Osmaneli Pansiyon – Bilecik
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
Osmaneli Pansiyon Fotoğraflar
10
Fotoğraf
Osmaneli Pansiyon Videoları
📹 Reels videosu ekle
Osmaneli Pansiyon Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
Osmaneli Pansiyon İletişim
Adres
İnönü Mah. Atatürk Bulvaı Nu:19, 11500 Osmaneli/Bilecik, Türkiye
Telefon
0551 711 26 11
Website
osmanelipansiyon.com
Bilecik içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
💬 Osmaneli Pansiyon Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
Tertemiz mis gibi kokuyor ve güler yüzlüler havlular, çarşaflar ,yerde birtane kıl olur yaa oda yok misler gibi basmaya kıyamadım ev huzuru var .tebrik ediyorum ilkkez bukadar temiz pansiyon da kaldım.
“Gece saat 2’de giriş yapmamıza rağmen çok güzel karşılandık. Sabah 8’de çıkış yaptık, kısa süre konaklamamıza rağmen her şey tertemiz, düzenli ve rahattı. İlgi alaka gerçekten çok iyiydi. Osmaneli’nde gönül rahatlığıyla kalınabilecek güzel bir pansiyon, çok memnun kaldık. Teşekkür ederiz.”
İş için ekibimle beraber 10 gün kaldık,kahvaltısı odaları temizliği çok çok iyi.Süleyman beyin müşterilerine olan ilgisi yaklaşımı çok iyi,herkese tavsiye ederim. Tek eksiği bence çamaşır makinesi,bence konaklayan kişiler için ortak kullanabilceği bir çamaşır makinesi olması lazım.Bunun dışında herşey çok iyi çok konforlu süleyman beye teşekkür ediyorum hayırlı işler diliyorum…
Ailece konakladık.çok temiz bir işletme. Sahibleri çok güleryüzlü insanlar. Gece 1.30 gibi otele giriş yapmamıza rağmen gayet güleryüzlü karşıladılar . Çok memnun kaldık
Rahmetli babamı ziyarete geldiğimiz toprağımda kendi evimiz gibi gönül rahatlığıyla kaldık .Merkezde oluşu çok iyi bundan sonra başka yer aramam.Ferah ve çok temiz aynı zamanda güzel dizayn edilmiş.Isitma- sıcak su hepsi var.Sağolsunlar yatılı değil- evimiz gibi misafir bile ağırladık Süleyman Bey'e hoşgörüsü güler yüzü ve ilgi alakasına çok teşekkür ederiz kendi eksiğimizi bile kapımıza kadar getirdi.Kesinlikle tavsiye ederim.