Bayberd Hotel – Bayburt
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
Bayberd Hotel Fotoğraflar
10
Fotoğraf
Bayberd Hotel Videoları
📹 Reels videosu ekle
Bayberd Hotel Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
Bayberd Hotel Açılış Kapanış Saatleri
Pazartesi
24 Saat Açık
Salı
24 Saat Açık
Çarşamba
24 Saat Açık
Perşembe
24 Saat Açık
Cuma
24 Saat Açık
Cumartesi
24 Saat Açık
Pazar
24 Saat Açık
Bayberd Hotel İletişim
Adres
Şingah, Turgut Özal Blv. No:44, 69100 Bayburt Merkez/Bayburt, Türkiye
Telefon
0542 237 00 69
Website
bayberd.com
Bayburt içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
💬 Bayberd Hotel Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
Arkadaşlarımla sık sık geldiğimiz ve müdavimi olduğumuz bu işletmede bugün karşılaştığımız tavır tam bir hayal kırıklığıydı. Masamıza sipariş etmediğimiz halde çay bırakıldı ve personel tarafından 'Gençler çayları için, kalkın' şeklinde son derece yakışıksız bir üslupla uyarıldık. Durumu resepsiyona sorduğumuzda ise 'Burası kafe değil otel, bir çay içip oturamazsınız, yüklü hesap ödemeniz gerekir' şeklinde garip bir savunmayla karşılaştık. Madem öyle, kapıda neden 'Cafe' tabelası var? Müşteriye sanki bir fazlalıkmış veya rahatsızlık veriyormuş gibi davranılması kabul edilemez. Esnaflık ve hizmet anlayışından bu kadar uzak bir tavırla karşılaşmak üzücü. Kesinlikle tavsiye etmiyorum."
Konaklama boyunca hem restoran hem de otel personelinin hizmet anlayışı oldukça başarılıydı. Tüm çalışanlar güler yüzlü ve ilgiliydi. Otelin mimarisi de oldukça estetik ve hoş bir atmosfer sunuyordu. Genel olarak keyifli ve memnun kaldığımız bir konaklama deneyimi yaşadık.
Mekan çok güzel, lezzet ortalama ve temizlik ciddi anlamda kötü. Yıkanmamış bardaklarla çay servis edildi. Yemeklerin servis edilmesi bir saati buldu. Personelleri zorla çalıştırıyorlarlar galiba ya da maaşları çok düşük yaptıkları işten memnun olmadıkları yüzlerinden çok belli oluyor.
Ortam olarak konum olarak güzel fakat 5 gün konaklama yaptık odalar soğuk ısıtma çalışıyor söylememize rağmen yapıldı denildi ama yapılmadı hizmet zayıf yemek siparışı 30- 40 dakika sürüyor en basit yemek.
İki defa konaklasak da bence başarılı güzel bir otel. Sadece ramazan da kaldık sabah kahvaltı biraz geç ve sıkıntılı oldu ama genel anlam da güzeldi.