Bayberd Hotel – Bayburt

Google puanı
Google 4,4
425 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

Bayberd Hotel Videoları

📹 Reels videosu ekle

Bayberd Hotel Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🕐 Bayberd Hotel Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 24 Saat Açık
Salı 24 Saat Açık
Çarşamba 24 Saat Açık
Perşembe 24 Saat Açık
Cuma 24 Saat Açık
Cumartesi 24 Saat Açık
Pazar 24 Saat Açık

📞 Bayberd Hotel İletişim

Adres Şingah, Turgut Özal Blv. No:44, 69100 Bayburt Merkez/Bayburt, Türkiye
Bayburt içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 Bayberd Hotel Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 4,4
425 değerlendirme
Wy35
Wy35 6 ay önce

Arkadaşlarımla sık sık geldiğimiz ve müdavimi olduğumuz bu işletmede bugün karşılaştığımız tavır tam bir hayal kırıklığıydı. Masamıza sipariş etmediğimiz halde çay bırakıldı ve personel tarafından 'Gençler çayları için, kalkın' şeklinde son derece yakışıksız bir üslupla uyarıldık. Durumu resepsiyona sorduğumuzda ise 'Burası kafe değil otel, bir çay içip oturamazsınız, yüklü hesap ödemeniz gerekir' şeklinde garip bir savunmayla karşılaştık. Madem öyle, kapıda neden 'Cafe' tabelası var? Müşteriye sanki bir fazlalıkmış veya rahatsızlık veriyormuş gibi davranılması kabul edilemez. Esnaflık ve hizmet anlayışından bu kadar uzak bir tavırla karşılaşmak üzücü. Kesinlikle tavsiye etmiyorum."

Osman İncebay
Osman İncebay 2 ay önce

Konaklama boyunca hem restoran hem de otel personelinin hizmet anlayışı oldukça başarılıydı. Tüm çalışanlar güler yüzlü ve ilgiliydi. Otelin mimarisi de oldukça estetik ve hoş bir atmosfer sunuyordu. Genel olarak keyifli ve memnun kaldığımız bir konaklama deneyimi yaşadık.

yusuf yankın
yusuf yankın 2 ay önce

Mekan çok güzel, lezzet ortalama ve temizlik ciddi anlamda kötü. Yıkanmamış bardaklarla çay servis edildi. Yemeklerin servis edilmesi bir saati buldu. Personelleri zorla çalıştırıyorlarlar galiba ya da maaşları çok düşük yaptıkları işten memnun olmadıkları yüzlerinden çok belli oluyor.

Ramazan Bayraktar
Ramazan Bayraktar 6 ay önce

Ortam olarak konum olarak güzel fakat 5 gün konaklama yaptık odalar soğuk ısıtma çalışıyor söylememize rağmen yapıldı denildi ama yapılmadı hizmet zayıf yemek siparışı 30- 40 dakika sürüyor en basit yemek.

Levent Yıldız
Levent Yıldız 3 ay önce

İki defa konaklasak da bence başarılı güzel bir otel. Sadece ramazan da kaldık sabah kahvaltı biraz geç ve sıkıntılı oldu ama genel anlam da güzeldi.