Paradise Apart Otel – Erzurum

Google puanı
Google 3,8
195 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

Paradise Apart Otel Videoları

📹 Reels videosu ekle

Paradise Apart Otel Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🔥
Bu şehirde öne çıkan rota Erzurum’da 1 Günün Varsa Bu Sırayla Gez
❤️ 1 favori Popüler Rota Yazarı Popüler Rota Yazarı
Rotayı Gör

📞 Paradise Apart Otel İletişim

Adres Lalapaşa mah ilayda sok no 1/e alaftargil apt, 25100 Yakutiye/Erzurum, Türkiye
Erzurum içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 Paradise Apart Otel Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 3,8
195 değerlendirme
METECAN ÇİFÇİ
METECAN ÇİFÇİ bir ay önce

Muamelesi çok iyiydi ,yatakları mükemmel ayrıca manzarası şehri görüyordu. Herkese tavsiye ederim .Araçlar için otoparkları var ve vale hizmeti veriyorlar. Biz aile olarak gittik gayet memnunuz. Bi sonraki gelişlerdede indirim uygulanıyormuş, bu açıdanda gayet mükemmel.hijyenik açıdanda tertemiz,oda servisi hizmeti 7/24 var .konum olarakta tam şehrin göbeğinde bulunmaktadır.gayet güvenli bir yer .tavsiye ediyorum

Ediz Akyüz
Ediz Akyüz bir ay önce

Odaların ve genel bina temizliği çok iyiydi koridor tasarımı gayet şık ve iyiydi odaların da tasarımı ve temizliği iyiydi fakat odalarda sağlam tek kapak bile olmaması biraz sıkıntı oldu banyo kapısı yok duş kapısı kapanmıyordu kıyafet dolabının kapağı kapanmıyordu hizmet ve temizlik okeydi ama dedikleri saatten 1 saat önce gelmiş bile olsak 1 gün parası daha alındı bunu erken gelicez diyerek garanti altına almaya çalıştık fakat bize tam bilgi verilmediği için 10.30 yerine 6 da girdiğimiz için 1 gün ücreti daha alındı

Berke
Berke bir ay önce

Ailemle birlikte gittiğim bir aparttı ben bulmuştum resmen utanç verici bir yerdi akşam saatleri olduğunda oda çok soğuktu ve ısınma konusunda yardımcı olmaları beklenirken farklı mazeretler ile ertelediler oda içerisinde dolap kapakları yoktu yatakları resmen kokuyodu allahtan yanımızda battaniye götürmüşüz yastık götürmüşüz tek iyi olan kişiler güleryüzlüydü ama öylede olmasalar düşmezdik pisliğin içine wc kapısı kapanmıyo defalarca kez sifona basılmasına rağmen pis koku geliyo asla tavsiye etmiyorum

Fatma Cerrah
Fatma Cerrah 8 ay önce

> Otelde konaklama deneyimim beklentimin altındaydı. Giriş kısmı oldukça karışık ve düzensizdi. Genel temizlik konusunda yeterli özen gösterilmediğini düşündüm Çalışanların ve yöneticinin iletişim tarzı zaman zaman gereğinden sertti; bu durum misafir olarak beni rahatsız etti. Odalarda bakım ve donanım açısından bazı eksikler vardı. Bazı eşyalar tamir edilmesi gereken durumdaydı, klozet düzgün çalışmıyordu ve tavanlarda eski yapıdan kaynaklı dökülmeler vardı. Erzurum gibi soğuk bir şehirde odada yalnızca ince bir battaniye bulunması konfor açısından yetersizdi. Ek battaniye talebimize olumlu dönüş yapılmadı. Fiyat uygun görünse de, sunulan hizmet kalitesiyle kıyaslandığında fiyat/performans dengesinin zayıf olduğunu düşünüyorum. Genel olarak, tatilini konforlu geçirmek isteyen misafirlere bu oteli çok uygun bir seçenek olarak görmüyrum Size cevap veremiyorum bende yorumunun altına eklemek istedim siz bizi hatırlamıyorsunuz bile iki kız arkadaştık gezmeye gelmiştik erkek arkadaş falan yoktu ortalıkta asıl iftira atmaktan benim size dava açmam gerekecek Eğer kameralar çalışıyorsa ordan da görüntüleyebilirsiniz.

Hatice Kocaoğlan
Hatice Kocaoğlan 4 ay önce

O bölgeye göre aprt oteller aşağı yukarı aynı zatn fakat bina eski tadilat gereken ürünler tadilatı yapılmamış klozet tavan buzdolabı dolap tamamıyla tadilat istiyor. Temizlik olarak iyi duruyordu oda için genel ortam gördüğüm kadarıyla fakat ısıtma konusunda merkezi olsa da ilgili değillerdi küçük bir ısıtıcı istedik akşama kadar idare etmek için kendilerinden 7 gibi 7den sonra açılıyor merkezi sistem dediler 9 a kadar açılmadı erzurum soğuk bir memleket bu kaliteyi düşürdü bir kaç kere aradık akşam ortada görevli göremedik tlf ile ulaştık ısınma için artı bir battaniye daha olabilirdi istemeden odaya dolaba bırakılmalı yorgan dışında bu soğukta butik tarzı gibi küçük işletme bir gece için idare etmelik temiz göründüğü için tercih ettik personelle konuşmadığımız için yorum yapamayacağım.