NADİR BUSINESS OTEL – Karaman

Google puanı
Google 4,3
618 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

NADİR BUSINESS OTEL Videoları

📹 Reels videosu ekle

NADİR BUSINESS OTEL Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

📞 NADİR BUSINESS OTEL İletişim

Adres Ahiosman, 31. Sk. No:8, 70100 Karaman Merkez/Karaman, Türkiye
Karaman içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 NADİR BUSINESS OTEL Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 4,3
618 değerlendirme
Lale Gönen
Lale Gönen bir ay önce

700 km yol gelerek tek gece konakladık. Gece hiç rahatsızlık duymadık, ses gürültü vs... Yatak çok rahattı ve çarşaflar da koku yoktu iyi kurutulmuş ve havalandırılmıştı. Tuvalet kağıdı sorunu diğer yorumlarda olduğu gibi gerçekten problem. Yarıdan az ve daha önce belliki ıslanmış kurumuş rulo vardı. Ve oda çift kilik olmasına rağmen tek kişilikti havlu terlik vs. Bu durumları özensiz bulduk. Banyo ya koku reseptörü konmalı giderlerden çok fena koku geliyordu. Konum olarak merkezi rahat. Park sorunu yaşamadık. Akşam yemeğinde et saç kavurma (650 tl) ve tavuk çökertme (350 tl) yedik, aşçıları gerçekten iyi, yemekler kekler tatlılar ve kahvaltıdaki börekler lezzetliydi. Memnun kaldık. Ve midemizden rahatsız hiç olmadık. Kahvaltısı idealdi. Çalışan sorumlu arkadaşlar gayet ilgili. Lobide çay servisinden de çok memnun kaldık komi çok çalışkan ve ilgiliydi. 12 saat yol gelip çay gerçekten çok iyi bir dinlendirici. 2026 Nisan ayı fiyatı 3 bin tl ödeme yaptık. Tavsiye ve tekrar tercih ederiz.

Sadece İbrahim
Sadece İbrahim 3 hafta önce

Konumu merkezi, otel güzel, personel güler yüzlü ve yardımsever. Kahvaltıları özenli hazırlanmış ve lezzetliydi. Oda temizdi ama 1 puan kırmamım sebebi; sigara içilmeyen oda tutmamıza rağmen odaya sinmiş bi duman kokusu vardı bu bizi rahatsız etti.

Elif Erbil
Elif Erbil 7 ay önce

Otele 2 bebeğimizle geldik. 3 bin TL gibi bir rakam olduğunu söylediler daha uygun fiyatlı yerler olmasına rağmen biz bebeklerimiz için rahat olsun diye , 4 yıldızlı olduğunu görerek burayı tercih ettik fakat tam bir fiyasko, hayal kırıklığı oldu. Klima çalışmıyor Kasım ayında resmen soğuk üflüyor. Bebegim dondu, gece üzerini montla kapatmak zorunda kaldım ona rağmen omuzları buz gibi hala. Donarak uyumaya çalıştık yardım istediğimizde klima sıcaklığını yukseltecekkerini söylediler fakat oda yine ısınmadı. Sabaha karşı durumu bildirdiğimde keske söyleseydiniz odayı degisirdik dediler.kendilerinin geri dönüp arayarak , geç de olsa teyit etmeleri gerekirdi. Ben klima kapasitesi budur diye düşündüğüm için geri dönmemiştim. Oda da rezalet. Sigara kokuyor buram buram. Tuvalette yarim kalan tuvalet kağıdı konmuş. Yedek birakilmamis bile. Gecenin köründe tuvalet kağıdı bitti.4 yıldızlı değil de yıldızsız alt mahalle Pansiyonlarna benziyor. Asla tavsiye etmiyorum.

akıncan Tuluk
akıncan Tuluk 4 ay önce

is icin kaldim ozellikle kahvaltisindaki urunler taze ve guzeldi. odalardaki masalari kullanmak icin yuksek sandalye gerekli. Cigdem hnma ilgilerinden dolayi tak ederim

Netel Netel
Netel Netel bir ay önce

Herşey tam istediğim gibi. 3 günlük iş gezisinde rahatça uyuduğum*nadir* otellerden oldu. Personel efsane, yemekler güzel, kahvaltı süper, fiyatına göre çok güzel. Çağa ayak uydurmuş, kaliteli bir otel. Resepsiyonda ki Ümit tam sohbet adamı. Melih seni de unutmadım. Emeğinize sağlık.