Şirin Otel – Çorum
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
Şirin Otel Fotoğraflar
15
Fotoğraf
Şirin Otel Videoları
📹 Reels videosu ekle
Şirin Otel Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
Şirin Otel İletişim
Adres
Çepni, İnönü Cd. 71/1, 19040 Çorum Merkez/Çorum, Türkiye
Telefon
(0364) 225 56 55
Çorum içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
💬 Şirin Otel Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
23 Ocak ta, 900 TL ye bir gecelik bir oda kiraladım odaya çıktım abdest aldım namaz kıldım baktım oda çok soğuk, pencere iyi kapanmıyor soğuk hava geliyor, hastayım zaten, odada hiç bir şey kullanmadım 10 dakika anca kaldım, aşağı indim durumu anlattım, farkını vereyim diğer 3 yıldızlı otelinizde kalayım dedim adam kabul etmedi, parayı almadan çıktım gittim yine kendilerine ait 3 yıldızlı otellerinde ekstra ücret ödeyip kaldım, 900 liramı geri ödemediler.
Merhaba lar öncelikle şirin otel misafir leri ve yorumcuları bende bir şirin otel müşterisi yim öncelikle dahaöncede tercih ettiğim bir otel olarak Çorum bölgesinde merkezi konumda ve kendinizi güvende hissedeceğiniz bir otel odalar temiz resepsiyon dan kat görevlisine mutfakcısından tutun tam bir aile ortamı kahvaltı beklenenden daha güzel sınırsız hizmet gün güler yüz herşeyden önemli hepsine teşekkür ederim.
Fiyat performans olarak çok iyi, personeli ilgili, kahvaltısı yeterli, odalar biraz soğuk ama çok da sorun değil. Odalar biraz kötü durumda, odalarda sigara içilmiş . Lüx bir otel değil de kalmak için iş görecek bir yer arıyorsanız gayet yeterli.
Çok. Kötü odalar kalacak gibi değil çok tozlu nevresimleri cok pisti tüyler saçlar vardı hep sadece banyosu temizdi bi saat kaldım geri kalan paramı vermediler klima yok vantilatör var hiç güzel değil
İş ziyareti için geldim ve hayatımda kaldığım en kötü yerdi sabaha karşı oda buz gibiydi nevresimler pisti ve çıkış saatimi bilmeme rağmen birisi çıkış saatin geldi diye kapıma dayandı iğrenç bir yer kimseye tavsiye etmiyorum