
Göçebe Gezmen
Göçebe Gezmen 5 ay önce

Bir Yozgat Tandır, bir de Yaprak Kebap yedik. Yemekler lezzetliydi. Özellikle Yozgat Tandır’ı çok beğendim. Çiğ köfte, soğanlı salata, ezme, yoğurtlu patlıcan, salata, bir çaydanlık çay, irmik tatlısı (dondurmalı) ikram olarak geldi.

Adem Kaya
Adem Kaya 4 ay önce

Yıllardır görürdüm ilk defa deneyimledik, önden 4-5 çeşit meze geliyor. Mezeler güzel, mezelerin içinde içli köfte de olması iyiydi. Amcak maalesef kebaplar da hiç lezzet yoktu. Islender ve beyti yedik. Beytinin pilavı kuruldu, hatta cigneyemeyecek kadar kuruldu. Iskender de hiç tereyağı yoktu, eti kuru lezzetsizdi. Sonda ikram edikleri tatlı da çok kötüydü. Şerbeti tam çekmemişti. Arkadaşlar ilgili olduğu ve içli köfte ikram ettikleri için iki yıldız verdim. Yoksa bir yıldız verirdim.

Mustafa Y.
Mustafa Y. 4 ay önce

Yozgat usulu tandir ve lahmacun yedik. Yemekler lezzetliydi. Yanina gelen ikramlar da fena degildi. Semaverde demlenmis cay gelmesi de guzel oldu. Tatli biraz ustun koruydu keske iyi bir irmik gelse

Ömer Zengin
Ömer Zengin 2 ay önce

Çöp şiş fena değildi. Yozgat tandır kebabı çok lezzetliydi ama porsiyonu 130 gr, sadece bunu yiyin ama doymak için 300 gr lık duble porsiyonu söyleyin memnun kalkarsınız. Bir sürü ikram geliyor ve onlar da lezzetliydi (içliköfte hariç). Fiyatlar kızılayın civarında olduğu için biraz yüksekti.

merve nazlı
merve nazlı 7 ay önce

iki kişi gittik. Yozgat tandırı dedikleri gibi Yozgata has mı dedik. gerçekten nefisti eti kuzu eti tandırda piştiği belliydi. Tabii ki yerinde yemek kadar olamaz. Mezeler çeşitliydi sıcak fırın pidesi, yayık ayranı, köz patlıcan salatası, çiğ köftesi, soğan salatası, güveçte mantarı, semaver çayı, irmik tatlısı derken fazlaca doyuyorsunuz. servis hızlıydı iki kişi ortalama 1400 tl ödedik.